Nyt olen jo useamman kerran ottanut yhteyttä Puustelliin sillä ostamamme keittiöt vaatisivat uusia osia edellisten rikkoutuneiden tilalle. Toki ostettais muualta, mutta hauskinta se, että kyseinen firma on tehnyt kaikki tuotteet sellaisiksi ettei muut vaihtoehdot sovi mittojen puolesta.
Myyvät siis kokonaisia keittiöitä painostaen samalla osamaksusopimuksiin (vaikka asiakas haluaisi maksaa koko summan) ja keittiöön ei saa varaosia rikkoutuneiden tilalle.
Hauskaa vielä se, että ovimateriaalin pintaan jää helposti vesijälkiä ja vaurioituu pienestäkin naarmusta niin että näkyy selvästi. Lohjennut pinta muutamissa paikoissa.
Kannattaa ostaa vaikka IKEA- keittiö kun antavat pitkän takuun. Kai sellainen näissäkin keittiöissä on mutta villi arvaus ettei yhteydenottopyyntöihin edes vastata :)
Puustelli ei toimita eikä vastaa
Anonyymi
3
110
Vastaukset
- Anonyymi
Saanko kysyä miksi edes valitsitte Puustellin? Jotenkin tuntuisi olevan vihatuin keittiötoimittaja.
- Anonyymi
Kesälomien aikaan en ihmettelisi jos joku ei vastaa
- Anonyymi
Parhaiten Puustelli on onnistunut brändäyksessä, keittiönä se ei edusta erityistä laatua, vaan keskinkertaisuutta. Kuten kaikki pakettikeittiöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3795209Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841805Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3531788- 1151029
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27887
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h51747- 65725
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35658