Naiset 2000-luvulla kauniimpia kuin nykyään

Anonyymi

Mistä tämä johtuu? Yhden asian ainakin huomaan. Nykynaisilla on näitä tatuointeja enemmän. Annan yhden vinkin. Tatuoinnit on helvetin rumia. Onko tämä villitys tullu taas tästä minä saan olla mitä minä haluan....ja sitten ollaan kuin jotain perseestä revittyjä variksenpelättimiä.

Kyllähän nyt riikinkukotkin osaavat kiinnittää huomion vastakkaiseen sukupuoleen https://fi.wikipedia.org/wiki/Riikinkukot#/media/Tiedosto:Peacock.displaying.better.800pix.jpg

52

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mieltä.. tatuoinnit ja botoksi huulet kamalia..rupeavat näyttämään kaikki saman näköisiltä

    • Anonyymi

      Nyt on 2000-luku, kolmas vuosituhat, haloo!

    • Anonyymi

      Kukot on miespuolisia lintuja ja riikinkukko on uroslintu...

      • Anonyymi

        Niin, siis riikinkukkokoiraalla on se se hulppea pyrstö ja naaras on vaatimaton naarassorsan näköinen, kuten sinisorsalla koiras on värikäs ja naaras ruskea.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Riikinkukko

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Sinisorsa

        Maailma on muuttunut kun villieläimillä urosten on pitänyt vietellä naaraita ja ihmisillä asia on kääntynyt urbaaneilla seuduilla toisinpäin kun aisia on enemmän kuin miehiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siis riikinkukkokoiraalla on se se hulppea pyrstö ja naaras on vaatimaton naarassorsan näköinen, kuten sinisorsalla koiras on värikäs ja naaras ruskea.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Riikinkukko

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Sinisorsa

        Maailma on muuttunut kun villieläimillä urosten on pitänyt vietellä naaraita ja ihmisillä asia on kääntynyt urbaaneilla seuduilla toisinpäin kun aisia on enemmän kuin miehiä..

        Tässsä kuva, riikinkukkokoiras:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Riikinkukko#/media/Tiedosto:Pavo_cristatus_LC0025.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässsä kuva, riikinkukkokoiras:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Riikinkukko#/media/Tiedosto:Pavo_cristatus_LC0025.jpg

        Tähän vielä pieni detalji ennen nukkumaan käymistäni.

        Se lintujen konsertti keväisin ja kesäisin on pääasiassa koiraslintujen laulua. ;D

        Kevätlaululla koiraslinnut merkitsevät oman reviirinsä, houkuttelevat naaraita paikalle ja varoittavat muita. Tunkeilijat, pysykää loitolla!

        Lähekkäiset koiraat intoutuvat usein kilpalaulantaan. Kun toinen aloittaa, täytyy toisen koettaa vähän komeammin.

        Useimmilla lajeilla vain koiras laulaa. Naaraat osallistuvat harvemmin konserttiin, mutta eivät kuitenkaan jättäydy sivustakatsojiksi. Ne seuraavat korva tarkkana kilpalaulantaa ja tekevät siitä omat johtopäätöksensä. Parhaat solistit palkitaan puolisolla.

        https://www.tiede.fi/artikkeli/tiede-luonto/siivekkaat-supersolistit

        Aloittajan maailmankuva saattoi mullistua jos oli oikea kirjoittaja eikä botti. ;D


    • Anonyymi

      Riikinkukko on kanalintu ja koiras on naarasta värikkäämpi, koiraalla on se värikäs ja kookas pyrstö!

    • Anonyymi

      Tatuoinnit on kyllä rumia, mutta tehkööt niitä ihmiset, jotka haluavat, itellä se laskee vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen heti.

      • Anonyymi

        Niin, silloin tatuoidut ihmiset on muille kuin sinulle. Missä ongelma?
        Kuulostat siltä kuin olisit tupsahtanut 1970-luvun Suomesta tai Pohjois-Koreasta tai kiinasta juuri nyt.

