Hyvästi siis poikamiespäivät!
Voit nainen lopettaa mun kaipaamisen. 😌
Nyt se oikea löytyi!
26
558
Vastaukset
- Anonyymi
Jippo jee!
- Anonyymi
Älä trollaa nainen. Ei kenenkään sydäntä niin voiteta.
- Anonyymi
Onko sulla ongelmia kun väkisin haluat kuvitella mut naiseksi. Mies olen ja taidat olla katkera. Ei taida sulla olla kysyntää. 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla ongelmia kun väkisin haluat kuvitella mut naiseksi. Mies olen ja taidat olla katkera. Ei taida sulla olla kysyntää. 😃
Täällä ei ole muuta katkeraa kuin sinun aloituksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lue jos häiritsee. Halusin vain ilmoittaa että uusi kulta on löytynyt. Ja siinä ei ole mitään katkeraa. Toope olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukahan joku mystinen hän on jolle avaudut jatkuvasti ja jonka kuvittelet näkeväai ihan kaikkialla? Minä lähtisin edes yrittämään järjestää elämääni uudestaan jos ja kun muut ei jaksa kuunnella ikuisia palstateorioitasi
- Anonyymi
Hyvä hyvä 👏👏
- Anonyymi
Selvä
- Anonyymi
Hyvä, että vihdoin ja viimein ..
- Anonyymi
Mikä helpotus!
- Anonyymi
Onko tämä Johannalle?
- Anonyymi
Yleensä ovat.
- Anonyymi
Kuvaile, miten taivaissa olet!
- Anonyymi
Huomenna annan kuvailut kun tänään meen typyn luo kylään. Tai sit vasta ens viikolla, jos vanhat merkit pitää paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna annan kuvailut kun tänään meen typyn luo kylään. Tai sit vasta ens viikolla, jos vanhat merkit pitää paikkansa.
Mahtavaa! Jos tulee huonoa kokemusta älä kerro enää tänne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja annan naiselle parhaat kyydit 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja annan naiselle parhaat kyydit 👌
Niin varmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Game over 🐺
- Anonyymi
Siun täytyy ilmoitella hälle eikäs täällä huudella, liekös siulla käytöstapoja?!?!?!?!
- Anonyymi
Hiljjoo kovvoo kovvooo hommooo..
- Anonyymi
No sehän kävi nopeasti. Kihlat keskiviikkona ja naimisiin sunnuntaina. Älä tee ainakaan avioehtoa.
- Anonyymi
Lopetin jo sun kaipaamisen.
- Anonyymi
Hienoa onnea teille.
- Anonyymi
Hyvä näin, ethän olisi edes minua huolinut.
- Anonyymi
Onko kuulantyöntäjän näköiselle naiselle?
- Anonyymi
😎🤓
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029