Miten on mahdollista , että vaasankin Martat marssii pride kulkueessa. Alas ovat menneet heidän toiminnot. Vanhana , perinteellisiä arvoja ja työtä kannattavana yhdistyksenä lähetään vouhkaamaan tuon perässä . Toki kaikki saavat elää kuin tykkäävät mutta ...
Marttojen voivoi
3
103
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää tuo pride olevan kuin joku muoti ilmiö, että siinä pride aatteessa ja kulkueissa ollaan osin kai ihan näyttämisen takia tyyliin "mekin ollaan täällä".
Pridessa kyseessä on nykyään kuin joku punavihervasemmistolainen ääriliike, jossa suvakki naiset on ilmeisesti ihan sen takia, että haluavat ärsyttää muita.
Tosin martathan on etupäässä eläkeläisten järjestö, ja tuskin heistä kovin moni esim vaasassa punavihervasemmistolainen on. Mahtavatko edes ymmärtääkään missä ovat mukana. Vai ymmärtävätkö muutkaan.
Alunperin tuossa pride hommassa oli kyse homoseksuaalien ym seksuaalivähemmistöjen asioista.
Nyt kyseessä kuin joku naisenergia liike.
Marssitaan esim suomenruotsalaisten, mamujen,ilmastohysterian, ihmisoikeuksien yms puolesta. On sekoitettu eri asiat toisiinsa. Ei tuossa mitään logiikkaa oo.
Kyllä se pride joku poliittinen liike pohjimmiltaan on.
Lmutta lienevät osa martoista jo vähän dementoituneitakin, eivätkä varmaan itekään ymmärrä, missä ovat mukana.
Mutta jos ei parempaa tekemistä heillä oo, niin marssikoot mun puolestani.
Tosin joku sateenkaarimessu kirkossa ja pride liputus torilla on kyllä ärsyttävää. Ei se muuten ainakaan mua haittais. Ja tehköön nuo hourupäiset martat, ja muut järjestöt mitä lystäävät. - Anonyymi
Totta , että Martat ovat höynähtäneitä vanhahkoja mummoja . Ruon puolesta ainakin ovat pärjänneet . Hiukan tuhtia tätiä ovat .
- Anonyymi
Nyyajan Martat neuvovatkin ihmisiä ihan miten kukin sattuu, ei mitään loogisuutta tai edes oikeappisuutta ole lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821205- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826