Abilify injektio

Anonyymi

Kokemuksia tästä ihmelääkkeestä?

16

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla oli Abilify tabletteina. Aktivoiva, mutta aiheutti himoshoppausta.

      • Anonyymi

        Eivätkö psykoosilääkkeet kuten abilify lyhennä elinikään ja lisää riskiä saada sydni9nfarkti tai aivohalvaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö psykoosilääkkeet kuten abilify lyhennä elinikään ja lisää riskiä saada sydni9nfarkti tai aivohalvaus?

        No ilman psyykenlääkettä oleminen kanssa lyhentää elinikää. Olin itse täysin invalidisoitunut oireideni kanssa. En pysty elämään ilman lääkkeitä.

        Joten en voi oikeastaan valita. Joten hällä väliä aiheuttavatko ne jonkun mielestä jotain. Tuntuu vähän lääkekielteisten pelottelulta vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ilman psyykenlääkettä oleminen kanssa lyhentää elinikää. Olin itse täysin invalidisoitunut oireideni kanssa. En pysty elämään ilman lääkkeitä.

        Joten en voi oikeastaan valita. Joten hällä väliä aiheuttavatko ne jonkun mielestä jotain. Tuntuu vähän lääkekielteisten pelottelulta vain.

        Psykiatrin kommentti yllä. Kukaan ei usko.
        Katsokaa psykiatrian kuolintilastoja, itsemurhatilastoa. Siinä on faktaa mitä uskoa.
        Nuo on alan ihmisten diibadaabaa että hain apua masennukseen ja sain hyvän lääkityksen. Sellaista ei tapahdu.
        Suosittelen tutustumaan lääketieteen professorien julkaisuihin ja kirjaan tappava psykiatria, hengenvaaralliset psyykenlääkkeet ym ym.
        Suomessakin eniten käytetty psyykenlääke Prozak on tutkimusten mukaan tappanut maailmassa yli 400 000 ihmistä. Tämä on lääketieteellisten tutkimusten julkaistua tietoa.
        Klotsapiini tappaa, ssri lääkkeet ovat itsemurhaan ajavia lääkkeitä.
        Oma valinta mihin haluaa uskoa. Väärä valinta vie hautausmaalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykiatrin kommentti yllä. Kukaan ei usko.
        Katsokaa psykiatrian kuolintilastoja, itsemurhatilastoa. Siinä on faktaa mitä uskoa.
        Nuo on alan ihmisten diibadaabaa että hain apua masennukseen ja sain hyvän lääkityksen. Sellaista ei tapahdu.
        Suosittelen tutustumaan lääketieteen professorien julkaisuihin ja kirjaan tappava psykiatria, hengenvaaralliset psyykenlääkkeet ym ym.
        Suomessakin eniten käytetty psyykenlääke Prozak on tutkimusten mukaan tappanut maailmassa yli 400 000 ihmistä. Tämä on lääketieteellisten tutkimusten julkaistua tietoa.
        Klotsapiini tappaa, ssri lääkkeet ovat itsemurhaan ajavia lääkkeitä.
        Oma valinta mihin haluaa uskoa. Väärä valinta vie hautausmaalle

        Ja taas sellaisen kommentti jolla ei ole mitään omakohtaista kokemusta vain lukenut jotain jostain, en ole kuullutkaan että suomessa kukaan on esim syönyt prozakkia, jenkkilässä taitaa olla syödyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykiatrin kommentti yllä. Kukaan ei usko.
        Katsokaa psykiatrian kuolintilastoja, itsemurhatilastoa. Siinä on faktaa mitä uskoa.
        Nuo on alan ihmisten diibadaabaa että hain apua masennukseen ja sain hyvän lääkityksen. Sellaista ei tapahdu.
        Suosittelen tutustumaan lääketieteen professorien julkaisuihin ja kirjaan tappava psykiatria, hengenvaaralliset psyykenlääkkeet ym ym.
        Suomessakin eniten käytetty psyykenlääke Prozak on tutkimusten mukaan tappanut maailmassa yli 400 000 ihmistä. Tämä on lääketieteellisten tutkimusten julkaistua tietoa.
        Klotsapiini tappaa, ssri lääkkeet ovat itsemurhaan ajavia lääkkeitä.
        Oma valinta mihin haluaa uskoa. Väärä valinta vie hautausmaalle

        Jaa, aina olen joku psykiatri tai paha hoitaja, kun kommentoin.

        Oikeasti olen skitsofreenikko. On myös masennuslääkitys ja se pitää mielen hilpeänä.

        En pysty ollenkaan toimimaan ilman lääkkeitä. Ne parantavat muutenkin oloa. En esim. Myöhästy enää paljoa. Mielialat pysyy tasaisempana. En riitele ja itkeskele vähästä.

        Parempi itsetunto niiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö psykoosilääkkeet kuten abilify lyhennä elinikään ja lisää riskiä saada sydni9nfarkti tai aivohalvaus?

        Ability on parempi sydämelle kun zyrexa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas sellaisen kommentti jolla ei ole mitään omakohtaista kokemusta vain lukenut jotain jostain, en ole kuullutkaan että suomessa kukaan on esim syönyt prozakkia, jenkkilässä taitaa olla syödyin.

        Varmaan suomessa erimnimellä
        Katsokaa vaikuttava aine
        Veikkaan olatsepiino


    • Anonyymi

      Tuntemani henkilö oli 'lääkärin' mukaan masentunut ja pisti sen Ailify kuurille. Siitä tuli ihan raivohullu, ennen kiltti kaveri. Se hakkasi kaverinsa ja tappoi itsensä, siinä Abilify kokemus.
      Aivan samaa aivomyrkkyä kun kaikki ssri lääkkeet ovat.
      Aivan sama tulos kuin on odotettavissa kaikista psyyken'lääkkeistä'. Näyttöjä on maailma täynnä.
      Itsemurhalääkkeitä.

      • Anonyymi

        Abilify pikemminkin vain väsyttää kuin piristää eikä sillä ole mitään vaikutusta OCD;hen tai fobioihin eikä minulla ole minkäänlaisia kuuloharhoja tai muita irrationaalisia kokemuksia joihin se ilmeisesti kuitenkin tepsisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Abilify pikemminkin vain väsyttää kuin piristää eikä sillä ole mitään vaikutusta OCD;hen tai fobioihin eikä minulla ole minkäänlaisia kuuloharhoja tai muita irrationaalisia kokemuksia joihin se ilmeisesti kuitenkin tepsisi.

        Älä valehtele. Ei palkkasi sillä nouse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Ei palkkasi sillä nouse.

        Anonyymisti kirjoittavan ei ole mitään syytä valehdella. En minä ole milloinkaan kuullut mitään ääniä, en pilkkaavaa tai soimaavaa puhetta, en käskeviä ääniä enkä keskenään seurustelevia ääniä ja siitä huolimatta olen vasta melko äskettäin alkanut saamaan abilifyä kun lähes 40 vuoden ajan minulle on diagnosoitu vain OCD ja olen ollutv 20 vuotiaasta lähtien työkyvyttömyyseläkkeellä fobian ja OCD:n takia.


    • Anonyymi

      Älä ota injektiota, koska tabletit ovat sekä halvempia että parempia (erityisesti jos aripipratsoli täytyy jostain syystä lopettaa tai annosta vähentää).

    • Anonyymi

      I inject hero. Hero-IN. Mikä nimi. Loooool

    • Anonyymi

      Mulle määrättiin tuo injektio. Ravasin 3-4 viikon välein piikillä pari vuotta. En ole eläissäni voinut niin huonosti. Mieliala heitteli jopa tunneissa päivän sisällä. Oli aivan älytön pakkomielle tehdä joitain asioita, mm. jos sain palkan, meni viikko ja rahat loppu. Suurimmaksi osaksi erilaiseen täysin turhaan materiaan meni rahat ja vasta tuhlatyuani suurimman osan ehdin miettiä ruokaa. Laskuja alkoi olla enemmän kuin mihin varat riitti. Pelasin myös tietokoneella hyvin pakonomaisesti, olin hyvin ärtynyt jos en päässyt pelaamaan useita tunteja päivässä.

      Noihin mielialan heittelyihin tuon injektion kanssa ei otettu muuta kantaa kuin uusi lääke niitä estämään/poistamaan. Kun tiheämmin kuin sen 3 viikon välein ei kuulema voinut tuota injektiota pistää. Ihan sama, vaikka saatoin samaan aikaan raivota ja itkeä ja hetken päästä nauraa niin että oli maha kipeänä. Jonkin aikaa tuon injektion aloituksen jälkeen huomasin, että sen teho hiipui reilussa viikossa. Sen vaan huomasi itsestään. Joo ei kiitos enää ikinä samanlaista tunne vuoristorataa. Mielummin e pillerit ja pms.
      Lopulta sain puhua kuin ruuneberi että injektio vaihdettiin takaisin pilleri muotoon.
      Ja sekin onnistui vain, kun lupasin syödä kiltisti lääkkeeni.

    • Anonyymi

      En lukenut kaikkia kommentteja... Abilify auttoi heräämään aamuisin. Se myös ilmeisesti toimi hyvin psykoosinestäjänä. Sai kädet lievästi vapisemaan ja vähensi ehkä seksuaalista halukkuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe