venäjälle tankille?

Anonyymi

Joko toverit ovat lähteneet suoperään tankille? Onko asema normaalisti toiminnassa? Tänään laitoin viisumin vetämään että pääsee tankille!!

29

1172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vielä eilen tuli laitettua viisumi hakemus

      • Anonyymi

        Tankkailkaa Rukalla


    • Anonyymi

      Tulihan tuolla 10-vuotta kulettua,60-70 kertaa vuosi.
      Ei minun moraaliin enää sovi,että Putinia tuetaan Suomalaisten tankkaus reissuilla.
      Ei ole Venäjän kansan vika,et heillä on näin "pökelö johtaja".
      Mut itse en kyllä enää viisumia hommaa,on tämä Venäjän homma niin törkeää toimintaa,mitä en halua tukea.
      Toivottavasti moni muukin ajattelee samanlailla.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä en hanki viisumia ja vielä sekin epävarmaa kuinka kauan raja on auki ,sekä aukioloajat ei sovi työssäkävijälle en tue Putinin sotaa.


    • Anonyymi

      Mitä sinne kun lähempääki saa😄

    • Anonyymi

      Tämä on kyllä kieltämättä kiinnostava aihe.

    • Anonyymi

      Te jotka venäjällä tankkaatte autonne, rahoitatte samalla venäjän sotatoimia ukrainassa.

      HÄVETKÄÄ, Sotarikolliset, saisi tuomita valtiolle koko auton tuommoisilta menetettäväksi.

      Putinistit!!!!

    • Anonyymi

      En häpeä yhtään, hävettää maksella eläkkeitä tankkaamalla suomessa!! Törkeää kiskontaa tämä ja kun nämä suomalaisten veroeurot valuvat eteläeurooppaan niin eipä sen väliä vaikka menee ryssille. Pääasia että oma kukkaro kiittää. Minulla ei muiden mielipiteet tässä asiassa kiinnosta pätkääkään. Kepulaisilla vaan taitaa karvastella eniten ;)

      • Anonyymi

        "törkeää kiskontaa"eiköhän se ole ryssän aikaansaannosta tämä kallis polttoaine Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "törkeää kiskontaa"eiköhän se ole ryssän aikaansaannosta tämä kallis polttoaine Suomessa.

        No ei taida, taitaa olla Vihreiden Unelmahöttö elämän takia korkeat hinnat, bensiini autoilun lopettaminen on tämä päämäärä.


      • Anonyymi

        Korpivassuri? Aivot jääny ilmeisesti Quplan narikkaan tällä kirjoittajalla. Keskustapuolueen jäsenellä on aina yksi totuus, se on huomattu kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei taida, taitaa olla Vihreiden Unelmahöttö elämän takia korkeat hinnat, bensiini autoilun lopettaminen on tämä päämäärä.

        No miksihän se polttoaineen hinta just keväällä lähtikään jyrkkään nousuun?
        Kyllä se Venäjän hykkäys nosti hinnat pilviin.

        On melko raukkamaista rahoittaa sotatoimia tankkaamalla Venäjällä.Itsekin aikoinaan kuljin,mut ei tulisi mieleenkään enää viisumia hommata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksihän se polttoaineen hinta just keväällä lähtikään jyrkkään nousuun?
        Kyllä se Venäjän hykkäys nosti hinnat pilviin.

        On melko raukkamaista rahoittaa sotatoimia tankkaamalla Venäjällä.Itsekin aikoinaan kuljin,mut ei tulisi mieleenkään enää viisumia hommata.

        Siinä syyt, ei tuo pieni rajakahakka noin paljoa nostele https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001746648.html


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korpivassuri? Aivot jääny ilmeisesti Quplan narikkaan tällä kirjoittajalla. Keskustapuolueen jäsenellä on aina yksi totuus, se on huomattu kyllä.

        Ei muutaku tankille, se ei ole keneltäkään pois kun halpaa polttoainetta saa näinkin helposti. Ketään muuta kuin kateellisia vituttaa?


    • Anonyymi

      https://www.vihreat.fi/ajankohtaista/energiaitsenaisyys-auttaa-suomalaisia/ Vihreät on tuhopuolue

      • Anonyymi

        Vaalit onneksi lähestyy,vihreät lentää eduskunnasta mannerheimintielle tukkimaan liikennettä


    • Anonyymi

      Jes, tänään tuli viisumi ja heti huomenna menen ylpeästi tankille!! Haistakaapa paskat kateelliset ja hajotkaa kalliiseen polttoaineeseen mun puolesta. Ei paljon teennäiset laumamielipiteet kiinnosta mitä ootte mieltä mistäkin

      • Anonyymi

        Dasvi-danja, ei tartte tulla takasi, putinin poika...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dasvi-danja, ei tartte tulla takasi, putinin poika...

        Väärin meni kepulaisella. Menehän sä vaan kerryttämään bonuksia omista tankkauksista ;) minä tankkaan hyvillä mielin 3x edukkaampaa menovettä.

        Ps: en ole koskaan äänestänyt ketään ja varmaa on ainakin se että kepulaista en ainakaan koskaan äänestä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni kepulaisella. Menehän sä vaan kerryttämään bonuksia omista tankkauksista ;) minä tankkaan hyvillä mielin 3x edukkaampaa menovettä.

        Ps: en ole koskaan äänestänyt ketään ja varmaa on ainakin se että kepulaista en ainakaan koskaan äänestä ;)

        Kuullu juttua et se venäläinen bensiini ei ole oikein uusien autojen takuuehtojen mukaista. voipi olla kohta et takuu raukeaa moottorin osalta autosta jos ryssänliemellä ajellette :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni kepulaisella. Menehän sä vaan kerryttämään bonuksia omista tankkauksista ;) minä tankkaan hyvillä mielin 3x edukkaampaa menovettä.

        Ps: en ole koskaan äänestänyt ketään ja varmaa on ainakin se että kepulaista en ainakaan koskaan äänestä ;)

        millä laskuopilla 3x edullisempaa menovettä?
        Ainakin rajalla diesel maksaa yli euron ja bensiinikin euron pintaan.


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin turvallista matkaa

    • Anonyymi

      Tankatkoot jokainen missä haluaa itse keskiviikkona käyn tankilla rajan takana

      • Anonyymi

        Onkohan kaikki laskeneet,mikä nettohyöty tankkauksesta kertyy.
        Enää ei astialla tuoda 12 litraa polttoainetta.
        Itsellä nettohyöty 40 litraa,jos Venäjällä käy,diesel auto.Tankki 52 l.
        Pitää muistaa,et 100 km ajat ja viisumin maksat.
        En 40€ johdosta Venäjää rahoita.
        Käypi kuka käypi,minä en.


    • Anonyymi

      On laskettu ja hyvin kannattaa kaikesta huolimatta. Hiukkassuodatin ohjelmoidaan fidduun ja ei mitään ongelmaa ryssädieselillä

    • Anonyymi

      No onhan jokaisen asia missä tankkaa ja mitä tukee minä en.

      • Anonyymi

        Eikö täällä Kuusamossa kaikkien asiat ole yhteisiä? Näin olen luullut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö täällä Kuusamossa kaikkien asiat ole yhteisiä? Näin olen luullut...

        Ei mennyt jakeluun anteeksi mitä meinaat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10717
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      140
      1914
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1315
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      61
      940
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      53
      880
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      60
      828
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      42
      717
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      679
    9. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      42
      669
    10. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      25
      655
    Aihe