Olen etsimässä ihan perustutkaa ikeastaan vain yökäyttöön (päivällä AIS mukaan) ja Välimeren alueella liikutaan. Ajatuksena tehdä lähiaikoina/vuosina pieni hyppy Kanarialle ja Azoreille, ei sen kummempaa.
Hakusessa siis ihan perustutka ilman käsittämättömän suuria mahdollisuuksia tai laajennuksia "ties mihin". Saa olla värinäytöllinen, mutta ei ole välttämättömyys (jos vaatii oman/uuden näytön, ei haittaa). Priorisointi on pienellä virrankulutuksella.
Tarjontaa Suomessa on paljon, mutta niissä on paljon sellaista mitä en tarvitse tai edes halua, niin en välttämättä haluaisi maksaa niistä. Miten ulkomainen tarjonta?
Mutta se virrankulutus......
Perustutka kateissa?
Anonyymi
2
80
Vastaukset
Doppler tutkat ovat ymmärtääkseni virtapihejä.
Itselläni on ihan tavis Raymarine Quantum Plus eikä sekään kauheasti virtaa syö varsinkin kun käytän ajoitettua skannausta.
Jos nyt olisin ostamassa niin toki ostaisin doppler tutkan.- Anonyymi
Koska elekttoniikka on halpaa, laitteisiin on koottu ominaisuuksia kokaisen tarpeisiin. Silöä tavalla saadaan ne sopimaam useimmille käyttäjille ja hinta sopivaksi.
Jos raha ei ole este, niin varmasti joku paja räätälöi sinulle tutkan, josta on poistettu näkyistä siinä olevia ominaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510942
- 827349
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445374- 725323
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362895
- 402400
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372259