        T. mulla ei ole yhtään tatuointia eikä mulle ole ongelma jos naisella on tatuointi tai useita kun se on hänen asiansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, silloin tatuoidut ihmiset on muille kuin sinulle. Missä ongelma?
        Kuulostat siltä kuin olisit tupsahtanut 1970-luvun Suomesta tai Pohjois-Koreasta tai kiinasta juuri nyt.

        T. mulla ei ole yhtään tatuointia eikä mulle ole ongelma jos naisella on tatuointi tai useita kun se on hänen asiansa

        Kaikki ei tykkää kaikesta ja sehän on ihan hyvä vaan niin, en ole koskaan katsonut miehiä joilla on tatuointeja, ei vaan nappaa. Ne on tietyntyyyppisiä ihmisiä, eikä yhtään minun tyyppisiä. Nii no mun tyyli onkin kaikki nörtit joilla on silmälasit ja ovat ujoja. Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Erilaisuus on rikkaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ei tykkää kaikesta ja sehän on ihan hyvä vaan niin, en ole koskaan katsonut miehiä joilla on tatuointeja, ei vaan nappaa. Ne on tietyntyyyppisiä ihmisiä, eikä yhtään minun tyyppisiä. Nii no mun tyyli onkin kaikki nörtit joilla on silmälasit ja ovat ujoja. Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Erilaisuus on rikkaus!

        Samaa mieltä tuohon viimeiseen lauseeseen liittyen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä tuohon viimeiseen lauseeseen liittyen.

        Mua itseä ärsyttää ihmisissä se, että kaikkien pitäisi olla samanlaisia. Erilaisuutta ei tahdota hyväksyä asiassa, kui asiassa. Mä itse kannustan ihmisiä olemaan tietyissä asioissa varsinkin erilainen. Muotit pois!


    • Nykyisin useammat naiset treenaa ja käy salilla vs 20 vuotta sitten. Eli ovat siis paremman näköisiä. Eikä tatskat ole aina rumia.

      • Anonyymi

        Aloittaja kirjoitti että 2000-luvulla, ei vuosikymmentä vaan koko kolmatta vuosituhatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kirjoitti että 2000-luvulla, ei vuosikymmentä vaan koko kolmatta vuosituhatta.

        Ok heräsin vasta niin en jaksanut ajatella. Mutta no kyllä vaan, paremman näköisiä naiset ovat nyt kuin viime vuosituhannella. Vaikakin ylipainoisia on (miehissä ja naisissa) katukuvassa enemmän. Se ei ole hyvää kehitystä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ok heräsin vasta niin en jaksanut ajatella. Mutta no kyllä vaan, paremman näköisiä naiset ovat nyt kuin viime vuosituhannella. Vaikakin ylipainoisia on (miehissä ja naisissa) katukuvassa enemmän. Se ei ole hyvää kehitystä.

        Olen täysin eri mieltä obeesien määrästä katukuvassa nyt kuin parikyt vuotta sitten mutta voi olla kyseessä perspektiiviharha kun kaupunki on eri tai asumme aivan erilaisissa asuinympäristöissä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ok heräsin vasta niin en jaksanut ajatella. Mutta no kyllä vaan, paremman näköisiä naiset ovat nyt kuin viime vuosituhannella. Vaikakin ylipainoisia on (miehissä ja naisissa) katukuvassa enemmän. Se ei ole hyvää kehitystä.

