Vieläkö Pattiksella pääsee harrastamaan vesihiihtoa ?
Nykyisinhän joka paikassa vedetään vain kaikenmaailman renkaita tai liitovarjoja.
Vesihiihto ?
14
174
Vastaukset
- Anonyymi
Kusiliirto on nykyään suomalaisten bravuuri. Enkä nyt tarkoita meetvurstia.
- Anonyymi
Pääsee mutta pitää mennä syrjemmäksi, koska se on vaarallista uimareiden ja veneiden seassa ja siksi kiellettyä.
- Anonyymi
Bangkokin pohjoispuolella, n. 100 km päässä, Sam Kok:issa, on paras ja oikeiden ammattilaisten harjoituskeskus.
- Anonyymi
No nyt tuli asiallista tietoa! Varmaa kokenut Thaimaan kävijä?
Saraburissa siis vesihiihdetään :-)
Ei ainakan huku!- Anonyymi
TE Asia Co., Ltd.
46/14 Moo 1, Tah Koh
Samkok, Pratum Thani 12160 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TE Asia Co., Ltd.
46/14 Moo 1, Tah Koh
Samkok, Pratum Thani 12160Sorry - olin väärässä!
On siellä "American style ala Orlando" man made paikka jossa paljon erilaisia vesileikkejä.
- Anonyymi
Tuota on kehuneet ne jotka on kokeillut
https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g293919-d13283128-Reviews-THAI_WAKE_PARK_Pattaya-Pattaya_Chonburi_Province.html
Ei sovellu pallomahoille eikä sensei voi ottaa rollaattoria mukaan
https://www.youtube.com/watch?v=cKTLdDhJBsE - Anonyymi
Pattayan seudun hienoimmat huvilat sijaitsee lähellä järveä, "Nong Pla" jotakin en muista, mutta jettimiehet ja vesihiihtäjät käy siellä treenaamassa. 240 heppasella jetillä saa suksiin sellaista vibaa että kyyti piisaa varmasti kaikille.
Ei ole hiekkapohjaa kyseisessä järvessä niin veden hiekka ei syö "porpeleita" senssua lainatakseni.
Vaativaan makuun viikko tässä vain 18000 euroa.
https://www.booking.com/hotel/th/thaillywood.fi.html?aid=357010&label=gog235jc-1DCAso3QFCC3RoYWlsbHl3b29kSDNYA2hIiAEBmAEMuAEXyAEP2AED6AEBiAIBqAIDuALvuc6WBsACAdICJGE3OWUyMGE0LTczMTctNGI1NC1hNmJmLTM2MGMzYjIzM2FmZNgCBOACAQ&sid=85dbcfcedc0e0a146704d49ae6245952&dist=0&keep_landing=1&sb_price_type=total&type=total&- Anonyymi
Hieno mesta, mutta mulle liian kallis.
- Anonyymi
Yritin vesihiihtoa laskettelusuksilla mutta kävi huonosti. Upposin veteen., koska ensaanut sauvoilla tarpeeksi vauhtia.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Tyhmä jätkä. Viisas jätkä olis laittanut suksi sauvoihin dyroksi laatikot teibillä.
Pitääkö suksiin laittaa myös rytoksit, jotta pysyy pinnalla ja voi hiihtää vesisuksilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö suksiin laittaa myös rytoksit, jotta pysyy pinnalla ja voi hiihtää vesisuksilla?
Ei tarvi jos hiihdät niin kovaa että hiihtimet nousee blaaniin. Vaimo soutaa sillai meillä.
S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511