Onko tämä tuto painiseura?
Ruissalossa oli "painikisat" 2.7.2022. Ajateltiin lähteä muutaman
pikkupojan kanssa, kun Ruissalo oli meille aikuisille vuosien takaa
tuttu paikka. Kilpailukutsussa oli maininta: Kilpailulisenssi vaaditaan kaikilta.
Eihän me sitä noille lapsille yhden kilpailun takia hankittu ja jäi reissu Turun Ruissaloon väliin.
Nyt kun katsoimme jälkikäteen tuon kilpailun tuloksia, siellä oli tämän
järjestäjä tuton omia poikia kaksi (2) joilla ei ole edes tänä päivänä (15.7.2022)
minkäänlaista lisenssiä.
Hämmentävää touhua, miten tuollaisia kilpailuja saa järjestää? Mitä jos siellä olisi
sattunut joku loukkaantuminen? Vastaako tuosta
Turun kaupunki, painiliitto vai tuo järjestäjä tuto?
Onko tuto painiseura
2
494
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtoehto D, artisti maksaa. Kuten aina.
- Anonyymi
Tämä on Tullin (vasureitten) touhua, vaativat muilta, mutta eivät itse osaa tekemiään sääntöjä noudattaa. Kaikki kukat saa kukkia, mutta toivottavasti
tuo neukku ihannointi loppuu. Koska se on viimeistään nyt nähty, että siinä ei
ole mitään hyvää.
Kerran käytiin tuolla Ruissalossa, ennen koronaa, ei koskaan enää.
Pistin tuohon ketjun avaajan kommenttiin kopion Suomen Painiliiton sivuilta
KILPA- JA HARRASTUSPAINIJAT
11.07.2022
TuTo Turun Toverit
Janne Räty MU15
Mikko Räty MU15
TuTo yhteensä (2)
Näinkö painia viedään eteenpäin, kun kilpailun järjestäjä ei välitä säännöistä,
mitä kilpailukutsuunsa kirjoittaa. Varmasti muilta tuo lisenssi tarkistettiin,
jäi vaan omalta porukalta tekemättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2522672Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901566Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001260- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036