        Luinko mä todella oikein? Kuule älä hauku ihmisiä painojen vuoksi, jokainen on sellainen kun on. Yleensä ylipainoiset on itsensä kanssa enemmän sinut kuin hoikat ja ainakin minun mielestä paljon tasapainoisempia ihmisiä mieleltään! Toki ylipaino ei ole hyväksi terveydelle, mutta näin ulkonäköseikassa täysin sama!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luinko mä todella oikein? Kuule älä hauku ihmisiä painojen vuoksi, jokainen on sellainen kun on. Yleensä ylipainoiset on itsensä kanssa enemmän sinut kuin hoikat ja ainakin minun mielestä paljon tasapainoisempia ihmisiä mieleltään! Toki ylipaino ei ole hyväksi terveydelle, mutta näin ulkonäköseikassa täysin sama!

        Ei se ollut haukkumista. Vaan toteamista, että ylipainoisia on nykyisin paljon. Se on makuasia mistä kukakin tykkää ja mitä pitää hyvännäköisenä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei se ollut haukkumista. Vaan toteamista, että ylipainoisia on nykyisin paljon. Se on makuasia mistä kukakin tykkää ja mitä pitää hyvännäköisenä.

        Tottakai on, ite en välitä tatuoiduista, mutta en niinkään "hauku" niitä, mutta itseä ei vaan kiinnosta. Tottakai saa olla mielipide lihavista ja laihoista ja jokainen saa tykätä siitä mistä tykkää, mutta näin totean "lihavat"ovat lempeämpiä ihmisiä" ja ulkonäköseikoissa on hyvä muistaa se on " harhaa ja katovaista" se mikä on kaksikymppisenä kaunis ja komea on todennäköistä et kun laitetaan puolet lisää on just päinvastainen sitten, joten älkää perustako elämää ulkonäköön!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on, ite en välitä tatuoiduista, mutta en niinkään "hauku" niitä, mutta itseä ei vaan kiinnosta. Tottakai saa olla mielipide lihavista ja laihoista ja jokainen saa tykätä siitä mistä tykkää, mutta näin totean "lihavat"ovat lempeämpiä ihmisiä" ja ulkonäköseikoissa on hyvä muistaa se on " harhaa ja katovaista" se mikä on kaksikymppisenä kaunis ja komea on todennäköistä et kun laitetaan puolet lisää on just päinvastainen sitten, joten älkää perustako elämää ulkonäköön!

        Visuaalisena ihmisenä, ulkonäöllä vaan on iso merkitys minulle. Arvostan kauneutta ja sitä on monenlaista.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Visuaalisena ihmisenä, ulkonäöllä vaan on iso merkitys minulle. Arvostan kauneutta ja sitä on monenlaista.

        Se on hienoa joillekkin, itse en arvosta yhtään. Valitsin nuorempana komean miehen, joka ei ole vieläkään ruma, mutta sisin on ruma. Näin se kuulkaa menee ...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on hienoa joillekkin, itse en arvosta yhtään. Valitsin nuorempana komean miehen, joka ei ole vieläkään ruma, mutta sisin on ruma. Näin se kuulkaa menee ...

        Onhan se niinkin, ettei se ulkokuori kerro mitä sisältä löytyy. Mutta silti arvostan kauneutta. Parisuhteessa toki muut tekijät merkitsee sitä enemmän. Kauniita on myös vaikeampi lähestyä, sen olen pannut merkille.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Onhan se niinkin, ettei se ulkokuori kerro mitä sisältä löytyy. Mutta silti arvostan kauneutta. Parisuhteessa toki muut tekijät merkitsee sitä enemmän. Kauniita on myös vaikeampi lähestyä, sen olen pannut merkille.

        Nii ku ei uskalla, kun itseluottamus puuttuu...sekin syntyy vaan hyvistä ihmiskokemuksista. Saa kaunetta ja komeutta arvostaa ei siinä mitään, mutta yleensä se vaan menee niin mitä ....sitä vit..maisempi, eikä ihmisen piirteet näy, kuin vuosissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii ku ei uskalla, kun itseluottamus puuttuu...sekin syntyy vaan hyvistä ihmiskokemuksista. Saa kaunetta ja komeutta arvostaa ei siinä mitään, mutta yleensä se vaan menee niin mitä ....sitä vit..maisempi, eikä ihmisen piirteet näy, kuin vuosissa.

