Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Toteutan halujasi

Kuusikymppinen nainen toteuttaa fetissejä, kerro minkälainen kiinnostaisi, katsotaan voidaanko toteuttaa. Olen Huittisten lähellä ja pidän hemmottelusta
392729
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 39

Vanhimmat

Haluisin että minua runkattaisiin julkisella paikalla

Äänestä
  • Sopii. Miten hemmottelet minua?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sopii. Miten hemmottelet minua?

Saat syödä mällini

Äänestä

Kestääkö takapuolesi kevyttä käsittelyä vitsalla.

Äänestä

Olen 25-vuotias mies ja minun fetissini on vanhempi nainen. Tykkäisin esim. rakastelusta ulkona maaseudulla, tai kaupungissa. Pidempi sessio kaikki huomioiden kiihottaisi.

Äänestä
  • Olen myös Huittisten läheltä

Äänestä

Mitenkä sinuun saa yhteyden? Olen 55v mies läheltä Huittista.

Äänestä
  • Kiviäkin kiinnostaa nuo sun listaukset 🥱

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa nuo sun listaukset 🥱

Kivi onkin kuuluisa kirjailija.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kivi onkin kuuluisa kirjailija.

Oli.

Äänestä

Haluaisin leikkiä kanssasi äiti poika juttuja. Olen fantasioinut siitä jo pitkään. M51

Äänestä

Annatko piiskaa?Missä päin Suomessa tuo paikka on?

Äänestä

Fantasiani että nainen nai minua dildolla

Äänestä
  • Fantasiani on että nainen nai minua sträpillä ;)

Äänestä

Esiliinat kiinnostaa

Äänestä

On kuuluisa edelleenkin.

Äänestä

Footjob kiinnostaisi

Äänestä

Olisi mukava tavata.

Äänestä

hullu mies huittisista syö enemmän kuin tienaa..

Äänestä

Harmi kun niin kaukana. Itse pk-seutu.

Äänestä
  • Missä päin sä liikut ja haluatko mahdollisesti näyttää saappaita nuorelle kundille

Äänestä

Tää on huijausta. On joku mies joka kaipaa runkkumateriaalia.

Äänestä
  • Ei pelkillä kuivateksteillä materiaalia saa! Ja jos jos joku vielä mahdollisesti sukukypsä nainen jotain haluaa niin kyllä hän sen jotenkin hoitaa livessä loppuun.

Äänestä

Kotikuri kiinnostaa. Annatko piiskaa tyhmälle pojalle? Laitatko nurkkaan häpeämään? Pesetkö suun saippualla?

Äänestä
  • Siis tuhmalle pojalle

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Siis tuhmalle pojalle

Minäkin olen tuhma poika joka tarvitse ankara rangaistus!

Äänestä

Laitatko vaikka sähköpostiosoitteesi, niin voi ottaa suhun yhteyttä?

Äänestä
  • Kenelle tämä on?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kenelle tämä on?

Minulle.

Äänestä

Miten sinuun saa yhteyden?

Äänestä

strapon sexiä haluaisin

Äänestä

Hei olen 54 vuotias mies joka on pitkään haaveillut, että nainen pesisi suuni ja kieleni palasaippualla oikein kunnolla olen ollut tuhma ja puhunut rumia. Tarvitsisin kunnon rangaistuksen.

Äänestä

Kenkäfetissi, korkkareilla tuhmaa shoejobia

Äänestä

Olen M71, nuori kuusikymppinen kiinnostaa

Äänestä

oot vähän liian vanha ei sulla olis nuorempi tuttuja samalla alalla.

Äänestä

omistatko straponin silloin olisit mun päivä uneni

Äänestä

Olen 24 vuotias mies ja voisit tulla hajareisin mun naamalle ja naisin mielelläni sua takaa mielellään pyllyyn. Missä suhun saa yhteyden

Äänestä

Ainakin kolkyt vuotta liian vanha

Äänestä

Jalkapohjalla hierot kaluani ja samalla imeskelen toisen jalan varpaita. Haluan myös käsihoitoa.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 189 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Kuusikymppinen nainen toteuttaa fetissejä, kerro minkälainen kiinnostaisi, katsotaan voidaanko toteuttaa. Olen Huittisten lähellä ja pidän hemmottelusta

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu