Floor fanit aggressiivisia?

Anonyymi

Olen Youtubessa seurannut Floor- ja Tarja fanien välistä keskustelua: Tarja fanit väittävät, että Floor fanit ovat aggressiivisempia ja heti täyttävät kommenttiosiot haukkumalla Tarjaa yms. kun joku erehtyy tekemään Nightwish reaktiovideon Tarjan ajalta. Toisaalta taas Floor fanit sanovat, että Tarja fanit haukkuvat paljon Flooria esimerkiksi Nightwish-Floor live esityksien kommenttiosioissa. Kuitenkin näkyy olevan semmoinen käsitys suurimmalla osalla, että Floor fanit ovat näitä jotka helpommin haukkuvat Tarjaa ja puolustavat Flooria ns. Nightwish fanikunnan syöpä.

Mitä mieltä te olette, kumpi fanikunta teidän mielestä ottaa tämän tittelin?

Itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että Tarja fanit käyttäytyvät useimmiten vielä säälittävämmin Floor faneihin verrattuna: itkevät vielä 16-17 vuoden jälkeen Tarjan lähtöä ja harva heistä edes seuraa Tarjan soolouraa. Nightwishistakaan eivät ole olleet perillä vuosiin eivätkä tiedä kuka Floor Jansen edes on, mutta silti on otsaa haukkua häntä ja nykyistä Nightwishiä. Toki on Floor faneissakin niitä hullaantuneita faneja, jotka kiertävät kommenttiosiosta toiseen arvostelemassa Tarjaa ja itseä erityisesti ärsyttää se piirre, ettei Floorille juuri saisi antaa kritiikkiä. Itse olen muutaman kerran antanut ja heti olen saanut kyseenalaistuksia Floor faneilta. Se myös vie pois Floorin uskottavuutta laulajana, kun muut näkevät, että hänen fanikuntasa on täynnä fanaatikoita jotka ajattelevat Floorin olevan täydellinen kaikin puolin.

16

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka vahvasti Floorin kannalla olenkin niin oon kyllä nii kyllästynyt näihin loputtomiim väittelyihin puolin ja toisin. Mutta tuo oli faktaa, että suurin osa "tarjafaneista" eivät seuraa Tarjaa eivätkä kyllä ole mahdollisuutta antaneet Floorillekaan. Kunhan mölisevät.

    • Anonyymi

      Joo, kyllä ilmiö on olemassa että Tarjan aikuisten videoitten näyttö saa Floor fanaatikot liikkeelle. Me pitkän linjan Nightwish fanit tietenkin tunnistamme ilmiön jossa osa faneista noteeraa vain naislaulajan ja yksi tapa laulajan korostamista on vähätellä muiden bändin jäsenten osuutta. Tämä on tuttua puuhaa Tarjan ajoilta ja nyt on sama meininki Floorin kanssa.
      Näimme minkälaisen loven Marcon poisjäänti jätti bändiin ja ainakin minulla on vaikeuksia tunnistaa enää Nightwishia. Ainoa hyvä puoli on se että pikkuhiljaa Tuomaksen osuus bändin tunnettavuudessa ja Tuomaksen biisinteko taidoissa saa jatkuvasti enemmän huomiota.
      Olin jossain vaiheessa varma että Holopainen keksitään vasta hänen kuolemansa jälkeen mutta etenkin classic-rock ja progeosaston kuuntelijat alkavat pikkuhiljaa löytää Tuomaksen ja se on hieno juttu. Metalliväki tajuaa vain laulusolistin ja haukkuu Nightwishia Disneybändiksi.

      • Anonyymi

        Tykkään tästä Nightwishin uudesta lava asetelmasta joka on perujaan siitä, että Floorin yliherkkä mikrofoni otti herjaa Hahdon rummuista. Mutta se miksi tykkään, niin onhan Holopainen paljon suurempieleisempi kuin Hahto. Ja kun kamerat osottavat yleensä Flooria niin hänen takanaan komiasti Holopaisen tukka yleensä liehuu. Nevalaisen aikana tilanne oli hieman eri koska Nevalaisen soittotyyli on hyvin erinlainen kuin Hahdolla. Ja mitä tulee Tarjan ja wissyn tuubi videoihin, niin wissyn kommenteissa tarjistit useasti mölisemässä mutta ei Tarjan videoissa flooristit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään tästä Nightwishin uudesta lava asetelmasta joka on perujaan siitä, että Floorin yliherkkä mikrofoni otti herjaa Hahdon rummuista. Mutta se miksi tykkään, niin onhan Holopainen paljon suurempieleisempi kuin Hahto. Ja kun kamerat osottavat yleensä Flooria niin hänen takanaan komiasti Holopaisen tukka yleensä liehuu. Nevalaisen aikana tilanne oli hieman eri koska Nevalaisen soittotyyli on hyvin erinlainen kuin Hahdolla. Ja mitä tulee Tarjan ja wissyn tuubi videoihin, niin wissyn kommenteissa tarjistit useasti mölisemässä mutta ei Tarjan videoissa flooristit.

        Kuitenkaan Floorin mikistä ei kuulu häiriöääniä, kun hän käy rumpujen edessä. Ei kuulunut ennenkään, vaikka rumpali oli selän takana. Selitys siis ontuu.
        Rumpalin eleet eivät juurikaan näy katsomoon, vaikka niitä voikin ihastella videolla. Pidän enemmän Kaitsun työskentelystä. Kaitsu ja Jukkis on superpari, josta tulee mieleen Rolf Pilve ja Lauri Porra Stratovariuksesta.:)
        Floorista ja existä ei voi puhua samana päivänä. Tasoero on niin huikea Floorin hyväksi.:)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Holopaisen pumppu oli siis hoovetti ja oma on sellainen vain palkkarengeille. tulkitsija.


      • Anonyymi

        Tarja on yhä katkera. Oli silkkaa kettuilua ottaa 2022-settiin Planet hell, sillä Tarja tiesi varmasti biisin olevan myös Nightwishin ohjelmistossa Human Nature -rundilla. Spiikki iski kuitenkin sattuvasti omaan nilkkaan, koska Tarjan bändin versio on täysin hengetön Floorin ja poikien tykitykseen verrattuna.:)


    • En sano nyt yleistävästi että "Tarjan fanit" ovat aggressivisia mutta osa heistä eivät millään hyväksy sitä että sekä Tarja ja Nightwish ovat jatkaneet elämäänsä jo aikaa sitten, ja että Floor täyttää sekä Tarjan että Anetten saappaat erittäin hyvin.

      • Anonyymi

        Tarjan ympärille rakennettiin aikoinaan sellainen sädekehä että siinä sekoittuivat fantasiat, uskonnot ja sukupuolikysymykset mitä pimeimpänä muotona. Tarjan persoonassa yhdistyy jotain ainakin minulle outoa joka saa etenkin latinomiehet täysin sekaisin. Laulajana en ole oppinut arvostamaan häntä kuin vähän keskinkertaisen paremmaksi jonka suurin valtti on vähän harvinaisempi mezzosopraano ääni. Meillä suomalaisilla on loputon määrä maailman huippu sopraanoja aina 1800-luvun puolestavälistä (Alma Evelina Fohström-von Rode) viimeisimpään maailmantähteen eli Marjukka Tepposeen. Turunen ei vain pärjää tuossa seurassa enkä näe mitään lisäarvoa hänen esiintymisessään metallimusiikissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjan ympärille rakennettiin aikoinaan sellainen sädekehä että siinä sekoittuivat fantasiat, uskonnot ja sukupuolikysymykset mitä pimeimpänä muotona. Tarjan persoonassa yhdistyy jotain ainakin minulle outoa joka saa etenkin latinomiehet täysin sekaisin. Laulajana en ole oppinut arvostamaan häntä kuin vähän keskinkertaisen paremmaksi jonka suurin valtti on vähän harvinaisempi mezzosopraano ääni. Meillä suomalaisilla on loputon määrä maailman huippu sopraanoja aina 1800-luvun puolestavälistä (Alma Evelina Fohström-von Rode) viimeisimpään maailmantähteen eli Marjukka Tepposeen. Turunen ei vain pärjää tuossa seurassa enkä näe mitään lisäarvoa hänen esiintymisessään metallimusiikissa.

        Elina Siirala on OIKEA oopperalaulaja ja laulaa niin Angel Nationissa kuin Leaves Eyesissakin, mutta saa Turuskan tapaan palstatillaa? No ei saa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elina Siirala on OIKEA oopperalaulaja ja laulaa niin Angel Nationissa kuin Leaves Eyesissakin, mutta saa Turuskan tapaan palstatillaa? No ei saa...

        Siirala on oikein kaunisääninen, hän varmaan ansaitsisi oman aiheensa.

        Tosin metallimusiikin sä ei ole tärkeää olla nimenomaan oopperalaulaja. Floor sanoi itsekin ettei ole, johon fani totesi että "miksi yrittää mahduttaa valtamerta ämpäriin?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elina Siirala on OIKEA oopperalaulaja ja laulaa niin Angel Nationissa kuin Leaves Eyesissakin, mutta saa Turuskan tapaan palstatillaa? No ei saa...

        Siiralan laulutapa tai ääni on jotenkin vastenmielinen. Pysyköön oopperassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siiralan laulutapa tai ääni on jotenkin vastenmielinen. Pysyköön oopperassa.

        Ei ole juuri valmistumisaikojensa jälkeen oopperaa laulanut, joten metallin parissa jatkaa.


      • Anonyymi
        Melodious kirjoitti:

        Siirala on oikein kaunisääninen, hän varmaan ansaitsisi oman aiheensa.

        Tosin metallimusiikin sä ei ole tärkeää olla nimenomaan oopperalaulaja. Floor sanoi itsekin ettei ole, johon fani totesi että "miksi yrittää mahduttaa valtamerta ämpäriin?"

        Floor Jansen ei ole koskaan kuvitellut olevansa oopperalaulaja, toisin kuin Turunen.


    • Anonyymi

      Totuushan on, että pyhän-Tarhan fanit ovat ne aggressiiviset sekopäät.

      Joka ikinen Nighwish video vuoden 2005 jälkeen täynnä Tarha-paskaa, joka ei kuuluisi niihin millään tavalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe