Olen ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena lukenut ADHD ihmiset ovat älyllisen kehitysvamman saaneisiin Kehitysvamma puolella haasteellinen asiakas ryhmä. Ja minua ei hyväksy Kehitysvammaisten puolella työkeskus ryhmään sano vammaissosiaali työntekijälle olen haasteellinen niihin verrattuna joilla on älyllinen kehitysvamma diagnoosi ja kuukausi sitten yhden Kehitysvammaisten puolella Kihweli ryhmän työntekijä sanoi ohjaajalle, että eivät ota takaisin olen haasteellinen älyllisesti kehitysvamman saaneisiin verrattuna. Kaksi viikkoa sitten uusi Tukihenkilö joka opiskelee Kehitysvamma alaa soitti ja sanoi toinenkaan taho Kehitysvammaisten puolella eivät ota ole haasteellinen persoonallisuus. Ja vammaissosiaali työntekijälle olen sanonut avustajan avulla onnistuu minulla ryhmässä oleminen Kehitysvamma puolella. Mutta kotona ohjauksen tarve minulla ei korostu eli Kehitysvamma puolella ohjaajat ovat todenneet että mielenterveys puolelle kuuluva olisin enemmän ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena. Kun taas kaveri Jean sillä Laaja alaiset oppimisen vaikeudet ja 45 vuoden iässä sai Lievän älyllisen kehitysvamman ja Skitsofrenia sen kohdalla ollaan sitä mieltä että kehitysvammmaisten puolella sen paikka minua taas Kehitysvammaisten puolella vaatii mielenterveys puolelle siirtoo vammaissosiaali työntekijä myös todennut korona eristys vuosien aikana väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi käytös häiriöt kuulemma muka kertoo onko Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi jos kirjeenvaihto jutun kautta yritän saada myytyä lääkkeitä muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille ja kehitysvammmaisten kohdataan some sivuilla olen yrittänyt myydä lääkkeitä koska itse hyödyn rahallisesti siitä että kehitysvammman saanut maksaa minulle. Kaveri Jean sano että olen hullu kuten sen sisko jolla on vaikea ADHD. Jos muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneena huomaa ja jättää tauolla yksin minut kun olin työtoiminta ryhmässä ja ne valitti pelkää minua kun yhtäkkiä ADHD takia keskeytän. Kuuluuko näin ollen kukaan vaikean ADHD takia Kehitysvamma puolelle?
Kumpi haasteellinen vaikea Adhd vai älyllinen kehitysvamma?
3
222
Vastaukset
- Anonyymi
Sekä että kehitysvamma tai adhd
Olise älyllinen keskivaikea tai lievä kehitysvamma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202583Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371784Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3201445Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai581032- 64979
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.55870- 39854
J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e37806Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh37717Sinulle vain
Kirjoitan sinulle, koska sydämeni on niin täynnä asioita, joita en ole voinut sanoa ääneen. Tämä ei ole kirje, jossa pyy45698