Erikoinen suhde

Anonyymi

Tutustuin joskus vuosi sitten nelikymppiseen naiseen, hänellä lapsia vuoroviikoin, lapset ovat kirjoilla isällään mikä on aika harvinaista.

No, hän on jättänyt minut ties jo kuinka monta kertaa, ja sitten muina naisina ottaa taas yhteyttä niin kuin mitään jättämistä ei olisi tapahtunutkaan. Olenkin alkanut suhtautua häneen pikku hiljaa, enemmänkin satunnaisena seksikaverina, mitään aineksia varsinaiselle parisuhteelle ei ole. Asumme eri paikkakunnalla, ja molemmat lasten takia sidottuna omalle paikkakunnalleen.

Tämä naisen käytös noudattaa aina samaa kaavaa. Eli välillä hän on koko ajan yhteyksissä ja haluaa nähdä jatkuvasti, kunnes yhtäkkiä häntä ei saa moneen päivään puhelimella kiinni. Välillä voi mennä jopa viikko, ettei hän vastaa puheluihin eikä viesteihin. Sen jälkeen hän soittaa vihaisena, ja syyttää minua siitä että en pidä tarpeeksi yhteyttä, ja että hän ei voi elää tällaisessa suhteessa, missä mies ei vastaa puheluihin eikä viesteihin.

Siis luitte ihan oikein, hän syyttää minua siitä, mitä itse teki. Aluksi olin aivan ihmeissäni, ja sanoin hänelle että eihän tuo nyt noin mennyt, ja yritin sanoa hänelle että hän itse ei vastannut puheluihin. Jossain vaiheessa tajusin, että hänelle on aivan turha yrittää selittää asiaa, hän ei kuuntele yhtään, vain hokee omiaan.

Ja kun asia ei ole edes mikään mielipide kysymys, vaan ihan puhdas fakta, jonka voi tarkistaa puheluhistoriasta. Niin miksi toinen väittää tällaista? Ja tuon episodin jälkeen menee yleensä pari viikkoa, niin nainen taas alkaa soitella, ja vaikuttaa kiinnostuneelta ja kaipaa seksiä yms yhdessäoloa.

Tiedän, olen tyhmä kun tätä olen jatkanut. Toki käytänkö sitten itsekin naisen oikkuja hyväkseni, saan seksiä ja läheisyyttä, kunhan en laita tunteita liikaa peliin. Toki nainen yrittää aina välillä sanoa, että hänellä on ollut ikävä, mutta sekin tunnetila saattaa muuttua pian päinvastaiseksi.

Elikkäs, onko tuonlainen käytös ja poukkoilu kaksisuuntaista, vai mitä? Entä mistä tuo johtuu, että joku ihminen voi naama peruslukemilla väittää tuota puheluihin vastaamattomuutta, ihan päinvastaiseksi mitä puhelutiedoista selviää? Sitä ei minun maalaisjärkeni tajua, ei mitenkään, vaikka kuinka yritän miettiä ja astua toisen saappaisiin, ja miettiä eri tunnetiloja, niin en mitenkään osaa ajatella että osaisin väittää jotain asiaa täysin päinvastaiseksi, ja vieläpä syyttää toista siitä mitä itse oli tehnyt. Osaako joku selittää tämänkin?

3

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selvä narsisti. En edes nais sellaista, tautivaaran takia. Välit poikki ja ei mitään kontaktia enää, paljolta pahalta säästyy.

• Anonyymi

Lapsiparat kun sellaista paskaa joutuvat sietämään joka toisen viikon. Samanlaisia kieroonkasvaneita vastuuttomia valehtelijoita ja turhia pelureita niistä vain tulee ympäristön vaikutuksen takia. Harmi!

• Anonyymi

Ihmisellä voi olla cocktail useammista mielenterveysongelmista. Esim. narsismi ja bibo saavat aikaan melkoista hässäkkää. Moni hullaantuu räväkkään yliseksuaaliseen ihmiseen ja muutaman viikon päästä huomaan olevansa keskellä ongelmien vyyhtiä.

Aloittaja on vapaana ihmisenä onnellisessa asemassa, kunhan pitää varansa. Joskus näkee, että varattu hurahtaa täysillä bipoon, joka on maniavauhdissa. Seurauksena on jännitystä ja vaarallisia tilanteita. Joskus koko elämä kääntyy päälaelleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      205
      1192
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      129
      894
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe