Sinun hurmaava persoonasi muokannut sydäntäni parempaan suuntaan. Nykyisin se kehrää paljon paljon lempeämmin. Eikä minulla enää ole valtaa sydämeeni. Kun olet lähellä, tai juttelet minulle tai sitten pelkästään näen sinut kaukaa jossakin. Niin sydän, mitä luulin hallitsevani alkaakin pumpata kehooni lämpöä. ,posket punoittavat. Pehmeys hiipii lihaksiin kun läheisyytesi kietoo minut pumpuliin ja alan leijua keveänä miltei painottomana.Aja taju katoaa. Mutta sitten,hetken päästä olet taas poissa. Ja jokin sisälläni huutaa ,älä lähde ,Älä mene .Mutta sinä menet, loittonet kauemmas viimein katoat sinne minne kuulutkin..Mutta jotakin sentään jätit ,hymyn ,pienen palasen iloisuuttasi ,pienen mukavan sanasen tai jopa jutun mitä kannan hymyillen muistoissani . Elämä palaa taas kuitenkin omiin arkisiin uomiinsa . Taidan olla hassu mutta niinhän ne ihastuneet tapaavat olla. Toivottavasti sanani tavoittavat sinut edes täällä. Sillä en todellakaan tohdi niitä sinulle ääneen sanoa vaikka haluaisinkin.
Satu ,niin lähellä olet mutta samalla niin toivottoman kaukana.
Anonyymi
2
244
Vastaukset
- Anonyymi
Todella kaunis ja ihana viesti! ❤ Toivottavasti kohde tavoittaa sen! 😊
- Anonyymi
Missä tämä Satu on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829