On se omituista,ettei Suomen valtiovalta puutu millään tavalla tähän erittäin surkeaan rakentamisen laatuun!!!Suomessa asunnot länsimaiden surkeimpia!!
rakennusliikkeet
3
156
Vastaukset
- Anonyymi
Kun säädöksiä tehdään porukka kitisee että mihin näitä tarvitaan. Ihmisiä kiusataan ja ahdistellaan ilman syytä. Kustannukset nousee ja sääntö-suomi iskee taas.
- Anonyymi
Olen asunut 3 maassa euroopan alueella suomen lisäksi ja parhaimmat asunnot on ollut Suomessa.
Olen nähnyt kosteutta hometta ja kylmää aivan riittämiin muissa maissa. Mene englantilaiseen asuntoon tai keskieurooppalaiseen niin suurin osa vuodesta kuumavesipullon kanssa nukkumaan. Kellarit homeessa ja osa asuntojakin. - Anonyymi
Kyllä mun asunto on kuin neuvostokolhoosia!!!Surkeata sontaa ja pelkkää kusettamista!!Sitähän tämä nykymaailma on !!!Rahat pois ja sitten huudetaan Urraa,urraa!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068