Katsonut Youtubesta kaksoisliekki vidoita? Oli aika tuttua muutamat jutut.
Ikävä oletteko
11
<50
Vastaukset
- Olen katsonut paljonkin... Voihan sitä myös erehtyä luulemaan, että sellainen löytyi. - AnonyymiTotta! 
- Anonyymi kirjoitti:- Totta! - Toivottavasti joskus löydän sen. Varmasti olisi hienoa sellainen, kun normi ihastuminenkin voi sekoittaa pään ihan totaalisesti. 
- AnonyymiPalstaRinssi kirjoitti:Toivottavasti joskus löydän sen. Varmasti olisi hienoa sellainen, kun normi ihastuminenkin voi sekoittaa pään ihan totaalisesti. Toivon sinulle näin❤... 

- AnonyymiNimenomaan erehtyä..,työpaikalla - AnonyymiToinen osapuoli voi vältellä vaikka kuinka tuntisi kaksoisliekkinsä houkutuksen. Syynä esim se että haluaa toimia "oikein". Silti kielletyt tunteet jäävät vaivaamaan vielä pitkäksi aikaa. Ehkä jopa loppuelämän ajaksi. Tämä toiminta voi rikkoa molemmat ja katumuskin on loppuelämän kestävää jos mitään ei päässyt edes kokeilemaan. 

- AnonyymiItse en kyllä erehtynyt, treffit sen todisti. 
- AnonyymiLaita linkki tänne. En tiennyt tuollaisista mitään. 
- AnonyymiJotakin olen. Ei kyllä toiminut minulle ainakaan se hypnoosi että olisin kohdannut. - AnonyymiYhden miehen kohdalla toivoisin syksyllä näkeväni hänet jonkun toisen naisen kanssa lähekkäin mielellään suutelemassa. Pääsisin ainakin osittain eroon näistä tunteista vaikka ei se kiva näky olisi. Luulin hänen olevan kaksoisliekkini mutta oltaisiin me puhuttu sana tai toinenkin jos olisi ollut. 

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424885
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161673
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2001407
- 1521311