Street Trash SFC: Vain köyhät ajavat julkisilla

Anonyymi

Tuollainen ylimielinen teksti oli erään auton takalasissa ja kuvastaa toki täysin tuota anarkistiporukkaa ja heidän mielenmaisemaa (tuon harrastuksen tarkoitushan on vain aukoa päätä ja purkaa asenneongelmiaan muihin ihmisiin).

Mutta, mutta...en minä kuitenkaan kehtaisi laittaa tuollaista vittuilutekstiä sellaisen parin tonnin arvoisen violettivanteisen romuhondan takalasiin. Ehkä näillä sirkustemppumotoristeilla on vähän erilainen käsitys rikkaista ja köyhistä.

Itse käytän julkisia ja voisin lyödä vetoa, että minulla on enemmän massia kuin keskimääräisellä Polunmäenkadun sutimismotoristilla.

17

1929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä siinä tarkoitettiin vain bensan hintaa?

    • Anonyymi

      Pitää täysin paikkansa, köyhät kulkee julkisilla. Olisi se äärimmäisen vastemielistä, jos joutuisi niillä kulkemaan.

      Nyt paljastui sekin, miksi tämä surkimus väsää palstalle näitä typeriä aloituksiaan, se on KÖYHÄ!

    • Anonyymi

      Mutta sinähän olet köyhä. Ja aika tyhmäkin.

    • Anonyymi

      Minä olen köyhä ja kuljen lähinnä moottoripyörällä. Myös kävellen, polkupyörällä, autolla, bussilla, junalla, ratikalla ja veneellä.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Motoristit ovat autoista kateellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Motoristit ovat autoista kateellisia.

        Ööh? En nyt ollenkaan ymmärrä logiikkaasi. Miten tämä kertoo motoristien autokateudesta?


    • Anonyymi

      Kyllä lintuhyttiläisiä syö rotanlailla muutamat prätkät mitkä vähän leikkivät. 😂

      • Anonyymi

        Yleinen katu ei ole mikään leikkipaikka.


    • Anonyymi

      Ootko ikinä miettinyt että nää sällit elävät elämäänsä ja pitävät hauskaa? Ne eivät pahoita mieltään jostain takalasitarrasta. Tää on ollut todella hyvä tarra jos se on osunut niin nappiin että oot pahoittanut mielesi ja oikein kirjoittanut tänne. Sekä tekee susta rikkaan että on puoli miljoonaa velkaa lintuhytin kodista? Tai se että sulla on parempi auto kuin se parin tonnin Honda? Voisin veikata että sulla on enemmän velkaa kuin noilla träshin sälleillä yhteensä. Sekä ilmeisesti niiden sällien elämänlaatu on paljon parempi kuin sun koska osaavat pitää hauskaa ja eivät loukkaannu jostain tarrasta.

      • Anonyymi

        Ootko ikinä miettinyt Suomen lain noudattamista?


      • Anonyymi

        Hiukan huvittavaa tuo kun kirjoittaa "nää sällit", "ne" ja "noilla" vaikka kyllähän sen nyt näkee, että sylttytehdas itse siinä kommentoi mielensä pahoittaneena.


      • Anonyymi

        Siis hetkinen! Nämä Lintuhytin keskusteluryhmissä toimintaansa puolustelevat kuminpolttajat eivät itse siis edes asu Lintuhytissä vaan ovat siellä todellakin ainoastaan trollaamassa ja provosoimassa? Käsitinkö nyt oikein? Vai onko heillä erityisen halvat talot siellä tai käteisellä maksettu, jos ei kerran ole velkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hetkinen! Nämä Lintuhytin keskusteluryhmissä toimintaansa puolustelevat kuminpolttajat eivät itse siis edes asu Lintuhytissä vaan ovat siellä todellakin ainoastaan trollaamassa ja provosoimassa? Käsitinkö nyt oikein? Vai onko heillä erityisen halvat talot siellä tai käteisellä maksettu, jos ei kerran ole velkaa?

        Sää täällä porukkaa haukut köyhäksi vaikka velkaa sulla on eikä omaisuutta. Taitaa vielä olla santanderilta RS Skoda. Eli sun omaisuus on velkaa. Tosin kännissä velatkin on saatavia. Kokeile olla selvinpäin vaikka aluksi viikko.


    • Anonyymi

      Kyllä ei julkisilla ajavien kukkarolla käydään melko rankasti.
      Hallitusohjelma: Ruuhkamaksut tulevat - autoilijan kukkaro kevenee 700 - 1000 eurolla vuodessa
      Hallitusohjelmaan sisältyvät ruuhkamaksut saattavat nostaa autoilijoiden kustannuksia 700 - 1000 eurolla vuodessa.

      Fortumin tappioitako tässä nyt maksetaan?

    • Anonyymi

      Ja siinä tarrassa lukee # köyhätkulkeejulkisilla

      • Anonyymi

        Mikä tuollaisen takalasitarran tarkoitus on? Mitä sillä yritetään viestittää?


    • Anonyymi

      Ihmiset on nykyään niin köyhiä että niillä ei ole muuta kuin rahaa. Kannattaa nauttia elämästä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe