Olen etsimässä ihan perustutkaa ikeastaan vain yökäyttöön (päivällä AIS mukaan) ja Välimeren alueella liikutaan. Ajatuksena tehdä lähiaikoina/vuosina pieni hyppy Kanarialle ja Azoreille, ei sen kummempaa.
Hakusessa siis ihan perustutka ilman käsittämättömän suuria mahdollisuuksia tai laajennuksia "ties mihin". Saa olla värinäytöllinen, mutta ei ole välttämättömyys (jos vaatii oman/uuden näytön, ei haittaa). Priorisointi on pienellä virrankulutuksella.
Tarjontaa Suomessa on paljon, mutta niissä on paljon sellaista mitä en tarvitse tai edes halua, niin en välttämättä haluaisi maksaa niistä. Miten ulkomainen tarjonta?
Mutta se virrankulutus......
Perustutka kateissa?
Anonyymi
2
112
Vastaukset
Doppler tutkat ovat ymmärtääkseni virtapihejä.
Itselläni on ihan tavis Raymarine Quantum Plus eikä sekään kauheasti virtaa syö varsinkin kun käytän ajoitettua skannausta.
Jos nyt olisin ostamassa niin toki ostaisin doppler tutkan.- Anonyymi
Koska elekttoniikka on halpaa, laitteisiin on koottu ominaisuuksia kokaisen tarpeisiin. Silöä tavalla saadaan ne sopimaam useimmille käyttäjille ja hinta sopivaksi.
Jos raha ei ole este, niin varmasti joku paja räätälöi sinulle tutkan, josta on poistettu näkyistä siinä olevia ominaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486318Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki734353- 483915
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213276- 1972990
- 402712
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132579törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202556- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508