Kenellä on kokemusta nuista EVP ghost pirits bokseista? Puhelinsovelluksina

Anonyymi

Onko miten luotettavia toimiiko?

7

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suurin osa on viihdetarkoitukseen ja ei toimi, nauhoituksia, demonstraatio (=havaintoesitys) tai muiden laitteilla tehtyjä äänityksiä kohteista sovellukseen. Voi olla myös ihmisiä tai ääniä sovelluksen takana, joilla ei tekemistä oikean kummittelun kanssa. Sovellus saattaa reagoida sanoihin, joita sanot puhelimen läheisyydessä itse, kenties ohjelmoitu niin. Youtubesta voit tutkia eri ghosthuntereita mitä sovelluksia käyttävät ja tuleeko sellaista reaktiota mikä todistaa sovelluksen toimivan niin, ettei ole kyse edellä mainituista tai ohjailua, vaan yksityiskohtaisempi asia jota ei voi tietää. Tai voiko itse aistia jotain paremmin kuin laite. Kuitenkin ghostboxin tarkoitus on toimia niin, että henget vaikuttaisivat laitteeseen ja sieltä tulee oikeat sanat tai äänitaajuus. Oikea ghostbox voi toimia paremmin kuin sovellus, mutta se ei saisi olla äänekäs kohisija, tulee liikaa melua. Videolla on nähty hyviä vaihtoehtoja meluisiin verrattuna. Luultavasti sovellukset keräävät tietoa mistä ihmiset puhuvat puhelimen läheisyydessä ja loput tiedätkin, moni sanoo esimerkiksi nimensä tai kaverin nimen usein kotona. Myös kameraa sovellus voi käyttää kohteessa ja reagoida kenties esineisiin, ympäristöön tms. Ehkä vain luulen, mutta nykyään sovelluksia kehitetään. Omargoshtv kanavalla sillalla joku sanoi sovelluksen kautta nimen oikein ja sillalla kummitteli - esine lensi.

      • Anonyymi

        Lisäisin vielä tähän, että JOS puhelin toimisi sitten jollakin sovelluksella tai lisälaitteella kuin ghostbox, niin voisiko siitä (tai sovelluksesta) tulla myös possessoitu esine tai kuin spiritismilauta - eli portti liian matalalle tasolle. Koska sitä käytetään tietyissä paikoissa ja asiaa yhdistää tietty käyttäjäkunta, entä onko kommunikoija eli ihminen kunnioittava ja asiallinen. Ei ole pakko sanoa mitään, voi myös tarkkailla tekstiä. Entä ihmisten ajatukset, telepatia (oletettu) ja manifestaatiot, vaikka pelon aikana, onneksi moni ottaa nykyään rauhallisemmin. Entä itsensä suojaus ja fyysinen turvallisuus jos joku menee paikkoihin joissa on jotain, entä jos paikalla onkin elävä ihminen hylätyssä rakennuksessa. Jotkut ihmiset kysyvät ohjailevia tai tyhmiä kysymyksiä, tai vääriltä hengiltä. Ehkä olisi hyvä opetella henkisiä asioita esim. oman energiakentän /chakrojen puhdistus, tasapainotus ja taajuudet. Nykyään tietoa englanniksi paljon ja suomeksikin enemmän kuin ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäisin vielä tähän, että JOS puhelin toimisi sitten jollakin sovelluksella tai lisälaitteella kuin ghostbox, niin voisiko siitä (tai sovelluksesta) tulla myös possessoitu esine tai kuin spiritismilauta - eli portti liian matalalle tasolle. Koska sitä käytetään tietyissä paikoissa ja asiaa yhdistää tietty käyttäjäkunta, entä onko kommunikoija eli ihminen kunnioittava ja asiallinen. Ei ole pakko sanoa mitään, voi myös tarkkailla tekstiä. Entä ihmisten ajatukset, telepatia (oletettu) ja manifestaatiot, vaikka pelon aikana, onneksi moni ottaa nykyään rauhallisemmin. Entä itsensä suojaus ja fyysinen turvallisuus jos joku menee paikkoihin joissa on jotain, entä jos paikalla onkin elävä ihminen hylätyssä rakennuksessa. Jotkut ihmiset kysyvät ohjailevia tai tyhmiä kysymyksiä, tai vääriltä hengiltä. Ehkä olisi hyvä opetella henkisiä asioita esim. oman energiakentän /chakrojen puhdistus, tasapainotus ja taajuudet. Nykyään tietoa englanniksi paljon ja suomeksikin enemmän kuin ennen.

        Eniten noissa pelottaa jos törmää johonkin demoniseen voimaan. Niistä ei ole mitään ymmärrystä eikä hajua. Ei uskalla lähteä säätämään. Tiiä minkä portin sitä tahattomasti sitten avaa...


      • Anonyymi

        Ghostbox toimii niin, että se soittaa satunnaisia sanoja radiokanavilta. Vähän sama kuin radionuppia pyörittäisi koko ajan, jolloin ohimenevältä asemalta jolla on puheohjelmaa, kerkeää kuulua jokin sana. Toimintaperiaate on siis täydellinen aivopieru. Lisäksi halpaa elektroniikkaa.


    • Anonyymi

      Sixpäkki oli paljon parempi "boxi". Ja toimi. Törmäsin tosiaan johonkin korkeampiin voimiin. Helvetin vahvaan porzariin ja poliisin etälamauttimeen.

      Mixei aina voi olla maanantai, se on päivistä kaikkein parhain. se on........

    • Anonyymi

      Tulossa on jotain paljon parermpaa.

      Myös tuonpuoleisen maailma noudattaa omia luonnonlakejaan. Ilmeisesti on mahdollista rakentaa laitepari joka koostuu yksiköstä meidän maailmassamme ja oletetusta yksiköstä tuonpuoleisessa, ja joka välittää signaalia maailmojen välillä. Sellaista signaalia voidaan käyttää datan, puheen ja videon välittämiseen maailmojen välillä.

      Professori Gary E. Schwartzin johtama tutkimusryhmä on kehittänyt jo toistakymmentä vuotta kuvattua teknologiaa meidän maailmassamme yhteistyössä tuonpuoleisessa toimivan tutkijaryhmän kanssa, Tutkimusryhmän resurssit ovat pienet ja teknologia/tuotekehitys on siksi hidasta.

      Tietoa projektin edistymisestä:

      https://www.thesoulphonefoundation.org/newsletter/

    • Anonyymi

      Kokeiltiin huvikseen ghostube appia rakennuksessa, jossa koettu paranormaalia.
      Sen toiminta on kai jolloin tavalla looginen. Puhuu suomea.
      Ladattiin kahdelle kännykälle samanaikaisesti.
      Toiselle tuli minuutin käytön jälkeen kysyttäessä kuka on paikalla välittömästi hänen jo poisnukkuneen äitinsä nimi. Anneli. Aikamoinen sattuma. Muuten tuli jumissa, ole hyvä ja poistu tms höpöhöpöä. Kyllähän app juttelee.
      En tietenkään usko näihin, mutta itse kun laitoin apsin päälle. App tokaisi että kissa, kun kissa hyppäsi viereen istumaan. Ja kun kissa lähti nousemaan portaita yläkertaan, app totesi että yläkerta. Mikähän tulkitseva vakoiluohjelma näihin on asennettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe