Keskustelua muista kuin viikonvaihteen IS:n ristikoista.
Vastaukset 2
IS:n viikonvaihteen ristikoissa on varsin monipuolinen laadinta- ja kuvitusjoukko. Muissa ristikoissa on kovin kapea kuvitus- ja laadintajoukko.
Maanantain histis- ja kovisristikoita luo nykyisin vain kolmikko Heli Kärkkäinen, Erkki Vuokila ja Teemu Pallonen.
Vuonna 2017 histisristikoiden kuvittajina oli muitakin kuvittajia kuin Heli Kärkkäinen. Ristikoita laati myös Toni Pitkälä.
Yritin saada Sanarisin selittämään, miksi laatija- ja kuvittajajoukko on kaventunut. Mutta en ole saanut Vuokilaa vastaamaan kysymykseen. Tämä säie on yritys provosoida Vuokila vastaamaan esittämääni kysymykseen.
Ristikoiden tulevaisuuden suhteen Sanaris-firmassa ei ole mielestäni hyväksi, että kolme ihmistä ottaa valtavan osuuden firman tuotannosta. On suuri vaara, että kolmikko polttaa itsensä loppuun. En usko, että ratkojatkaan ovat mielissään, jos joillakin tekijöillä on ylisuuri vastuu ristikoista.Histis-ristikot ovat kyllä välillä verrattoman hauskoja.
Hymiöiden synnystä oli kerran histis. Niiden synnystä on pian 40v.
Kuinka monta näistä tiedät entuudestaan: (itselleni tuttuja oli vähän)
:))
:((
:*)
3:-)
*:o)
<(^.^)>
C==:)
8)
:~I
:)
x(
:)8
:@
zO
:(
:9
:$
O:)
=:)
:')
:V
<I)
o(
i)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398