Vajakki asiakkaiden älykkyys.

Anonyymi

Hei olen asiakas. Olen tärkein kaikista. Kun tulen kauppaan, saan tehdä mitä haluan. Katos vaan tuollahan on asiakaspalvelija, käydään pilaamassa tahallaan hänen päivä. Riehuin, huusin, h*orittelin ja v*ttuilin minkä kerkesin. Asiakaspalvelija ei tätä katsonut hyvällä ja pyysi minua poistumaan kaupasta. Itse en tätä katsonut hyvällä vaan tein tästä asiasta valituksen. Kerroin etten saanut palvelua ja aspa pyysi poistumaan kaupasta. En tietenkään kertonut mitään omasta osuudesta, koska enhän tehnyt mitään "VÄÄRÄÄ"...

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo alan vaihto ehdottomasti kun ei kestä asiakkaan riehumista!

      • Anonyymi

        Niinpä. Itsehän valitisi työnsä. Vaikka saisi turpaansa niin se pitää kestää ja pitää hymyillä.


    • Anonyymi

      Kyllä on nykyajan palvelijat herkkiä kun eivät kestä tuollaista normaalia käytöstä.

      • Anonyymi

        Se on kun nyky-nainen pääsee voimaantumaan oikein kunnolla, niin ei tajua että nainen ei ole pelkästään naiselle susi, vaan myös ihan kaikille susi, ellei pääse vaikuttamaan mihinkään.


    • Anonyymi

      Eikö nämä sun paskanjauhamiset sovi yhteen ketjuun, ettei joka helvetin päivä tarvitse uutta ketjua aloittaa samasta aiheesta ja vastailla itselleen näihin.

      • Anonyymi

        Itse te tämän aloititte. Teidän pitää myös nyt kestää kun kerran aspojenkin pitää kestää henkistä väkivaltaa. V1tu pelle. Toivottavasti törmätään joskus.


      • Anonyymi

        Ja ainut tapa löytää minut. Kokeile olla todella veemäinen niin huomaat sitten kyllä, kun olit veemäinen.


    • Anonyymi

      Asiakas on aina oikeassa.
      PALVELIJAN tulee sietää asiakkaan kaikkea käytöstä tai saattaa tulla varoitus työnantajalta.

      • Anonyymi

        Et taida elää tässä päivässä? Nykyäänhän töissä painotetaan, että kaikkea ei tarvitse sietää. Ajat muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida elää tässä päivässä? Nykyäänhän töissä painotetaan, että kaikkea ei tarvitse sietää. Ajat muuttuu.

        Palvelija on silti palvelija.

        Se asia ei muutu mihinkään ja asiakaspalvelija palvelee asiakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvelija on silti palvelija.

        Se asia ei muutu mihinkään ja asiakaspalvelija palvelee asiakasta.

        Jep. Palvelemme asiallisia asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Palvelemme asiallisia asiakkaita.

        Jos nään sinut kykkimässä hyllyjen välissä niin tulen pieraisemaan naamallesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nään sinut kykkimässä hyllyjen välissä niin tulen pieraisemaan naamallesi.

        Suosittelen.
        Ei ne siitä välitä, kun näin olen itse tehnyt jo vuosikaudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nään sinut kykkimässä hyllyjen välissä niin tulen pieraisemaan naamallesi.

        Ja vaadit asiallista palvelua. V1TTU SÄ OLET IDIOOTTI!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen.
        Ei ne siitä välitä, kun näin olen itse tehnyt jo vuosikaudet.

        Minä välitän. On varmasti kiva kävellä terveillä jaloilla kauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaadit asiallista palvelua. V1TTU SÄ OLET IDIOOTTI!!

        En vaadi. Haluan että sinä et puhu minulle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaadit asiallista palvelua. V1TTU SÄ OLET IDIOOTTI!!

        En pidä siitä että minua kutsutaan idiootiksi. Kenties sinun päällesi pitää myös kusta, että opit oikeanlaista asiakaspalvelu-asennetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaadi. Haluan että sinä et puhu minulle mitään.

        En puhu ja pidät siitä huolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä siitä että minua kutsutaan idiootiksi. Kenties sinun päällesi pitää myös kusta, että opit oikeanlaista asiakaspalvelu-asennetta.

        Asenne on kunnossa kaikkia asiallisia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asenne on kunnossa kaikkia asiallisia kohtaan.

        Silti sinun kuolleen ruumiisi päälle tulee virtsata. Sekä haudallesi sontia oikein kunnolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä välitän. On varmasti kiva kävellä terveillä jaloilla kauppaan.

        Mikäpä siinä naureskellessa, jos reppana palvelija uskaltaisi jaloille tehdä, kuten juuri uhkasit, ja siitä hyvästä välittömästi kenkää saisi töistään ja käräjien kautta vielä palvelija joutuisi rahaa palveltavalleen antamaan.


    • Anonyymi

      todella hyvä että asiasta käydään täällä rakentavaa ja ratkaisuhakuista keskustelua.

      • Anonyymi

        Sä keskustelet yksinäsi trolli


    • Anonyymi

      Vituttaako olla vajakki myyjä, varmaan entinen.

      • Anonyymi

        Ja sekös katkeroittaa.


    • Anonyymi

      Kannattaa mennä Cittariin töihin, siellä asiakkaina vähiten alinta kansanosaa, jotka tiedetysti "vähiten älykästä".

      • Anonyymi

        Vajakit niin asiakkaina kuin kassoilla ja hinnat kaupassa aivan hirveästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajakit niin asiakkaina kuin kassoilla ja hinnat kaupassa aivan hirveästi.

        Onhan sinne sinänsä kaikilla vapaa pääsy, mutta korkeammat hinnat karsivat rupusimpia pois. Eron huomaa selvästi kun vertaa Prismaan. Ihmiset ovat paljon paremman näköisiä Cittarissa, noin keskimäärin.


    • Anonyymi

      Vajakki asiakkaiden älykkyys on sentään paljon korkeampi kuin ketjun aloittajan.

      • Anonyymi

        Vajakkiasiakas on yhdyssana.


    • Anonyymi

      Kaupan työntekijät ovat keskimäärin vajakkeja vajaalla työtuntimäärällä ja vajaalla palkalla. Se vituttaa.
      Vartiat ovat vajaatyöllisiä vajaalla palkalla runsailla tunneilla.
      Noita töitä tekevät keskimääräistä pienemmän äo:n kansalaiset siis ihmiset joilla on älyvaje.

      • Anonyymi

        Näinhän se keskimäärin on, mutta hyvä silti että ovat rehellisessä työssä. Kun toinen (realistinen) vaihtoehto heille olisi lokkeilla yhteiskunnan piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se keskimäärin on, mutta hyvä silti että ovat rehellisessä työssä. Kun toinen (realistinen) vaihtoehto heille olisi lokkeilla yhteiskunnan piikkiin.

        Mutta kauppojen työntekijäthän ovat yhteiskunnalle huomattavasti tärkeämpiä ja hyödyllisempiä kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kauppojen työntekijäthän ovat yhteiskunnalle huomattavasti tärkeämpiä ja hyödyllisempiä kuin sinä.

        Totta, en ole muuta väittänytkään.


    • Anonyymi

      Noh. Joku puhui vajakkiasiakkaista ja esitti olevansa vajakkityöntekijä kaupassa. Miten se nyt sitten on että kumpi on tärkeämpi asiakas vai myyjä?

      Kyllä se vaan niin on että markkinatalous alkaa kysynnästä jota tyydytetään tarjonnalla. Myyjät on osatekijöitä tarjonnassa. Joten repikää siitä vajakit.

      Tää on helpompi kuin muna vai kana-probleema!

    • Anonyymi

      Eli minä olin oikeassa kokoajan.
      Asia on loppuunkäsitelty.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      56
      2979
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2818
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      34
      1977
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1922
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1727
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1432
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      93
      1200
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe