Hei!
Tarvitsisin nopeasti apua ja toivon että edes joku vastaisi.
Oon 13-vuotias ja mun kuukautiset alko viimeviikon tiistaina. Sillon tuli vaan vähän vuotoa. Seuraavina päivinä noin lauantaihin asti tuli jo silleen aika paljon et side oli semi nopeesti jo veressä. Sit lauantai iltana luulin jo kuukautisten loppuneen, kunnes seuraavana iltapäivänä huomasin taas vuodon tulleen alushousuihini. Eilen ei tullu melkeen yhtään mitään vuotoa, mut tänää aamuna huomasin et tulee taas aika runsaasti. Tää on siis jo yheksäs päivä. Onks tää normaalii ja mitä mun pitäs tehä? Millon nää loppuu en jaksa enää!
Ensimmäiset kuukautiseni eivät lopu
Anonyymi
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
On normaalia että menkat kestää yli viikon, mutta jos ne eivät lopu kannattaa ehkä kertoa äidille tai vaikka koulun terveydenhoitajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922114Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882039- 971744
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1081163- 209948
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9866Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭70794