Eli olen jäänyt yksin, Äitini ja Isäni kuoltua, Rakastuin ja olin vihdoin onnellinen, traumaattisen lapsuuden ja nuoruuden jälkeen- kunnes ainoa mikä kantoi läpi niiden kauheuksien joita yksin olin kantanut-menehtyi yllättäen, eli sulhaseni- joka huolehti minusta ja oli ensimmäinen joka kohteli minua arvostaen- henkivakuutus kuolinpesä- lähdin pikkukoirani kanssa, sillä ymmärsin ettei ollut oikeuksia jäädä kuolinpesään- murtuneena siitä asti, ajauduin pimeään kuiluun, ja olen nyt riippuvainen opioideista,ei ole voimia eikä elämänhalua taistella, minulla ei ole ketään. Olen 43 pian ja haluaisinkin tietää että onko jtn ulkomailla olevaa paikkaa, joka hoitaisi kerralla eroon- en halua korvauspotilasorjksi lisäksi minulla on sairaus jonka takia aikaa olle ja elää itsenäni on rajatusti- ja nyt tämä tarve pilaa sen koska kärsin vieroitusoireista joihin ei Suomessa ole apua juuri minun tarpeille. Olen kuullut että on paikkoja joissa oksennetaan, vaihtoehtoisia jotka kuulostaa sellaiselta joilla minä pääsisin irti, sillä alan olemaan väsynyt jatkuvaan pahaan oloon ja ikävään -rakkaisiin jotka eivät täällä ole eikä tule olemaan. Voisiko joku vinkata jos on tietoa, olen työkyvyttömyys eläkkeellä, ja pystyn maksamaan vuokraa kyllä jos tällainen paikka löytyisi.En jaksa olla yksin, enkä taistella kauaa.. voisiko minut ohjata ryhmään kun huume keskustelu ei vaikuttanut että siellä voi kysyä tästä aiheesta, ennemmin miten mikäkin toimii yms...
Kuolema,suru, uusin menetys joka oli tragedia,jäin yksin ja riippuvaiseksi kaikesta mahdollisesta
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait523295Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso31054Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3910- 19844
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä44694Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es27682Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4617- 42610