Helsingin telakan kehitysjohtaja pidätetty petoksesta epäiltynä.
Viranomaiset epäilevät johtajan ”luovuttaneen salaista tietoa telakan toiminnasta”
Epäily laivatietojen myynnistä
9
249
Vastaukset 9
- Anonyymi
Valeri Timofejev on sanonut jotain joka ei miellyttänyt Putinia.
- Anonyymi
Onko tieto varma?
Mistä peräisin?- Anonyymi
"Timppa"oli sanonut Putelle, ettei Helsingin telakka voi rakentaa hänen tilaamaansa yksityistä sukellusvenettä Ukrainan natsijahdin vuoksi. No siitähän Putte riemastui ja sanoi antavansa 20 vuotta miettimisaikaa siperian työleirillä Timolle.
- Anonyymi
Itänaapurista nyt ei voida luovuttaa mitään tarpeellista/salaista tietoa minkään asian tekemiseen.
Se mitä sieltä voi tulla on se miten tehdään sutta ja sekundaa.
Ensimmäistäkään laadukasta itänaapurin tuotetta ei ole olemassakaan.- Anonyymi
Stolisnaja Platinum on laadukasta!
- Anonyymi
Tuolla telakalla on valmistettu muutama alus jotka seilaa edelleen. Tosin, suurin osa valmistui silloin kun paja oli suomalais omistuksessa.
- Anonyymi
Kyllä nyt meni pasmat sekaisin, Venäläisten omistuksessa koko lafka?🤐🤐
- Anonyymi
''Venäläisten omistuksessa koko lafka?''
Vuodesta 2019.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hietalahden_telakka
- Anonyymi
Tämä on joillekin matkailua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480