Et ois mies noin jääräpää

Anonyymi

Tulisit vastaan ja kysyisit edes viestillä kuulumisia.. Siitä kaikki lähtee. Molemmat halutaan tiiän sen. Miksi ei voitas vaan nauttia 🧡..

93

2558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihinkä osoitteeseen se pittäis lähettää ?

    • Anonyymi

      Jatkoa, et tuu katumaan jos otat yhteyttä 😉

      • Anonyymi

        Olet etukäteen ottanut selvää hänen mielihaluistaan?


    • Anonyymi

      Ei voi summissa lähettää kenellekkään. Se vasta noloa olisi.

    • Anonyymi

      Kannattaa aina miettiä kenelle pallo jäi. Se joka on viimeksi laittanut viestiä ja ollut aktiivinen, ei voi pommittaa toista, jos toinen ei tee mitään aloitteellista, sellaisen passiivisuuden voi tulkita olevan kiinnostuksen puutetta. Silloin munaa vain itsensä, jos vaan jatkaa, se voi olla myös kiusaullista toiselle, jos tämä haluaa olla rauhassa.

      • Anonyymi

        Niin. Pallo jäi hänelle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Pallo jäi hänelle miehelle.

        Joo, mulla on pallo, mutta ei se ole jääräpäisyyttä! Musta vain tuntuu, että vonkaavat miehet ärsyttävät sua.


      • Näin juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Pallo jäi hänelle miehelle.

        Se on sitten sen merkki, ettei häntä kiinnosta. Unohda ja mene eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten sen merkki, ettei häntä kiinnosta. Unohda ja mene eteenpäin.

        Kiinnostava ilmiö kyllä miten pieteetillä toiset jaksaa kommentoida presidentin samantyyppisiä provoaloituksia kun päivä murmelina alkaisi aina alusta. Yhtään ei tietoa kenelle vastataan ja minkä takia, mutta niin on vahvoja näkemyksiä. Menisit jo eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostava ilmiö kyllä miten pieteetillä toiset jaksaa kommentoida presidentin samantyyppisiä provoaloituksia kun päivä murmelina alkaisi aina alusta. Yhtään ei tietoa kenelle vastataan ja minkä takia, mutta niin on vahvoja näkemyksiä. Menisit jo eteenpäin.

        presiis* samantyyppisiä provoja. Aiheet kiertää samaa rataa ja kommentit on yhtä monotonisia. Huoh. Sitten vielä on pokkaa väittää muista, että ovat jumissa kun itse ei pääse fiktiossaan eteenpäin, vaan kuvittelee puhuvansa järkeä ja järkeviä🤦‍♀️ Ja tutuille aina tottakai🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostava ilmiö kyllä miten pieteetillä toiset jaksaa kommentoida presidentin samantyyppisiä provoaloituksia kun päivä murmelina alkaisi aina alusta. Yhtään ei tietoa kenelle vastataan ja minkä takia, mutta niin on vahvoja näkemyksiä. Menisit jo eteenpäin.

        Puupää haloo! Nämä asiat ja neuvot ovat yleismaailmallisia, sinun ei tarvitse aina ottaa niin raskaasti, vaikka sattumalta sinuun osuvatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puupää haloo! Nämä asiat ja neuvot ovat yleismaailmallisia, sinun ei tarvitse aina ottaa niin raskaasti, vaikka sattumalta sinuun osuvatkin.

        Ei kyllä sattumalta osu, vaan kai minäkin saan kommentoida, jos huomaan jonkun hakkaavan päätään seinään ja elävän mielikuvitusmaailmassa itse vastailemassa trollille yhä vain. On muuten suhteellisen hassua sen jälkeen kun on nämä ”yleisluontoisen”” lyttäyksen kirjoittanut trollile sanoa, vasta-argumentiksi, että en minä tosissani ollutkaan. Tunnistat siis kuvion, mutta et halua luopua siitä, ettei täällä ole sulle ketään aktuaalista tutuksi kokemaasi ojennettavaa. Siitä tuossa oravanpyörässäsi on kyse ja tiedät sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puupää haloo! Nämä asiat ja neuvot ovat yleismaailmallisia, sinun ei tarvitse aina ottaa niin raskaasti, vaikka sattumalta sinuun osuvatkin.

        Halloo, no täälläpä ollaan, mutta noi sun jutut ei kuulemma kiinnosta pätkääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halloo, no täälläpä ollaan, mutta noi sun jutut ei kuulemma kiinnosta pätkääkään.

        Kommentoit kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoit kuitenkin.

        Vastasin vaan kun kysyttiin.


    • Anonyymi

      No. Ei koske minua. Ei ole yhtään palloa näkynyt.

      • Anonyymi

        Jos tarkoittaa, että mies on se pallo, jota on tässä koko ajan koripallon lailla pompotellut minkä kerinnyt, mutta että pallo olisi vahingossa lentänyt pois naisen hyppysistä ja nyt olettaisi, että tulisikin ilomielin takaisin pompoteltavaksi, kun antaa ymmärtää antavansa, eikä kuitenkaan ymmärrä antaa ja kuka tahansa semmoiseen pompotteluun lopulta kyllästyisi ja lähtisi lätkimään, sen jälkeen kun olisi riittävän pitkältä ajalta jäänyt hyväksikäytetty tunne.


    • Anonyymi

      Riidellä ei kannata vaan selvittää asiat puhumalla. Molemmat voi sen jälkeen paremmin.

      • Anonyymi

        Mutta kunnon riita voi ikävän ja hiostavan ilman ukonilma lailla poistaa, kun riidan päätteeksi molemmat pyytelevät toisiltaan anteeksi ja pahoittelevat typeriä väärinkäsityksiään ja Kari Tapion laulussakin lauletaan: "Myrskyn jälkeen on poutasää, vihdoin oon sen saanut ymmärtää.."


    • Anonyymi

      Jorma voisi olla sisälläsi jo tänä iltana 😘

      • Anonyymi

        Eräs Kimmo on kuulemma ihan isänsä Jorman näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs Kimmo on kuulemma ihan isänsä Jorman näköinen.

        Noita vitsejä saanut kuulla koko elämänsä kyllästymiseen asti. Sitä alkaa välttelemään ihmisiin tutustumista, kun kaikkien mielestä Jorma-vitsit on hauskoja jäänsärkijöitä. Etenkin humalassa. En minä pahastu, mutta en toisaalta jaksa. Eräänlaista kiusaamista. Jorma sivusta.


      • Anonyymi

        Kyllä naisia ensisijaisesti kinnostaa muukin kuin vaan se saakelin miesten aikuisviihde-elokuvistakin tuttu jyystäminen ilman . minkäänlaista oikeaa läheisyyttä, rakkautta ja romantiikkaa💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita vitsejä saanut kuulla koko elämänsä kyllästymiseen asti. Sitä alkaa välttelemään ihmisiin tutustumista, kun kaikkien mielestä Jorma-vitsit on hauskoja jäänsärkijöitä. Etenkin humalassa. En minä pahastu, mutta en toisaalta jaksa. Eräänlaista kiusaamista. Jorma sivusta.

        Jorman kannattaa alkaa puhua itsestään vaikka Jorena ja totuttaa kaikki puhuttelemaan Jormaa Jorena! :D


      • Anonyymi

        No moroo, olen veljesi Hannu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No moroo, olen veljesi Hannu.

        🤣🤣🤣🤣🤣👍


      • Anonyymi

        Olisipa vain sisälläni jo tänä iltana😘


    • Anonyymi

      Ihmiset on outoja. Käyttäytyvät päinvastoin kuin tuntevat, sanovat päinvastaista kuin oikeasti haluavat ja ajattelevat.

      Sitten leimaavat toisen olevan jääräpää kun hän ei ymmärrä lukee ajatuksia vaan noudattaa kuulemiaan käskyjä ja tottelee torjuvaa käytöstä.

      Mä oon ajatellu et vain naiset sanoo toista ja tarkottaa toista, mut on myös naismaisesti käyttäytyviä miehiä jotka toimii samoin.

      Sitten tulee itkupotkut, kun toinen tekee niin kuin toinen sanoo, ei niin kuin hän ajattelee mielessään.

      Palstalla tulee ilmi näitä et palstalainen sanonu ”häivy” ja tarkottanu ”älä mee” ja sit täällä haukkuu sitä kuka häipyny kun itse on niin käskeny.
      Onks se muka haukut ansainnu? Ei

      Miksi teette helposta asiasta niin vaikeeta?

      Ja näin ei ihan oikeesti hommat etene!

      • Anonyymi

        No mitä pitäisi tehdä? taitaa olla kaksi jääräpäistä vastakkain... kyllä sitä pitäisi jotenkin pystyä etenemään mutta miten?


    • Anonyymi

      Oot oikein mukava mutten uskalla tehdä aloitetta...

      • Anonyymi

        Miksi et uskalla?


    • Anonyymi

      Se vain että sieltä puolelta ei koskaan ole polkaistu yhtään ainoa palloa.... muita kuin täällä että revi siitä

      • Anonyymi

        Jep, vaikka saatetaan antaa ymmärtää, niin ei ymmärretä kuitenkaan antaa, eli aika pirumaista toimintaa. Minun pitäisi varmaan alkaa etsiä kohta seuraa miehistä tai jotain niin olisi enemmän samalla viivalla ja ymmärtäisi, eikä olisi mitään ihmeellistä pihtailua ja hyväksikäyttöä naisen osalta!😠


    • Anonyymi

      Täällä ei muuta osata kuin pompotella palloja ja kukaan ei tule ottamaan minkäänlaista askelta muuta kuin taaksepäin, joten aloittaja kannattaa jättää se mies omaan arvoonsa, olet ilmeisesti parhaasi tehnyt ja se saa riittää. On miehiä jotka osaavat arvostaa toista ja antaa vastakaikua jos tunteet on molemminpuolisia.

      • Anonyymi

        Auts, tässä kuulkaa tuli oikea asia esille. Se on just näin!


      • Anonyymi

        Jos miehen tärkein ominaisuus on takertuminen, niin sitten se on niin.


    • Anonyymi

      Juna meni jo.

      • Anonyymi

        Oon tienny sen jo pitkään.


      • Anonyymi

        Mene sitten eteenpäin äläkä kuvittele harhoissasi palstalla.


      • Anonyymi

        Tiedän, kun kerran matkustin kyydissä😉


    • Anonyymi

      Joskus aikoja sitten tein niin ja elämä meni aivan vituiks sen jälkeen. Haluisin kyllä että asia etenisi mutta ei vaan pysty!

    • Anonyymi

      Et vastannut siihen viimeiseen watsuppi viestiini. Aattelin että sulle piisas ja se on hyvä sitte niin.

      En roiku.

      Hyvästi.

    • Anonyymi

      Jos haluasikin, mutta en taida luottaa siihen, kun jotain ansojaan sen tekosyyllä olisi varmaan virittämässä minulle, jos olet se joksi kuvittelin, vaikka voitkin ihan hyvin olla joku muukin, joten silloin ei alkuunkaan koske sinua.
      -M

    • Anonyymi

      Pelkään että syöt mut tai ainakin, että veisit mun neitsyyden😉

      • Anonyymi

        Jooo se vaara on olemassa 😉


    • Anonyymi

      Pien rentoutuminen kävis..

    • Anonyymi

      Montako kertaa pitää kysyä ja odotella vastausta?
      Kerro kerro kuulumisesi, neito iki-ihanin.

      Sitä saa mitä tilaa. Ja joskus ei saa.

    • Anonyymi

      Kunpa maailma toimisikin noin, että ujo pääsisi ujoudestaan vain sillä, että hänelle sanottaisiin "et ois noin ujo", mutta samalla tavalla kuin ujo ei muutu pyytämällä rohkeaksi, ei myöskään jääräpää pääse ominaisuudestaan eroon.

      • Anonyymi

        Niin mutta ujo voi olla ujo sen vuoksi, että on pidätellyt sitä hyvinkin tuhmaa puolta itsessään ja "et ois noin ujo" voisi antaa käsityksen, että saat olla juuri sellainen kuin olet oikeasti ja vapauttaisi ujon sisäinen flirtti-/seksipedon jolloin alkaisikin flirttailemaan ja iskemään kuin viimeistä päivää.

        Voisi olla kuitenkin vähän liiankin karkeaa ja tyrkkyä toimintaa ehkä monen naisen mielestä, jos ei olisi lihallisista ja elävistä, oikeista ja ihanista naisista miehellä juuri niin paljoa käytännön tason kokemusta😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta ujo voi olla ujo sen vuoksi, että on pidätellyt sitä hyvinkin tuhmaa puolta itsessään ja "et ois noin ujo" voisi antaa käsityksen, että saat olla juuri sellainen kuin olet oikeasti ja vapauttaisi ujon sisäinen flirtti-/seksipedon jolloin alkaisikin flirttailemaan ja iskemään kuin viimeistä päivää.

        Voisi olla kuitenkin vähän liiankin karkeaa ja tyrkkyä toimintaa ehkä monen naisen mielestä, jos ei olisi lihallisista ja elävistä, oikeista ja ihanista naisista miehellä juuri niin paljoa käytännön tason kokemusta😉

        Mistä täällä oikein tällä hetkellä keskustellaan? Terveisin Jo Eläköitynyt Jussi Vuosimallia 1981?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta ujo voi olla ujo sen vuoksi, että on pidätellyt sitä hyvinkin tuhmaa puolta itsessään ja "et ois noin ujo" voisi antaa käsityksen, että saat olla juuri sellainen kuin olet oikeasti ja vapauttaisi ujon sisäinen flirtti-/seksipedon jolloin alkaisikin flirttailemaan ja iskemään kuin viimeistä päivää.

        Voisi olla kuitenkin vähän liiankin karkeaa ja tyrkkyä toimintaa ehkä monen naisen mielestä, jos ei olisi lihallisista ja elävistä, oikeista ja ihanista naisista miehellä juuri niin paljoa käytännön tason kokemusta😉

        Ei tuollaista ole. Minä en ainakaan ole muuttunut yhtään tuhmemmaksi kokemusten myötä. Naisen viekoittelu on enemmän työtä kuin huvia. Siitä se on kiinni. Liksäksi on riski, että saa vääränlaisen naisen raskaaksi. Minulla ei olisi sydäntä pakottaa naista aborttiin, niin kuin monet tuntuu tekevän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta ujo voi olla ujo sen vuoksi, että on pidätellyt sitä hyvinkin tuhmaa puolta itsessään ja "et ois noin ujo" voisi antaa käsityksen, että saat olla juuri sellainen kuin olet oikeasti ja vapauttaisi ujon sisäinen flirtti-/seksipedon jolloin alkaisikin flirttailemaan ja iskemään kuin viimeistä päivää.

        Voisi olla kuitenkin vähän liiankin karkeaa ja tyrkkyä toimintaa ehkä monen naisen mielestä, jos ei olisi lihallisista ja elävistä, oikeista ja ihanista naisista miehellä juuri niin paljoa käytännön tason kokemusta😉

        Minä uskon, että teillä naisilla siinä on kyse jostain sellaisesta, että yrittää suojella sitä omaa kunnollisuuttaan aluksi. Sitten on vain helpompi olla välittämättä, kun ei nykyään saisi tuomita. Sen takia maailman anteliaimmat naiset löytyykin suomesta. Miehillä ei ole tällaista taakkaa. Miehen odotetaan olevan pukki oli kunnollinen tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaista ole. Minä en ainakaan ole muuttunut yhtään tuhmemmaksi kokemusten myötä. Naisen viekoittelu on enemmän työtä kuin huvia. Siitä se on kiinni. Liksäksi on riski, että saa vääränlaisen naisen raskaaksi. Minulla ei olisi sydäntä pakottaa naista aborttiin, niin kuin monet tuntuu tekevän.

        Joo, mutta sitä pelkoa ei välttämättä ole, jos mies aina vetää vähän liikaa överiksi naisen suhteen jolta saa luvan olla rohkeampi ja menee viestittelyssään yms. vähän liiankin epätoivoiseksi, että joutuisi pysymään neitseenä varmasti 40-60 vuotiaaksi asti😂

        Ja sitten taas jos jutut ei vaan yksinkertaisesti kohtaa, eli mitä molemmat haluaa poikkeasivat niin täysin, että jos toinen haluaisi mahdollisesti hauskaa yhden yön merkeissä ja toinen jotain pidempiaikaista, mutta siitä ei loogisesti ottaen tulisi yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta sitä pelkoa ei välttämättä ole, jos mies aina vetää vähän liikaa överiksi naisen suhteen jolta saa luvan olla rohkeampi ja menee viestittelyssään yms. vähän liiankin epätoivoiseksi, että joutuisi pysymään neitseenä varmasti 40-60 vuotiaaksi asti😂

        Ja sitten taas jos jutut ei vaan yksinkertaisesti kohtaa, eli mitä molemmat haluaa poikkeasivat niin täysin, että jos toinen haluaisi mahdollisesti hauskaa yhden yön merkeissä ja toinen jotain pidempiaikaista, mutta siitä ei loogisesti ottaen tulisi yhtään mitään.

        Jos haluat hauskanpitoa, niin mikset vain ehdota sitä miehelle. Mies harvemmin voi ehdottaa sellaista naiselle, kun sitä pidetään loukkaavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluat hauskanpitoa, niin mikset vain ehdota sitä miehelle. Mies harvemmin voi ehdottaa sellaista naiselle, kun sitä pidetään loukkaavana.

        Niin, sanot sille vaan rohkeasti, että jos et muuta keksi niin kelpaisiko se**i?😉


    • Anonyymi

      Tunnistan itseni tuosta. Voi olla täysin sattumaa tai sitten ei, mutta se nainen johon minulla oli suhteen tapainen, niin oli ajattelultaan hyvin erilainen ja mistään vähänkään pidempiaikaisemmasta ei olisi tullut yhtään mitään, eikä muutenkaan kaikki miehetkään halua vain yhden yön juttuja.

    • Anonyymi

      Jääräpää tunnustan olevani, mutta se, etten kysy viestillä kuulumisia ei johdu siitä jääräpäisyydestä. Pidän etäisyyttä koska ymmärsin, että liian lähellä olemiseni koettiin ahdistavaksi.

      • Anonyymi

        Perustele miksi hän koki sinut ahdistavaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustele miksi hän koki sinut ahdistavaksi?

        Palstan perusteella. Täällä oli osuvia kirjoituksia juuri silloin kun kokeilin kepillä jäätä. Muutenkin olen palstan orja, monet tekstit liippaavat niin läheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan perusteella. Täällä oli osuvia kirjoituksia juuri silloin kun kokeilin kepillä jäätä. Muutenkin olen palstan orja, monet tekstit liippaavat niin läheltä.

        Eli torjunta palstan perusteella.. kai sekin on syy antaa kylmää kyytiä.


    • Anonyymi

      On mennyt eteenpäin löytänyt paremman.

    • Anonyymi

      Muutaman kilometrin etumatkalla mennyt eteenpäin.

      • Anonyymi

        Tai muutaman valovuoden sillä aikaa, kun toinen oli talvihorroksessa.


    • Anonyymi

      Eteenpäin helpompi kuin taaksepäin

      • Anonyymi

        Mutta jos riittävän nero niin varmaan se taaksepäinkin meno jollain härpäkkeellä onnistuu.


    • Anonyymi

      Molemmat halutaan mutta minä en ensin lähesty viestillä. Sinä olet alkuperäinen syypää tähän pysähtyneeseen tilanteeseen joten sinä olet vastuussa sen purkamisen aloittamisesta. Kumpikin tietää asian olevan noin.

      • Anonyymi

        Minä en voi enää pakittaa, pelkän palstan kirjoitusten perusteella, lupasin etten kysele - keskustelun sivusta.


      • Anonyymi

        Kukaan ei ole tietääkseni täydellinen, mutta sattuiko nyt olemaan niin, että vain hänellä olisi asian suhteen ollut jotain petrattavaa ja sinulla ei sitten yhtikäs mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en voi enää pakittaa, pelkän palstan kirjoitusten perusteella, lupasin etten kysele - keskustelun sivusta.

        Ei se kummallekaan ole helppoa ottaa seuraavaa askelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole tietääkseni täydellinen, mutta sattuiko nyt olemaan niin, että vain hänellä olisi asian suhteen ollut jotain petrattavaa ja sinulla ei sitten yhtikäs mitään?

        Ei tässä täydellisiä olla kumpikaan. Molemmilla on parannettavaa omassa toiminnassa.


    • Anonyymi

      Mistä nautitte?

    • Anonyymi

      Ei kysymyksiä nimiä juttu luistaa

    • Anonyymi

      Siltä kuulostaa

    • Anonyymi

      Mitä kuuluu? 💕

    • Anonyymi

      Se ei aina välttis onnistu jos toinen saa toiselta vähemmän kuin mitä itse tunteistaan antaa silloi on parempi olla erossa ettei satuta toisen tunteita liian syvästi

    • Anonyymi

      Olet kyllä tosi helmi. Eiku kelmi.

    • Anonyymi

      Ei mitään nimiä - LÄPÄ-LÄSSYN-LÄSSYN-LÄÄ!

    • Anonyymi

      Kaksi miestä ihastuneet toisiinsa!!

      • Anonyymi

        Sä ja sun peilikuvaan?


    • Anonyymi

      No mie kysyin kyllä, mutta miksi et vastannut mitään? Katso peiliin.

    • Anonyymi

      No eikö se ole hyvä, että on jääräpäinen ja tietää just eikä melkein mitä tahtoo ja siinä myös pysyy vaikka kuinka yritettäisiin mieltä muuttaa?😉

      • Anonyymi

        Kyllä! Erittäin hyvä!


      • Anonyymi

        Silti pitää palstalla käydä kuvittelemassa omiaan päivittäin lähestulkoon, olet kyllä oikein päättäväinen poika.


    • Anonyymi

      Heti, kun annat varman tunnisteen nainen, lähetän viestin sulle.

      • Anonyymi

        Jeps


      • Anonyymi

        Mikä ois varmaan tunniste?


    • Anonyymi

      Et ole maininnut lapsista mitään,, onko niitä ja kuinka paljon

    • Anonyymi

      Toi röllitär on palstan jääräpäisin eukko. Samalla hetkellä, kun sitä kielletään tai uhkaillaan, se vaan voimakkaammin ärsyttää uhkailijaa. :DDD

      • Anonyymi

        *ja tekee sitä mitä uhkailija kieltää tekemästä! :DDDD


    • Anonyymi

      Meneekö Lappiin?

    • Anonyymi

      Voitais kyllä. Mun piti kysyy sulta jotain liittyen meidän edelliseen keskusteluun mutta en sitten tehny sitä vaan sanoin jotain muuta.

    • Anonyymi

      Periaatteen miehet eivät vongu perääsi jos olet jo kerran empinyt. Tuollainen pitäisi tajuta jo parikymppisenä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe