Onko Juuan kylille tullu räätäliä? Ois tuvan nurkassa seepran nahkalla verhoiltu kiikkus tuoli. Käy kuka tahansa joka osaa nahka pintoja rassata.
Räätälit Juuassa
11
264
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostais meikääkin. Kunnon vintage-kudetta ja jos tulee ostettua jotain muuten hyvännäköstä, mutta reikäistä, niin räätälistä eritoten hyötyä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17681841/kunnon-vintage-vaatetta-netista! - Anonyymi
Ei tänne Juukaan kannata yhdelle Keljekselle kaikenmaailman palveluja hommata. Kuohinta varmasti rauhottaisi tämänkin palstan.
- Anonyymi
Saisiko Juuan räätäli räätälöityä vitunnahkaviitan?
- Anonyymi
Vanhain kodista löytyy vintage vitunnahkaviittaa varten tarpeet
- Anonyymi
Tehdäänkö vitunnahkaviitat nykyään vastuullisesti ja luontoystävällisitä materiaaleista?
- Anonyymi
Nyt on vitunahka kiikkustuoli ja seepra kuvioidut kives kannattimet.
- Anonyymi
Ei ole täytyy mennä Nurmes
- Anonyymi
Keljeksen aartesta saisi hyvän tyynynpäällisen indoneesian suomalaiselle, olisi ruokaisat unet.
- Anonyymi
Viiriäisen munan kuoresta saa kätevän ja vessan pönttö on aina paskaa täynnä sit mennään kun ja joulupukki tuo lahjoja kuusen alla ja sitten humalassa ja kyllä paska haisee toisinaan hyvälle kun syö saippuaa.
- Anonyymi
Seepran pillunahkaiset aamusandaalit. Toimii, toimii.
- Anonyymi
Onko vitunahkaviitat tehty seepranvitusta vai toisinpäin?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086