Sakun poistumisen syyksi on sanottu paniikkihäiriöstä johtuvaa paniikkikohtausta, voiko paniikki kohtauksen saanut ihminen rynnätä ulos jostakin kaupasta,linja-autosta tsm. jostain luin että paniikkikohtaus olisi niin voimakas ettei ihminen voisi liikkua.
Saku Inomaa katosi 2015 poistui linja-autosta,paniikkihäriö
Anonyymi
3
424
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon juossut paniikkikohtauksen aikana rappukäytävään ja istunut siellä jonkin aikaa.
- Anonyymi
Jos panikoi velkojen takia, sekin on mahdollista
- Anonyymi
Mulla oli nuoruudessa paniikkihäiriötä, sosiaalisten tilanteiden pelkoa.
Kyllä tuli muutaman kerran kaupassa jätettyä ostoskärryt keskelle kauppaa ja loikkia ulos koko kaupasta.
Linja-autosta en jäänyt koskaan kesken matkan pois, vaikka monesti olisi mieli tehnyt.
Usein välttelin paikkoja, joissa oli enemmän ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694642
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492663
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222034
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91458