Saapa nähdä tuleeko täällä hyviä vinkkejä.
Minulla on pienen pieni puro, jossa siis virtaa vettä koko ajan. Nyt haluaisin luoda sen avulla pienen järven - sellaisen, jossa ui muutaman vedon. Padollahan se syntyy, mutta mitä muuta pitää ottaa huomioon?
Netistä löytyy vinkkejä vain sellaisen pihalammen tekemiseen, jossa laitetaan monenlaisia muoveja sinne ja pumppuja, mutta itsellä on mielestäni oiva paikka, mutta silti kaipaisin vinkkejä. Jos alan patoamaan ja pato itsessään pitää, niin solahtaako se vesi jostakin muualta pois.
Ja ennen kuin joku sanoo, että tuossa purotekojärvessä on kylmä uida; niin onkin!
Silti mä haluun sen.
Oma tekojärvi
Anonyymi
1
336
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ja jos unohdettais myös lupa-asiat, koska niihin törmää jokaisella keskustelupalstalla. Vaan ihan se tekninen puoli. Että esim. hiekkaako mä kärrään sinne lampeni pohjalle, jotta on kivempi jalkansa upottaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a456925- 56589
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160573- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä165535Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232514Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72477Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20456Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta92445Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430