Helsingin telakan kehitysjohtaja pidätetty petoksesta epäiltynä.
Viranomaiset epäilevät johtajan ”luovuttaneen salaista tietoa telakan toiminnasta”
Epäily laivatietojen myynnistä
9
160
Vastaukset
- Anonyymi
Valeri Timofejev on sanonut jotain joka ei miellyttänyt Putinia.
- Anonyymi
Onko tieto varma?
Mistä peräisin?- Anonyymi
"Timppa"oli sanonut Putelle, ettei Helsingin telakka voi rakentaa hänen tilaamaansa yksityistä sukellusvenettä Ukrainan natsijahdin vuoksi. No siitähän Putte riemastui ja sanoi antavansa 20 vuotta miettimisaikaa siperian työleirillä Timolle.
- Anonyymi
Itänaapurista nyt ei voida luovuttaa mitään tarpeellista/salaista tietoa minkään asian tekemiseen.
Se mitä sieltä voi tulla on se miten tehdään sutta ja sekundaa.
Ensimmäistäkään laadukasta itänaapurin tuotetta ei ole olemassakaan.- Anonyymi
Stolisnaja Platinum on laadukasta!
- Anonyymi
Tuolla telakalla on valmistettu muutama alus jotka seilaa edelleen. Tosin, suurin osa valmistui silloin kun paja oli suomalais omistuksessa.
- Anonyymi
Kyllä nyt meni pasmat sekaisin, Venäläisten omistuksessa koko lafka?🤐🤐
- Anonyymi
''Venäläisten omistuksessa koko lafka?''
Vuodesta 2019.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hietalahden_telakka
- Anonyymi
Tämä on joillekin matkailua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059533
- 494681
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421951- 241650
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401319Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912