        Sitähän se on juuri, itseluottamuksen puutetta. Tiedostan tämän.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sitähän se on juuri, itseluottamuksen puutetta. Tiedostan tämän.

        Sitä saa, kun kohtaa oikeanlaisia ihmisiä ja saa hyvää palautetta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä saa, kun kohtaa oikeanlaisia ihmisiä ja saa hyvää palautetta!

        Niitä kohtaa vaan kovin harvoin. Kyllähän sen aina huomaa, milloin joku on ns oikeanlainen itselle. Kaikkien kanssa ei synkkaa samalla tavalla. Pitäisikin aina keskittyä vain niihin joiden lähellä tuntuu olo hyvältä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niitä kohtaa vaan kovin harvoin. Kyllähän sen aina huomaa, milloin joku on ns oikeanlainen itselle. Kaikkien kanssa ei synkkaa samalla tavalla. Pitäisikin aina keskittyä vain niihin joiden lähellä tuntuu olo hyvältä.

        Juurikin näin! Ja se on harmmillisen totta pahuutta on enemmän, kuin hyvyyttä. Jostakin syystä tässä yhteiskunnassa ihmisillä on suurimmallaosalla huono olla ja se näkyy kanssakäymisissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin! Ja se on harmmillisen totta pahuutta on enemmän, kuin hyvyyttä. Jostakin syystä tässä yhteiskunnassa ihmisillä on suurimmallaosalla huono olla ja se näkyy kanssakäymisissä.

        Se on jokseenkin outoa myös miksi niin. Meillä on kuitenkin moni asia paremmin, kuin muualla maailmaassa, ja mukamas maailman onnellisin kansa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on jokseenkin outoa myös miksi niin. Meillä on kuitenkin moni asia paremmin, kuin muualla maailmaassa, ja mukamas maailman onnellisin kansa.

        Nii on, mielenterveysongelmat on räjähdysmäisesti kasvanut, mikä on suuri surullisuus. Pitäs aina muistaa kohtele muita niin, kuin haluaisit itseäsi kohtelevan. Jos kohtelet muita huonosti, sitä voit odottaa takaisin, mutta tämäkään ei pidä mun kohdalla paikkaansa, viimeiseenasti kohtelen myös niitä ilkeempiä hyvin, mutta se pahuus näkyy siinä ja ihminen tarvitsee auttamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii on, mielenterveysongelmat on räjähdysmäisesti kasvanut, mikä on suuri surullisuus. Pitäs aina muistaa kohtele muita niin, kuin haluaisit itseäsi kohtelevan. Jos kohtelet muita huonosti, sitä voit odottaa takaisin, mutta tämäkään ei pidä mun kohdalla paikkaansa, viimeiseenasti kohtelen myös niitä ilkeempiä hyvin, mutta se pahuus näkyy siinä ja ihminen tarvitsee auttamista.

        Näin on. You never know what someone is going through. Be kind, always.


      • Anonyymi

        Pieni vinkki PalstaRinssille. Bodaamien ja steroidien käyttö ei lisää naisten kauneutta. Katsokaa vaikka tota yleisurheilua ja naiskuulantyöntäjiä ja 100m juoksijoita. Noi on ihan hirveitä hormoonisekasikiöitä. Kattoo tota Krista Tervoa. Siinä on niin ruma nainen kuin olla ja voi. Noi on ihan alinta pohjasakkaa.

