Tutustuin joskus vuosi sitten nelikymppiseen naiseen, hänellä lapsia vuoroviikoin, lapset ovat kirjoilla isällään mikä on aika harvinaista.
No, hän on jättänyt minut ties jo kuinka monta kertaa, ja sitten muina naisina ottaa taas yhteyttä niin kuin mitään jättämistä ei olisi tapahtunutkaan. Olenkin alkanut suhtautua häneen pikku hiljaa, enemmänkin satunnaisena seksikaverina, mitään aineksia varsinaiselle parisuhteelle ei ole. Asumme eri paikkakunnalla, ja molemmat lasten takia sidottuna omalle paikkakunnalleen.
Tämä naisen käytös noudattaa aina samaa kaavaa. Eli välillä hän on koko ajan yhteyksissä ja haluaa nähdä jatkuvasti, kunnes yhtäkkiä häntä ei saa moneen päivään puhelimella kiinni. Välillä voi mennä jopa viikko, ettei hän vastaa puheluihin eikä viesteihin. Sen jälkeen hän soittaa vihaisena, ja syyttää minua siitä että en pidä tarpeeksi yhteyttä, ja että hän ei voi elää tällaisessa suhteessa, missä mies ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.
Siis luitte ihan oikein, hän syyttää minua siitä, mitä itse teki. Aluksi olin aivan ihmeissäni, ja sanoin hänelle että eihän tuo nyt noin mennyt, ja yritin sanoa hänelle että hän itse ei vastannut puheluihin. Jossain vaiheessa tajusin, että hänelle on aivan turha yrittää selittää asiaa, hän ei kuuntele yhtään, vain hokee omiaan.
Ja kun asia ei ole edes mikään mielipide kysymys, vaan ihan puhdas fakta, jonka voi tarkistaa puheluhistoriasta. Niin miksi toinen väittää tällaista? Ja tuon episodin jälkeen menee yleensä pari viikkoa, niin nainen taas alkaa soitella, ja vaikuttaa kiinnostuneelta ja kaipaa seksiä yms yhdessäoloa.
Tiedän, olen tyhmä kun tätä olen jatkanut. Toki käytänkö sitten itsekin naisen oikkuja hyväkseni, saan seksiä ja läheisyyttä, kunhan en laita tunteita liikaa peliin. Toki nainen yrittää aina välillä sanoa, että hänellä on ollut ikävä, mutta sekin tunnetila saattaa muuttua pian päinvastaiseksi.
Elikkäs, onko tuonlainen käytös ja poukkoilu kaksisuuntaista, vai mitä? Entä mistä tuo johtuu, että joku ihminen voi naama peruslukemilla väittää tuota puheluihin vastaamattomuutta, ihan päinvastaiseksi mitä puhelutiedoista selviää? Sitä ei minun maalaisjärkeni tajua, ei mitenkään, vaikka kuinka yritän miettiä ja astua toisen saappaisiin, ja miettiä eri tunnetiloja, niin en mitenkään osaa ajatella että osaisin väittää jotain asiaa täysin päinvastaiseksi, ja vieläpä syyttää toista siitä mitä itse oli tehnyt. Osaako joku selittää tämänkin?
Erikoinen suhde
3
158
Vastaukset
- Anonyymi
Selvä narsisti. En edes nais sellaista, tautivaaran takia. Välit poikki ja ei mitään kontaktia enää, paljolta pahalta säästyy.
- Anonyymi
Lapsiparat kun sellaista paskaa joutuvat sietämään joka toisen viikon. Samanlaisia kieroonkasvaneita vastuuttomia valehtelijoita ja turhia pelureita niistä vain tulee ympäristön vaikutuksen takia. Harmi!
- Anonyymi
Ihmisellä voi olla cocktail useammista mielenterveysongelmista. Esim. narsismi ja bibo saavat aikaan melkoista hässäkkää. Moni hullaantuu räväkkään yliseksuaaliseen ihmiseen ja muutaman viikon päästä huomaan olevansa keskellä ongelmien vyyhtiä.
Aloittaja on vapaana ihmisenä onnellisessa asemassa, kunhan pitää varansa. Joskus näkee, että varattu hurahtaa täysillä bipoon, joka on maniavauhdissa. Seurauksena on jännitystä ja vaarallisia tilanteita. Joskus koko elämä kääntyy päälaelleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338546Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4367224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647