Olisitte epäsuhta pari

Anonyymi

Kaikella järjellä. Ette sovi yhteen.

48

1180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kuin possu ja kärpänen

      • Anonyymi

        Niih


    • Anonyymi

      Kenelle?

    • Anonyymi

      Ei me sovittaisikaan miehen kanssa. Minä olen vain epäonnistunut ja hän täydellinen.

      • Anonyymi

        Niinpä tietenkin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tietenkin :D

        Niinhän se on aina ollut. Kaksi ääripäätä ei vain sovi yhteen. Minua seuraa epäonni mihin ikinä menenkään ei sitä kenenkään elämään haluaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tietenkin :D

        Ihanan kömpelösti täydellinen mies kehuu itseään. Miten muuten tällaiseen minäoonniinepäonnistunut-provoon voisi muka suhtautua? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan kömpelösti täydellinen mies kehuu itseään. Miten muuten tällaiseen minäoonniinepäonnistunut-provoon voisi muka suhtautua? 😉

        Mutta olen epäonnistunut. Minulla on mielenterveydessäni vikaa ja sen takia en voi nähdä itseäni mitenkään hyvänä. Usko mitä haluat mutta se on minussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olen epäonnistunut. Minulla on mielenterveydessäni vikaa ja sen takia en voi nähdä itseäni mitenkään hyvänä. Usko mitä haluat mutta se on minussa.

        Haluaisin nähdä sen henkilön jolla on täydellinen mielenterveys.
        Enemmän surettaa ne henkilöt, jotka nälvimällä nälvii muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä sen henkilön jolla on täydellinen mielenterveys.
        Enemmän surettaa ne henkilöt, jotka nälvimällä nälvii muita.

        Niinhän ne heikot yrittää nälviä, esimerkiksi uskottelemalla itselleen, että joku muka oikeasti kirjoittaisi itsestään moista analyysia. Kannattaa miettiä mitä tapoja tukee, vaikka et olisi itse pahalla tahdolla liikkeellä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olen epäonnistunut. Minulla on mielenterveydessäni vikaa ja sen takia en voi nähdä itseäni mitenkään hyvänä. Usko mitä haluat mutta se on minussa.

        Niin sinulla onkin mielenterveydessä vikaa kun kirjoittelee naista esittäen tällaista kuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinulla onkin mielenterveydessä vikaa kun kirjoittelee naista esittäen tällaista kuraa.

        Mutta kun olen nainen. Usko tai älä. Miksi aina sotket minun kirjoitukset tuolla kurallasi.


    • Anonyymi

      Juu ei entinen koulukiusaaja ja entinen koulukiusattu. Sovi yhteen.

      • Anonyymi

        Se ei tee kenestäkään koulukiusaajaa, että saat palstalla väärän käsityksen. Täällä ei esitetä sinua vaan täällä on oikeasti mielenterveysongelmaisia ihmisiäkin. Minä ainakin kirjoitan sellaisia asioita tänne, joita en ääneen koskaan kenellekkään sanoisi. Sitä varten on anonyymipalsta. Ei haukkumista tai henkilökohtaisia kaipausviestejä varten. Voitko uskoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei tee kenestäkään koulukiusaajaa, että saat palstalla väärän käsityksen. Täällä ei esitetä sinua vaan täällä on oikeasti mielenterveysongelmaisia ihmisiäkin. Minä ainakin kirjoitan sellaisia asioita tänne, joita en ääneen koskaan kenellekkään sanoisi. Sitä varten on anonyymipalsta. Ei haukkumista tai henkilökohtaisia kaipausviestejä varten. Voitko uskoa?

        Niin minäkin. Olen tuo edellä kirjoittava nainen ketä sanotaan aina mieheksi. Aina silti haukutaan täällä vaikka kirjoitan täällä asioita mitä en voisi sanoa kenellekään normaalisti.


      • Anonyymi

        Kuka on koulukiusaaja ja kuka kiusattu??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. Olen tuo edellä kirjoittava nainen ketä sanotaan aina mieheksi. Aina silti haukutaan täällä vaikka kirjoitan täällä asioita mitä en voisi sanoa kenellekään normaalisti.

        Ehkä se tapa millä esität naisihmisen ei ole uskottava, vaan on juuri sitä kiusaamista mistä uhriudut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se tapa millä esität naisihmisen ei ole uskottava, vaan on juuri sitä kiusaamista mistä uhriudut

        Anteeksi vaan onko minun ajatukseni tai tapa ajatella sinun mielestäsi jotenkin väärin? Enkö saa kirjoittaa sillä tavalla miten haluan tai tunnen? Ihan sama uskotko sinä vai et mutta joillakin voi olla oikeasti pää jo valmiiksi sekaisin ja sinä vain pahennat tilannetta. Tuleeko parempi mieli?


      • Anonyymi

        Hän on itse kertonut olevansa entinen koulukiusaaja ja minä olen entinen kiusattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se tapa millä esität naisihmisen ei ole uskottava, vaan on juuri sitä kiusaamista mistä uhriudut

        Tuo tekstei minkä lainasit oli ensimmäinen tekstini tähän ketjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se tapa millä esität naisihmisen ei ole uskottava, vaan on juuri sitä kiusaamista mistä uhriudut

        Veikkaan, että näet jonkun tuntemasi miehen näiden tekstien takana. Sen takia olet niin härkäpäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi vaan onko minun ajatukseni tai tapa ajatella sinun mielestäsi jotenkin väärin? Enkö saa kirjoittaa sillä tavalla miten haluan tai tunnen? Ihan sama uskotko sinä vai et mutta joillakin voi olla oikeasti pää jo valmiiksi sekaisin ja sinä vain pahennat tilannetta. Tuleeko parempi mieli?

        Et kyllä kirjoita millään tavalla uskottavaan tyyliin ja ns tunteisiin vetoaminen ei auta millään tavalla, sillä tiedän, että fuulaat. Ehkä et ole niin taitava mielten muokkaaaja mitä kuvittelet. Tietenkään en kommentoisi näin ellen tietäisi mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että näet jonkun tuntemasi miehen näiden tekstien takana. Sen takia olet niin härkäpäinen.

        En tiedä mitä tuo näkee minussa koska olen koko ajan ollut nainen ja tuo luulee minua aina mieheksi. Kirjoitan omista tuntemuksistani täysin avoimesti mitä en muualle pysty kertomaan. Ensimmäisenä minut tuomitaan täällä heti että ajatukseni olisi jotenkin vääriä tai en voisi olla nainen. Olen muutenkin rikki ja tämmöistä vielä pitäisi kestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kyllä kirjoita millään tavalla uskottavaan tyyliin ja ns tunteisiin vetoaminen ei auta millään tavalla, sillä tiedän, että fuulaat. Ehkä et ole niin taitava mielten muokkaaaja mitä kuvittelet. Tietenkään en kommentoisi näin ellen tietäisi mistä on kyse.

        Tiedä mitä tiedät ihan sama. Olet tunteeton ihminen siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä tuo näkee minussa koska olen koko ajan ollut nainen ja tuo luulee minua aina mieheksi. Kirjoitan omista tuntemuksistani täysin avoimesti mitä en muualle pysty kertomaan. Ensimmäisenä minut tuomitaan täällä heti että ajatukseni olisi jotenkin vääriä tai en voisi olla nainen. Olen muutenkin rikki ja tämmöistä vielä pitäisi kestää.

        Se näkee itsensä sinun kirjoituksissa jossain määrin. Ei se muuten jaksaisi noin hyökätä. Eli hänelläkin on varmasti mielenterveysongelmia. Ehkä hän ei vain halua hyväksyä sitä ja yrittää pärjätä ilman lääkitystä/terapiaa tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei tee kenestäkään koulukiusaajaa, että saat palstalla väärän käsityksen. Täällä ei esitetä sinua vaan täällä on oikeasti mielenterveysongelmaisia ihmisiäkin. Minä ainakin kirjoitan sellaisia asioita tänne, joita en ääneen koskaan kenellekkään sanoisi. Sitä varten on anonyymipalsta. Ei haukkumista tai henkilökohtaisia kaipausviestejä varten. Voitko uskoa?

        Voitko uskoa että tämä kommentti ei milläänlailla liity palstaan tai täällä kirjoiteluun. Tai ylipäätään sinuun kuka ikinä oletkaan. Ihan liittyy oikeaan elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se näkee itsensä sinun kirjoituksissa jossain määrin. Ei se muuten jaksaisi noin hyökätä. Eli hänelläkin on varmasti mielenterveysongelmia. Ehkä hän ei vain halua hyväksyä sitä ja yrittää pärjätä ilman lääkitystä/terapiaa tms.

        Tämä on kyllä aina yhtä hauskaa kun heti tulee kuin tilauksesta joku mysteerinen puolustaja komppaamaan toisen tekstiä. Niin moneen kertaan nähty tämä sama huvittava ulkoreunapuhe, itseäsi ja kommntointiaasi koitat nostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. Olen tuo edellä kirjoittava nainen ketä sanotaan aina mieheksi. Aina silti haukutaan täällä vaikka kirjoitan täällä asioita mitä en voisi sanoa kenellekään normaalisti.

        Ei minua kukaan mieheksi ole ikinä haukkunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että näet jonkun tuntemasi miehen näiden tekstien takana. Sen takia olet niin härkäpäinen.

        Veikkaan, että sillä ei ole kerrassaan mitään merkirystä onko joku palstatrollaaja joku tuttu vai ei. Kenelläkään muulla luonnollisella hnkilöllä ei ole varmaankaan mitään syytä terästäytyä jos tällaisesta käytösmallista mainitsee. Ei pitäisi niin hirveän moneen yksilöön osua, jos ymmärrät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä tuo näkee minussa koska olen koko ajan ollut nainen ja tuo luulee minua aina mieheksi. Kirjoitan omista tuntemuksistani täysin avoimesti mitä en muualle pysty kertomaan. Ensimmäisenä minut tuomitaan täällä heti että ajatukseni olisi jotenkin vääriä tai en voisi olla nainen. Olen muutenkin rikki ja tämmöistä vielä pitäisi kestää.

        Ei liity sinuun millään tavalla koko kommentti. Eikä edes palstaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on koulukiusaaja ja kuka kiusattu??

        Hän oli ja minä olin ja me oltiin ei siinä sen kummempaa. Ihan on yhdessä puhuttu asiasta joskus .


    • Anonyymi

      En ole ajatellut niin pitkälle.

    • Anonyymi

      eikä oltas, mutta me oltiin, kaikella tavalla.

    • Anonyymi

      Pidän tällaisia avauksia aika surullisina, ei voisi tulla selvemmäksi, että suhtaudut hyvin katkerasti joidenkin ihmisten asioihin ja kiinnostukseen toisiaan kohtaan. Mikä sitten on se traaginen epäsuhta, se ei käy ilmi, mutta suolainen ja hapan sävy kylläkin

    • Anonyymi

      Miehen näköinen uralin kuulantyöntäjä viikset ajaa kaks kertaa pv ssä

      • Anonyymi

        Siltäkö näytät?
        Sun jutut on sairaita


      • Anonyymi

        Vau upeaa! Kuulantyönnössä ei ole mitään väärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau upeaa! Kuulantyönnössä ei ole mitään väärää.

        Ja kenenkään viikset ei kuulu sulle. Kaikilla on ne. Myös naisilla. Naisilla usein näkyy huonommin. Paitsi, jos on tumma hipiäinen.
        Mutta elä vaan illuusiossasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltäkö näytät?
        Sun jutut on sairaita

        Mistä päättelet, että kyseessä on nainen, haluatko tehdä niin ja kiekko oikein suvereenia oikeutta selvitellä muille, että kuka hän mielestäsi on? Päättelen monotonisesta kirjoitustyylistä, että näin on. Tunnistaa kyllä. Henkistä väkivaltaa tuokin ja erittäin raukkamaista sellaista


    • Anonyymi

      Oikein hyvä juttu 😂😂

    • Anonyymi

      Mutta me ollaan jo pari 🤷 Olet mustasukkainen. Huomaan sen ja haluat minut.
      Kun sanoin olevani varattu, niin olen juuri hänelle kenestä kiukuttelet koko ajan! Se on vaan salaisuus. Jankutat jatkuvasti miten et pidä hänestä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Millä tavoin?
      Perustele.

    • Anonyymi

      No niin kyllä oltaisiin, ihan vastakohdat :). Mutta silti klikkauduttas kyllä yhdeksi ; hänellä on sydämeni puolikas💔❤

    • Anonyymi

      Kaikella järjellä olemme täydellinen pari ja sovitaan täydellisesti yhteen.

      • Anonyymi

        Perustelut on mitkä?


    • Anonyymi

      Vain typerykset ottaa kantaa toisten suhteisiin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe