Ennen kuin sen kokee. Eikä ole kokenut ennen kun sen teit. Sanoit päin naamaa. En edes uskonut. Tää kaikki on nii sekavaa ja ikävääkin ...ikävä. lopeta meijä harhailu ja anna meille yhteys avoin. Ei tarvita palstaa ei sättiä kun sielut vain haluu yhdessä jotain nättiä.
Mä en jaksa rnää odottaa tuu jo linjoille! Jutellaa mitä vaa... jutellaan . En mä syytä sua sä tiiät mä oon lempee. Elä sinäkää enää kiusaa mua kaikilla niillä tempuilla mitä on tapahtinu tähä asti.
M.I.R.
Ei sitä ole ollut (Jiille)
13
947
Vastaukset
- Anonyymi
S...a sun persikka on mielessäni jatkuvasti.
- Anonyymi
🤣🤣 Oispa jotain muutakin vaikka esim koko ❤️
- Anonyymi
Älä sinä sikalerssi persikoittele yhtään. Tiedän, kuka vattuaivo olet!
- Anonyymi
Törkyturpa - kertoo susta aika paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkyturpa - kertoo susta aika paljon!
Ei saa puhuu mun rakkaalle tuolleen. Ei kukaan ei edes Z. X. Hän ei täydellinen mut mulle tärkein. Ap
- Anonyymi
:))) Et uskonutkaan sen kyllä näki sun ilmeestä :P
- Anonyymi
En oo tottunu et sanotaan nii.vaikee ymmärtää sellasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo tottunu et sanotaan nii.vaikee ymmärtää sellasta.
Mut en feikkaa sanoin kun sanotutti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut en feikkaa sanoin kun sanotutti.
Vtutti?
- Anonyymi
En kiusaa enää koskaan. Haluan vain sinut.
J- Anonyymi
Pelisi on ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelisi on ohi
Jeesus ilmestyi meille ja liitti meidät yhteen. Se ei ole koskaan ohi.
- Anonyymi
Toivoisin niin et haluisit edes sen mitä voimme pitää. 😓😔🐁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3313941Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283600Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku52312- 1121714
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181648Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241349Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit102975Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j144973Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79885- 86791