iho kipeytyy silmät rähmii näkö heikkenee huoneilma home...

Anonyymi

tietääkö tai onko joku kokenut oireita home-sisäilma asunto .. silmät rähmii näkö lähtee iho ja pää nahka hilseilee ja alkanut kipeytyä jalatkin kuin tulessa ja ulkona tuntuu et jäätyy polvist alaspäin toistasesks ja tuntuu et iho jo muualtakin jonkin verran kosketus arka huoneistossani ollut vc suihku joka oli homeessa uusittu mutta edelleen tuntuu oudolta asunnossa pitäisikö kaikki vaatteet ja muut tekstiilit heittää pois ja uusia

4

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

asutkos sivakan kämpässä?

• Anonyymi

en mutta 1973 rakennettu kerrostalo ja oli alkuperänen vc suihku muovi mattoineen ja minun mielestä valkoista hometta oli siinä.. ja joskus korjattu haljennut muovisauma silikoonilla ja lista päälle .. en ole oireillu kämpässä ennen kun olin töissä, ja en juuri koskaan ollut kotona . oireet alkoi kun lopetin työt ja kotona sit paljon enemmän. niin ja yks asia oli aikoinaan suihkun katossa mustia pilkkuja uskon olleen homepilkkuja huono ilmanvaihto, pesin pois ja rupesin pitää ovea auki jatkuvasti ei oo tullu enää sen jälkeen, eli vahvasti kyl nyt uskon et en parane ennen kuin tästä asunnosta pois pääsen .. silmätkin rähmii hitto läpi vuoden joka päivä. silmälääkäreillä juossu pilvin pimein. mistään ei apua tuu

• Anonyymi

Kaiki tuoteet mitä ostat pesuaineina ,meikeinä rasvoina,dödöissä,hiusten pesut ,ihon pesu,ymm. Oletko katsonut tuote selostuksia? Tuskinpa. Katso tulevaisuus.Silikooni on myrkkyä!Sitä käytetään, säilyttä tuoksun,värin kuin säilöntä ajan.Toinen tynylinat pitää vaihtaa useammin,kuin lakanat.Samoin pestä tyynyä.Tai vaihtaa uuten. Kuinka usein teet sen? Unissasi uolaat tai nenä vuotaa siihen. 3 mitä ihmist unohta tysti.Ikunoiden rakoventiilien puhdistus!Jos sitä et tehnyt,ei ihme oireilut. Wc on ilmastohormi koska puhdistit sen? Entä oletko liesituletin irotanut ja pessyt sen.Kun irrotat sen. Näet sielläkin on hormi ja jos se täynnä pölyä sylinen huonoon sisäilmaan on se.Jos edellä mainitut on kohdalla.Alergia,katu pöly sitepöly käy ihon ,hiuksin ja silmin.kutisee iho silmät kuivat ymm. Silmätipat ja alergia läkeet sa apitekista.Ruka alergiat pahimat kanamuna äyriäistuoteet kuin maito,vilja.Jopa nin kehutut tuoteet kuin ruis ja kaura .

• Anonyymi

Psorjas! Lääkärin näytä niitä vaivoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7044
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3384
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe