Onko kokemuksia tämmöisestä? Jos on nii minkälaisia?
Edunvalvonta
4
367
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhalta nimeltä "holhous". Kertoo kaiken.
- Anonyymi
Itse olen ajatellut, että edunvalvonta, on ehkä toisiksi rankin pakkotoimi sitten pakkohoidon, joka kajoaa itsemääräämisoikeuteen.
Kyseessä on siis aika iso juttu henkilökohtaisella tasolla.
Hyviä puolia siinä, on ettei itse pysty sössimään talouttaan, ja on niin sanotusti ruokaa ja katto päänpäällä, mutta huonona puolena tietenkin se, että yleensä se käteen jäävä puuharaha jolla pitäisi sitten vaikkapa harrastukset hoitaa, jää yleensä pienehköksi. Se yleensä närästää ihmisiä, ja kukapa se ei haluaisi vähän enemmän pistää omaan "hyvinvointiinsa" - Anonyymi
Onko nää lopunikäisiä hommia vai onko mahdollista saada loppumaan?
- Anonyymi
Ei automaattisesti ole lopunikäänsä, jos ihminen siitä tokenee ja saa elämänsä hallintaan. Mutta ihminen on yleensä aika "huonossa hapessa" kun sellaiseen joutuu, niin kuntoutuminen on pitkä ja raskas prosessi, eikä ihan aina onnistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4415690Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.103986Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1873466Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575982951- 712338
- 452304
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!562257- 922007
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei131710MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim171573