        Tämä on tätä länsimaista roskaa. Pitää olla tasa-arvoa ja sitten naiset alkaa vetää mieshormoneja ja steroideja, jotta ne näyttää samalta. Tuommoiset naisten kuulatyönnöt ja moukarinheitot pitäisi oikeasti kieltää lailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pieni vinkki PalstaRinssille. Bodaamien ja steroidien käyttö ei lisää naisten kauneutta. Katsokaa vaikka tota yleisurheilua ja naiskuulantyöntäjiä ja 100m juoksijoita. Noi on ihan hirveitä hormoonisekasikiöitä. Kattoo tota Krista Tervoa. Siinä on niin ruma nainen kuin olla ja voi. Noi on ihan alinta pohjasakkaa.

        Tämä on tätä länsimaista roskaa. Pitää olla tasa-arvoa ja sitten naiset alkaa vetää mieshormoneja ja steroideja, jotta ne näyttää samalta. Tuommoiset naisten kuulatyönnöt ja moukarinheitot pitäisi oikeasti kieltää lailla.

        Kaikessa voi vetää yli ja överit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni vinkki PalstaRinssille. Bodaamien ja steroidien käyttö ei lisää naisten kauneutta. Katsokaa vaikka tota yleisurheilua ja naiskuulantyöntäjiä ja 100m juoksijoita. Noi on ihan hirveitä hormoonisekasikiöitä. Kattoo tota Krista Tervoa. Siinä on niin ruma nainen kuin olla ja voi. Noi on ihan alinta pohjasakkaa.

        Tämä on tätä länsimaista roskaa. Pitää olla tasa-arvoa ja sitten naiset alkaa vetää mieshormoneja ja steroideja, jotta ne näyttää samalta. Tuommoiset naisten kuulatyönnöt ja moukarinheitot pitäisi oikeasti kieltää lailla.

        höpö höpö, noi heittolajien naisethan näyttää päinvastoin ihan luonnollisimmalta naisilta kaikista eri urheilulajeista, ihan maalaisnaisen prototyypeiltä, jotka jaksaa tehdä ruumiillista työtä toisin ku jotku narukädet, ja heillähän on se naisellinen rasvakerroskin ihan tallella


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Näin on. You never know what someone is going through. Be kind, always.

        Annat itsestäsi typerän vaikutelman. Mene suomenkielen kurssille, niin voi osallistua joskus tulevaisuudessa keskusteluihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Annat itsestäsi typerän vaikutelman. Mene suomenkielen kurssille, niin voi osallistua joskus tulevaisuudessa keskusteluihin.

        Mene sinä opiskelemaan englantia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni vinkki PalstaRinssille. Bodaamien ja steroidien käyttö ei lisää naisten kauneutta. Katsokaa vaikka tota yleisurheilua ja naiskuulantyöntäjiä ja 100m juoksijoita. Noi on ihan hirveitä hormoonisekasikiöitä. Kattoo tota Krista Tervoa. Siinä on niin ruma nainen kuin olla ja voi. Noi on ihan alinta pohjasakkaa.

        Tämä on tätä länsimaista roskaa. Pitää olla tasa-arvoa ja sitten naiset alkaa vetää mieshormoneja ja steroideja, jotta ne näyttää samalta. Tuommoiset naisten kuulatyönnöt ja moukarinheitot pitäisi oikeasti kieltää lailla.

        Tasan eri mieltä. Minusta Krista Tervo on jäntevän ja pystyvän naisen perikuva. Luonnollinen. Mitäs te surkimukset mädätätte pääkoppanne por*olla ja muokatuilla leikatuilla täytetyillä ja typistetyillä tekonaisen kuvilla. 👵


    • Anonyymi

      Transnaisen kaunis luusto on alunperin biologisen miehen. Sirot kasvot ja vahva luusto, hämäävät kauniisti.

    • Anonyymi

      Transnainen uppoaa heteroäijiin kuin kuuma veitsi voihin. Biologiset naiset jopa rumia heidän pitkät hoikat säärensä vrt. tallukan paksut pohkeet.

    • Anonyymi

      Ihmetellään yhdessä, ei siinä mitään.

    • Anonyymi

      Taviskultin mukana vaatetuksen esteettinen taso on laskenut. Vaikea löytää seksikkäitä ja naisellisia vaatteita peruskaupoista, kaikki outoja tanttamallisia telttoja hirveissä väreissä ja kuoseissa. Ainoastaan alusvaatteissa on seksikkyyttä, mistähän johtuu..

      Eli ilman tatuointeja ja vaatteet Haloselta, tarviit semmoisen muijan.

      • Anonyymi

        Voi tsiisus taas!


    • Anonyymi

      Aloittaja on harvinaisen oikeassa! Olen itse juuri sitä sukupolvea kun 2000 luvulla oli koronarokotettakin suurempi yhteiskunnallinen paine ottaa joku trbaali tai kiinasotkut. Onneksi en koskaan ottanut ja edustan nyt ikäluokastani sitä alle 0.1% jolla ei ole tatuointeja.

      Nuoret ihmiset eivät tajua kuinka paljon elämä ja ajatukset muuttuvat ihan pelkästään viidessä vuodessakin, mutta ne sotkut jäävät muistuttamaan ajoista, kun aivot eivät olleet vielä kehittyneet ja sitten niitä yritetään laserilla poistella.

      Vielä pahempia ovat nämä purjerenkaat korvissa, joita ei saa korjattua senkään vertaa.

    • Anonyymi

      Tatskojen jaläbistyksien lisäksi vielä turvottavat huulensa ka kuvittelevat että se kaunistaa heitä😁..päin vastoin, ihan kuin turpaansa olisivat saaneet.
      Huulet saa olla täyteläiset mutta ei mitkään turvoksissa olevat.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sen verran haluan sanoa, että tatuoinnit miehellä on eri asia kuin naisella, koska miehet ja naiset ovat erilaisia. Naiset arvostavat eri asioita kuin miehet. Tatuointi miehellä voi olla hyvä asia, mutta miehet jotka arvostavat enemmän ulkonäköä ja pintaa, joku iso tatuointi perseessä ei todellakaan lisää pisteitä.

        ....sitten toinen asia, jonka olen huomannut, jota mediassa tuodaan esille on se, että miesten ulkonäköihanne olisi joku tällainen superisotissinen ja huulinen nainen. Ihan höpöä, höpöä. Joidenkin miesten ihanne se saattaa olla, mutta ei todellaan kaikkien. Itse asiassa tästä tehtiin aikoinaan tutkimus, jonka mukaan alhaisen älykkyysosaamärän eli tyhmien miesten naisihanne olisi tällainen isotissinen ja huulinen nainen.

        Annan esimerkin tasokkaasta naisesta 2000-luvun alussa. Kylie Minoque, joka oli melkein 40-vuotias tehdessään tämän https://www.youtube.com/watch?v=t1DWBKk5xHQ

        Naisten olisi hyvä tietää tämä seuraava hierarkia. Tämä perustuu miesten todellisiin haluihin, ei mihinkään mediapaskaan tai politiikkaan.

        10-tyttö: Kylie Minoque https://retropopmagazine.com/kylie-minogue-spinning-around-challenge/
        9-tyttö: Therse Johaug https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1920,h_1280,ar_1.5002042055130005,dpr_1,c_fill,g_faces/q_auto:eco,f_auto,fl_lossy/13-3-11398683
        8-tyttö: hiihtäjä Kerttu Niskanen https://www.halti.fi/blogs/team-halti/kerttu-niskanen
        4-tyttö: Krista Tervo https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/ea96eeac-0701-4c3c-bc26-fe30ae3a81ef#gallery


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran haluan sanoa, että tatuoinnit miehellä on eri asia kuin naisella, koska miehet ja naiset ovat erilaisia. Naiset arvostavat eri asioita kuin miehet. Tatuointi miehellä voi olla hyvä asia, mutta miehet jotka arvostavat enemmän ulkonäköä ja pintaa, joku iso tatuointi perseessä ei todellakaan lisää pisteitä.

        ....sitten toinen asia, jonka olen huomannut, jota mediassa tuodaan esille on se, että miesten ulkonäköihanne olisi joku tällainen superisotissinen ja huulinen nainen. Ihan höpöä, höpöä. Joidenkin miesten ihanne se saattaa olla, mutta ei todellaan kaikkien. Itse asiassa tästä tehtiin aikoinaan tutkimus, jonka mukaan alhaisen älykkyysosaamärän eli tyhmien miesten naisihanne olisi tällainen isotissinen ja huulinen nainen.

        Annan esimerkin tasokkaasta naisesta 2000-luvun alussa. Kylie Minoque, joka oli melkein 40-vuotias tehdessään tämän https://www.youtube.com/watch?v=t1DWBKk5xHQ

        Naisten olisi hyvä tietää tämä seuraava hierarkia. Tämä perustuu miesten todellisiin haluihin, ei mihinkään mediapaskaan tai politiikkaan.

        10-tyttö: Kylie Minoque https://retropopmagazine.com/kylie-minogue-spinning-around-challenge/
        9-tyttö: Therse Johaug https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1920,h_1280,ar_1.5002042055130005,dpr_1,c_fill,g_faces/q_auto:eco,f_auto,fl_lossy/13-3-11398683
        8-tyttö: hiihtäjä Kerttu Niskanen https://www.halti.fi/blogs/team-halti/kerttu-niskanen
        4-tyttö: Krista Tervo https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/ea96eeac-0701-4c3c-bc26-fe30ae3a81ef#gallery

        joku maaseudulla emäntää ettivä ei tolle Kyllille lämpenis yhtään, Kristasta sen sijaan sais hyvän kumppanin jonka kanssa vois lähteä vaikka mettäsavottaan


    • Anonyymi

      Katukuva on muuttunut, yhä enemmän on tosi lihavia nuoria. Kaukaa katsottuna nuori nainen tai teini voi näyttää vanhalta mummolta. Jokin on vialla. Ei ole tervettä olla sairaalloisen lihava jo nuorena. Ennen huolestuttiin viiden kilon "ylipainosta", nykyään ehkä 50 kilon, jos siitäkään. Ihanne oli olla missin laiha tai mallin.

    • Anonyymi

      Kyllä ne se tietää, ettei näytä kauniilta. Juurikin sitä vallannäyttöä kuinka voi tehdä itselleen aivan mitä haluaa ja silti on ympärillä pyörivät miehet ongelmana, kun on muutenkin niin raskasta olla kaunis ja haluttu.

      Puhuin tinderissä bulgarialaisen naisen kanssa, hän selasi mielenkiinnosta suomalaisia naisia ja ihmetteli miksi kaikki ovat tuollaisia weirdoja tatuointien ja lävistyksiensä kanssa. Sanoin että täällä me miehet ihmetellään ihan samaa.

    • Anonyymi

      Geenit hieman vaihtuneet/muuttuneet ja meikkaustaito parantui jo reilut kymmenen vuotta sitten, ja on siitä vain yhä parantunut.

    • Anonyymi

      Mutta tatuoinnit eivät kyllä useinkaan korista. Päinvastoin.

    • Anonyymi

      En jaksa lukea mitä tässä keskustellaan mutta sanon mielipiteeni.
      Nykynaiset ei ole enää miesten koristeita, ne ei ole esineitä, joiden pääasia elämässä on miellyttää miesten silmää eikä ne sitä halua olla. Onneksi noin. Koko aloitus on naista alentava.

      • Anonyymi

        Ihan samalla tavalla se miehenkin kroppa näyttää vessan seinältä siinä kuin naisenkin, vaikka tuossa joku jostain miesten oikeuksista muuta väitti. Aloitus ei ole naista alentava vaan sotkut ovat ihmisiä alentavia, sukupuolesta riippumatta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe