kauanko jaksat haaveilla

Anonyymi

Kaivatustasi vaikka et saa vastakaikua?

59

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järki voittaa kyllä ennemmin tai myöhemmin tai elämä yllättää jollain muulla tavalla

      • Anonyymi

        Ei ole järjen asia valitettavasti.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti kauan

    • Anonyymi

      kauemmin kun uskotkaan.

    • Se loppui eilen. Kestihän sitä vuoden ilman vastakaikua.

      • Anonyymi

        Sinulla on jännä järjestelmällisyys tuossa.


      • Anonyymi

        🤔 mitenköhän nyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤔 mitenköhän nyt

        Miten nyt? En tiedä... Riippuu hänestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤔 mitenköhän nyt

        Miksi kysyt tätä?


      • Anonyymi

        Vastako eilen montako kerkesit yrittää vongata sen vuoden aikana siinä samalla ihte olen jo vuosia si sanonu et mä olen tähän ikään vongannu jo ihan tarpeeksi siitä mahtanee olla jo pari vuosikymmentä kun olen näin sanonut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastako eilen montako kerkesit yrittää vongata sen vuoden aikana siinä samalla ihte olen jo vuosia si sanonu et mä olen tähän ikään vongannu jo ihan tarpeeksi siitä mahtanee olla jo pari vuosikymmentä kun olen näin sanonut

        Minä en ole vonganut ketään 10 vuoteen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä en ole vonganut ketään 10 vuoteen.

        Niin sitä kai voisi luulla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitä kai voisi luulla

        Tuo ei muuta sitä tosiasiaa miksikään.


    • Anonyymi

      Liian kauan 🔐

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei kiinnosta yök

    • Anonyymi

      19 vuotta viimeksi. Katsotaan kuinka kauan seuraava kestää.

    • Anonyymi

      riippuu vähän miten sen laskee. kun on 1.5v kulunut näkemättä ja kuulematta niin alkaa vähitellen muutkin asiat pyöriä päässä.

    • Anonyymi

      Vuosia!!!

    • Anonyymi

      Täällä jotkut kirjoittaa että nyt loppui kaipaus tai eilen. Mutta miksi tulevat sellaista tänne kertomaan, jos kerran on loppu?! En minä ainakaan itse pysty päättämään, että nyt loppuu kun kerta minä niin haluan.

      • Anonyymi

        Ehkä siks tulee tänne huuteleen ku jos ei irl saa yhteyttä siihe immiseen. Mut joo kyllähäbse jotenki tuntuu eriltä jos se kaipaus loppuu tai jotain sisällä kuolee... mut onha se ennenki kuollu ja sit herös henkii ku tuli ihan irl tyyppi herätyää eikä joku josta oli vaa yks kuva ollu. 🤷‍♀️


      • Se tarkoittaa vaan sitä, että on ymmärrettävä viimein että se on turhaa. Loppui se sitten oikeasti tahi ei, mutta ei ainakaan täällä eikä missään muuallakaan itke perään.


      • Kyllä se hiipuu, kun aikansa kierii siinä tuskassaan. Pari vuotta menee helposti.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se tarkoittaa vaan sitä, että on ymmärrettävä viimein että se on turhaa. Loppui se sitten oikeasti tahi ei, mutta ei ainakaan täällä eikä missään muuallakaan itke perään.

        Minkä sille kukkaa vua jos sie itket perään ei voi minkähän jos sula o pitkät piuhat tai huonot yhteydet tahi kapasiteetti o jo lähes olematon


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kyllä se hiipuu, kun aikansa kierii siinä tuskassaan. Pari vuotta menee helposti.

        Ei ol aikaha jäärä kierimähä tuskissaan elämä kun ei orotaha ketähän aikahaa ku ei pystyhy pysäyttämähän jos putosi junahan kyyristä maahan ni se juna kerkesi mennä jo jos ei voimahat riittänä juosta si kiinnihe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä sille kukkaa vua jos sie itket perään ei voi minkähän jos sula o pitkät piuhat tai huonot yhteydet tahi kapasiteetti o jo lähes olematon

        Tiedätkö asiasta jotain, vai muutenko vaan horiset?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tiedätkö asiasta jotain, vai muutenko vaan horiset?

        Kahton kui pitkähä pinna sula on ennen kui napsahtavi poikkihi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kahton kui pitkähä pinna sula on ennen kui napsahtavi poikkihi

        Just. No ikävä tuottaa pettymys. Olen jo hyväksynyt sen tosiasian ettei se tyttö minua huoli. Minun on turha riehua. Se muuta yhtään mitään. Korkeintaan saisin sydänoireita.


    • Anonyymi

      Näyttää olevan vuosi ja 4 kk maksimi.

    • Oli ja meni 😊 kiva juttu kaveri jos kohdataan

    • Anonyymi

      Kauan on kestänyt😔 10 vuotta noin. Välillä nähtiinkin, mutta nyt on useampi vuosi, että ei olla nähty. Noin pari kuukautta sitten lopettelin viestittelyn vaikka mieli kovasti tekee tepposiaan. Ei meinaa uskoa, että on toiselle annettava rauha.

      • Anonyymi

        Sen sai huomata tyttären äitehe kohoral jot ol mahdottoman vaikia ymmärtähä jotko hää vai jatkasihi elämääsä kun en ihte ol ymmärtänyt mik sii on nii vaikeaa unohtaa jotakuta ja jatkaa elämäänsä etenni silloi jos kun kerran kokevi toisen loukanneen satuttaneen niin verisesti jot et mu josai kohti huomasin jot yllättävän monella on sellaitti vitummain tapa et pitäs yrittää väe väkiste yrittää kostaa toiselle vaikka itse olisi joka töppäsi mokasi kusi suhteensa petti jätti tai jotain muuta vieläki haitallisempaa


    • Anonyymi

      Vähitellen haaveet haihtuu, vaikka seksi oli todellista. Voiko vielä elää ns. toivossa?

      • Anonyymi

        Kenenkä toivosa heikin juulian Väinön Einon Tytin huugon kaitsun inarin nimiähän löytyy vaiks niin pitkä lista jot mul ei ainakaan riitä into kärsivällisyys mieli tai mikään muukaan alkaa kaikkia maailman nimiä tähän kirjoittelee usei kun vaihtoehdot monasti on vai jok tai joskus kuulin jonku sanovan et vaihtoehtoja on liikaakin tulee kuulema valinnan vaikeus mu jos itse itseensä luottaa ei pitäisi olla vaikeaakaan tajuta mitä elämäänsä KAIPAA lue tuo sana niin että ymmärrät mitä se tarkoittaa KAIPAA


    • Anonyymi

      Kokko mun elämän

      • Anonyymi

        Kokkoa poltettiin ainakin ylleesä jussina ent vanhaa näjes


    • Anonyymi

      Voihan aina haaveilla, edes siihen asti että selviää saako vastakaikua jos ei enää ole nähty mutta ihminen on vaan jäänyt pyörimään ajatuksiin mukavana kohtaamisena?

      • Anonyymi

        Samoja mietteitä mullakin..näkee sitten jos näkee ja menee miten meneekään.


      • Anonyymi

        Yks unohtumaton kohtaaminen on mun elämässä ollu eikä siitä ol si kui maks. kai vuoden verran ei ole koskaan kukaan mua rohjennu ainakaan niin himoiten kahtoa kui se nainen kahtoi enkö ole koskaan nähny sitä himoa niin selvästi kenenkään katseesta kui mitä hänen


    • Anonyymi

      Varmaan jatkuu niin kauan kun jaksaa pitää illuusiota yllä. Parhaimmilla varmaan vuosikymmeniä. Oudointa on se että kaikki voi olla omaa kuvitelmaa ja ihastuksen kohde ei edes oikeasti ole yhtään sellainen jonka ihastuja luulee hänen olevan. Joskus voi käydä niin että molemmat on ihastuneita mutta koska kumpikaan ei tee mitään elämä jatkuu. Toinen löytää toisen ja toinen jää elämään mielikuvitusystävänsä kanssa.
      Omassa päässä rakennetaan pilvilinnoja jotka ei ole realistisia. Todellisuus on se että jos joku ihminen ei teitä noteeraa ei ota yhteyttä ei vastaa tai tee jotain hän tuskin on kiinnostunut millään tavalla. Itse lähestyn suoraan ja kerron mitä ajattelen joskus tilanne jää silti auki eri syistä johtuen mutta olen ainakin tehnyt sen oman osani. Joskus saan vastakaikua joskus en. Suomi24 olisi viimeisimpiä paikkoja josta yrittäisin ihastustani etsiä. Surullista että moni tuhlaa koko elämänsä haaveillessaan jostain tyypistä joka ei ole sellainen kuin luulevat tai joka ei ole edes kiinnostunut samaan aikaan voisi löytyä joku toinen jonka kanssa olisi jo kaikenlaista. Herätkää unestanne tehkää suora yhteydentotto ilman suomi24 ennustajia tai muita välikäsiä ja ottakaa tilanteesta selvää sen jälkeen elätte sen todellisuuden kanssa ja jatkatte elämää.

      • On tehty kaikki. Ei ole sitä elämää, jotenka olen täällä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        On tehty kaikki. Ei ole sitä elämää, jotenka olen täällä.

        En haaveile enää mistään.


      • Anonyymi

        Etsiessään etsii mielikuvaa kaivatessaa ei jää enään ongelmaksi kuin kuinka saada yhteystiedot voidakseen ottaa yhteyttä ne kun si taas on sellainen asia joka pitäisi osata tai haluta etsiä itse tavalla tai toisella jotta se kaipauksen kohde tietäisi että toinen on nähnyt edes sen verran vaivaa työnumerot löytäsin vaivatta mu ne ei ole tarkoitettu ensisijaisesti yksityisasioiden hoitoon jos ei työnantajan kanssa ole asiasta erikseen sovittu muutoin


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En haaveile enää mistään.

        Mulla on ainakin aina ollu paljonkin haaveita ja unelmia jopa liiaksi asti ettäkö olisin itse voinut tehdä päätöstä sen ihmeemmin mistään kun pitäisi elää elämääkin voidakseen tietää mitä elämä on


    • Anonyymi

      Ei sitä tarvitse enää haaveilla 🥰

    • Anonyymi

      Koskaan ei ole liian myöhäistä 😘

    • Anonyymi

      Onhan tuotakestänyt jo 3 vuotta. Olen kestävyysjuoksija rakkaudessa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En enää jaksa. Pari vuotta tässä meni.

    • Anonyymi

      Onni on matka

      • Anonyymi

        Onni on myös nimi


    • Anonyymi

      Nii en tiedä toivon tiputtelen eroa hyväksyttävä kaikki oli valheita

    • Anonyymi

      Voi kuule vaiks niin kauan jot saan häneltä itseltään vastauksen henkilökohtaisesti

      • Anonyymi

        Päätökseen haluan tämän


    • Anonyymi

      Miekin oon tyhäm, kun kiinnyn ihan liikaa, enkä sitten oikein osaa olla välittämättä.

      • Anonyymi

        Se on helppoa olla välittämättä sen kui lopettaa vai välittämisen ei pitäisi olla pienintäkään haastetta noilta osin itselläni ainakaan


    • Anonyymi

      Niin kauan kun se osa aivoistani tuhoutuu missä hän asuu.

    • Anonyymi

      0 päivää

    • Jaksaahan sitä periaatteessa haaveilla vaikka koko elämänsä. Ei se ihminen mielestä katoa kuitenkaan. Mutta toki kaikki realiteetit pudottaa maanpinnalle tämän tästäkin. Opittava elämään sen asian kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe