Saapa nähdä tuleeko täällä hyviä vinkkejä.
Minulla on pienen pieni puro, jossa siis virtaa vettä koko ajan. Nyt haluaisin luoda sen avulla pienen järven - sellaisen, jossa ui muutaman vedon. Padollahan se syntyy, mutta mitä muuta pitää ottaa huomioon?
Netistä löytyy vinkkejä vain sellaisen pihalammen tekemiseen, jossa laitetaan monenlaisia muoveja sinne ja pumppuja, mutta itsellä on mielestäni oiva paikka, mutta silti kaipaisin vinkkejä. Jos alan patoamaan ja pato itsessään pitää, niin solahtaako se vesi jostakin muualta pois.
Ja ennen kuin joku sanoo, että tuossa purotekojärvessä on kylmä uida; niin onkin!
Silti mä haluun sen.
Oma tekojärvi
Anonyymi
1
225
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos unohdettais myös lupa-asiat, koska niihin törmää jokaisella keskustelupalstalla. Vaan ihan se tekninen puoli. Että esim. hiekkaako mä kärrään sinne lampeni pohjalle, jotta on kivempi jalkansa upottaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1233543EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2222541Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2141975Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491802Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b521177Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu671007Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva18895- 109889
Koulussa puukotus
Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p26821Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty72782