Naisen tekemä aloite...

Anonyymi

Jos nainen tekee aloitteen se on tyrkky.Kannattaa siis olla passiivinen ja odottaa et oikea nappaa sut pois kuleksimasta....

37

614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se toimii miesten ajatuksissa riippuu tiätty iästä eli nuoret aattelee vapaammin.

    • Anonyymi

      Näin se on

    • Anonyymi

      Naisen kannattaa valita sellainen joka jaksaa piirittää. Saa varmasti hyvän miehen.

      • Anonyymi

        Ei mene noin. Yleensä nämä piirittäjät kyllästyvät 5 vuodessa tai lemppaavat jo aikaisemmin, kun "parempi" löytyy.


      • Anonyymi

        kokemusta on,että yleensä nämä miehet,jotka ei alotteita tee ja jotka naisen pitäis hakea,on niitä perässä vedettäviä suhteissakin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokemusta on,että yleensä nämä miehet,jotka ei alotteita tee ja jotka naisen pitäis hakea,on niitä perässä vedettäviä suhteissakin....

        ja sellaisia perässä vedettäviä ei jaksa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja sellaisia perässä vedettäviä ei jaksa

        ei niin,helpompi elää yksin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei niin,helpompi elää yksin :)

        Kyllä, eikä ole mitään pakkoa löytää ketään. Saa elellä juuri niin kuin itse haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, eikä ole mitään pakkoa löytää ketään. Saa elellä juuri niin kuin itse haluaa.

        Eikä vanhemmalla iällä enää jaksa ruveta sopeutumaan itselleen vieraan ihmisen tapoihin olla ja elellä. Lähisukulaiset ovat tärkeitä, muut eivät.


    • Anonyymi

      Asiasta voi olla montaa mieltä. Itse 50 ikäisenä miehenä ajattelen, ehkä sitten vapaammin, enkä itse tee aloitteita, se on naisen tehtävä. Näin tiedän, etten ole yksin tuntemusteni kanssa, jos oikeanlainen osuu kohdalle. Näin uskon monen vanhemman ajattelevan, jotka ajattelee suhdetta pitempänä suhteena, eikä hetken hurmana.

      • Anonyymi

        Arvostaisit naista, joka paljastaa tunteensa ensin? Olen miettinyt tätä sillä olen nuorempi ja pohtinut kertomista miehelle joka on 54v. Ikäeroa meillä n. 17 vuotta.. mitähän minusta ajattelisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostaisit naista, joka paljastaa tunteensa ensin? Olen miettinyt tätä sillä olen nuorempi ja pohtinut kertomista miehelle joka on 54v. Ikäeroa meillä n. 17 vuotta.. mitähän minusta ajattelisi.

        Sun tapauksessa olisi kohdallaan varmaan tehdä aloitus, jos vaan mies sua kiinnostaa. Koska mies voi ajatella että et ole oikeasti kiinnostunut, hänen iän takia. Eikä kukaan aikuinen mies katso että nainen on tyrkky tai jotain jos tekee aloitteen. Se vain kertoo kiinnostuksesta toiseen. Ja onnea sinulle, ja uskallusta tehdä aloite. Sulle ei ikä ole mikään ongelma näköjään, ajattelet tunteella et numeroilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun tapauksessa olisi kohdallaan varmaan tehdä aloitus, jos vaan mies sua kiinnostaa. Koska mies voi ajatella että et ole oikeasti kiinnostunut, hänen iän takia. Eikä kukaan aikuinen mies katso että nainen on tyrkky tai jotain jos tekee aloitteen. Se vain kertoo kiinnostuksesta toiseen. Ja onnea sinulle, ja uskallusta tehdä aloite. Sulle ei ikä ole mikään ongelma näköjään, ajattelet tunteella et numeroilla.

        Miten läpinäkyvää. Et ole itse kiinnostanut. Silti pitää roikkua tällaisessa tilanteessa. Vastenmielistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun tapauksessa olisi kohdallaan varmaan tehdä aloitus, jos vaan mies sua kiinnostaa. Koska mies voi ajatella että et ole oikeasti kiinnostunut, hänen iän takia. Eikä kukaan aikuinen mies katso että nainen on tyrkky tai jotain jos tekee aloitteen. Se vain kertoo kiinnostuksesta toiseen. Ja onnea sinulle, ja uskallusta tehdä aloite. Sulle ei ikä ole mikään ongelma näköjään, ajattelet tunteella et numeroilla.

        Kiitos tästä, yritän rohkaistua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostaisit naista, joka paljastaa tunteensa ensin? Olen miettinyt tätä sillä olen nuorempi ja pohtinut kertomista miehelle joka on 54v. Ikäeroa meillä n. 17 vuotta.. mitähän minusta ajattelisi.

        Sairasta. Toi ikäero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta. Toi ikäero

        Se riippuu mistä roikkuu


    • Nainen voi tehdä aloitteen ihan siinä missä mieskin. Juttu etenee, jos on yhteistä kiinnostusta.

      • Anonyymi

        Hosua ei kannata luulevat liian helpoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hosua ei kannata luulevat liian helpoksi.

        En osaa sanoa. Itse olen niin pahvi, etten ymmärrä mitään pieniä vihjeitä ja flirttejä, ne menee enimmäkseen vaan ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hosua ei kannata luulevat liian helpoksi.

        Kannattaa olla ripeä ja sen saat ketä sydämes halajaa. Miehille ja naisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa olla ripeä ja sen saat ketä sydämes halajaa. Miehille ja naisille.

        Ei saa, jos tunne on yksipuolinen. Mutta siitä kannattaa tietysti ottaa selkoa, onko se.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei saa, jos tunne on yksipuolinen. Mutta siitä kannattaa tietysti ottaa selkoa, onko se.

        Kuis se sitte selvii kun uskallus puuttuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuis se sitte selvii kun uskallus puuttuu.

        Se onkin avain kysymys.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se onkin avain kysymys.

        Miehethän voivat muuteski olla kohteliaita naisille.Mistä tietää mitä niitten päässä liikkuu vai onko kaikki kevyttä flirttiä esim,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehethän voivat muuteski olla kohteliaita naisille.Mistä tietää mitä niitten päässä liikkuu vai onko kaikki kevyttä flirttiä esim,

        No mutta niin naisetkin, voivat olla vaan kohteliaita miehille. Mistä tietää milloin flirttaillaan kevyesti ja milloin kiinnostaa oikeasti?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En osaa sanoa. Itse olen niin pahvi, etten ymmärrä mitään pieniä vihjeitä ja flirttejä, ne menee enimmäkseen vaan ohi.

        Täähän se. Itse pistän kaikki mitkä voi luokitella vihjeiksi nykyään suoraan kansioon Ö, koska liian monesti erehtynyt luulemaan jotain ja sitten onkin tullut ns. näpeille.

        Sitten jos nainen tuntuu olevan hieman liian ujo, niin en sellaisia jaksa paljoa yrittää. Ne kun ovat ihastuneet vain ulkonäköön. Tai ainakin omasta kokemuksesta jos nainen alkaa oikein ujoksi ettei jutteluakaan saa aikaiseksi vaikka menen juttelemaan, niin ei ne voi olla kuin ulkonäköön ihastuneita.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No mutta niin naisetkin, voivat olla vaan kohteliaita miehille. Mistä tietää milloin flirttaillaan kevyesti ja milloin kiinnostaa oikeasti?

        Pohdinta alkakoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täähän se. Itse pistän kaikki mitkä voi luokitella vihjeiksi nykyään suoraan kansioon Ö, koska liian monesti erehtynyt luulemaan jotain ja sitten onkin tullut ns. näpeille.

        Sitten jos nainen tuntuu olevan hieman liian ujo, niin en sellaisia jaksa paljoa yrittää. Ne kun ovat ihastuneet vain ulkonäköön. Tai ainakin omasta kokemuksesta jos nainen alkaa oikein ujoksi ettei jutteluakaan saa aikaiseksi vaikka menen juttelemaan, niin ei ne voi olla kuin ulkonäköön ihastuneita.

        Kyllä sen huomaa kenen kanssa synkkaa ja kenen kanssa ei. Jos juttelu on helppoa ja hauskaa, niin sellaisen kanssa varmaan kannattaa enemmän yrittää olla, eikä väkisin sellaisen kanssa, jonka kanssa ei juttu luista. Jos nainen ei esitä mitään kysymyksiä sinusta taikka keksi juteltavaa, niin ei häntä silloin oikeasti kiinnosta yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pohdinta alkakoon.

        Oletusasetuksena itsellä, ettei naisia kuitenkaan kiinnosta. Ei ole ollut tarpeeksi näyttöä siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täähän se. Itse pistän kaikki mitkä voi luokitella vihjeiksi nykyään suoraan kansioon Ö, koska liian monesti erehtynyt luulemaan jotain ja sitten onkin tullut ns. näpeille.

        Sitten jos nainen tuntuu olevan hieman liian ujo, niin en sellaisia jaksa paljoa yrittää. Ne kun ovat ihastuneet vain ulkonäköön. Tai ainakin omasta kokemuksesta jos nainen alkaa oikein ujoksi ettei jutteluakaan saa aikaiseksi vaikka menen juttelemaan, niin ei ne voi olla kuin ulkonäköön ihastuneita.

        Ujosteleva nainen on ihastunut vain ulkonäköön? 😂 puhelias nainen oikeasti kiinnostunut susta ihmisenä? Anna mun nauraa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujosteleva nainen on ihastunut vain ulkonäköön? 😂 puhelias nainen oikeasti kiinnostunut susta ihmisenä? Anna mun nauraa 😂

        No siis jos toinen ujostelee jo ennen kuin pääsen juttelemaan, niin ei se oo kuin ulkonäköön ihastunu.

        Tullut vastaan useita jotka tuijottelee ja hymyilee ja kun niille menee juttelemaan niin uskalla edes katsoa kohti tai paria sanaa enempää puhua. Ja sen jälkeen silmäpelit jatkuneet, mutta puhua ei uskalleta.

        Sitten on niitä joiden kanssa ei oo mitään ihastumisen merkkejä edes huomannut, ennen kuin on jutellut niiden kanssa jonkin aikaa.

        Mutta taas perus hommia tää, että pitää kaikki eritellä sanasta sanaan kun joku fiksu on tunkemassa "sanoja suuhun".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis jos toinen ujostelee jo ennen kuin pääsen juttelemaan, niin ei se oo kuin ulkonäköön ihastunu.

        Tullut vastaan useita jotka tuijottelee ja hymyilee ja kun niille menee juttelemaan niin uskalla edes katsoa kohti tai paria sanaa enempää puhua. Ja sen jälkeen silmäpelit jatkuneet, mutta puhua ei uskalleta.

        Sitten on niitä joiden kanssa ei oo mitään ihastumisen merkkejä edes huomannut, ennen kuin on jutellut niiden kanssa jonkin aikaa.

        Mutta taas perus hommia tää, että pitää kaikki eritellä sanasta sanaan kun joku fiksu on tunkemassa "sanoja suuhun".

        Eihän asia ole ollenkaan noin kuten selität.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän asia ole ollenkaan noin kuten selität.

        Omista kokemuksista kerron ja sinä olet sitä mieltä, että minun kokemukseni ovat sitten olleet vääriä vai?

        Toisaalta aika turhaahan tänne on mitään kirjoittaa, energian tuhlaamista vain koska ihmiset tuntuvat tietävän aina paremmin kuin itse kirjoittaja joka on asiat kokenut :D

        Toisinsanoen pitäkää tunkkinne besserwisserit.


    • Anonyymi

      jotkut naiset vain pelleilee miesten kanssa. onneksi en ole mies meistä ei voi ottaa selvää.Tuurilla jokin terve henkinen nainen ottaa yhteyttä. mutta mistä tiedät etä kunnon nainen jonka kanssa voi olla loppu elämän . vain. maalaisjärki nyt esiin.

    • Anonyymi

      Jos tekee aloitteen, on helppo myös lopettaa suhde.

    • Aloitteita voi tehdä tyrkysti tai asiallisesti tyrkkyilemättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe