tietääkö tai onko joku kokenut oireita home-sisäilma asunto .. silmät rähmii näkö lähtee iho ja pää nahka hilseilee ja alkanut kipeytyä jalatkin kuin tulessa ja ulkona tuntuu et jäätyy polvist alaspäin toistasesks ja tuntuu et iho jo muualtakin jonkin verran kosketus arka huoneistossani ollut vc suihku joka oli homeessa uusittu mutta edelleen tuntuu oudolta asunnossa pitäisikö kaikki vaatteet ja muut tekstiilit heittää pois ja uusia
iho kipeytyy silmät rähmii näkö heikkenee huoneilma home...
4
170
Vastaukset
- Anonyymi
asutkos sivakan kämpässä?
- Anonyymi
en mutta 1973 rakennettu kerrostalo ja oli alkuperänen vc suihku muovi mattoineen ja minun mielestä valkoista hometta oli siinä.. ja joskus korjattu haljennut muovisauma silikoonilla ja lista päälle .. en ole oireillu kämpässä ennen kun olin töissä, ja en juuri koskaan ollut kotona . oireet alkoi kun lopetin työt ja kotona sit paljon enemmän. niin ja yks asia oli aikoinaan suihkun katossa mustia pilkkuja uskon olleen homepilkkuja huono ilmanvaihto, pesin pois ja rupesin pitää ovea auki jatkuvasti ei oo tullu enää sen jälkeen, eli vahvasti kyl nyt uskon et en parane ennen kuin tästä asunnosta pois pääsen .. silmätkin rähmii hitto läpi vuoden joka päivä. silmälääkäreillä juossu pilvin pimein. mistään ei apua tuu
- Anonyymi
Kaiki tuoteet mitä ostat pesuaineina ,meikeinä rasvoina,dödöissä,hiusten pesut ,ihon pesu,ymm. Oletko katsonut tuote selostuksia? Tuskinpa. Katso tulevaisuus.Silikooni on myrkkyä!Sitä käytetään, säilyttä tuoksun,värin kuin säilöntä ajan.Toinen tynylinat pitää vaihtaa useammin,kuin lakanat.Samoin pestä tyynyä.Tai vaihtaa uuten. Kuinka usein teet sen? Unissasi uolaat tai nenä vuotaa siihen. 3 mitä ihmist unohta tysti.Ikunoiden rakoventiilien puhdistus!Jos sitä et tehnyt,ei ihme oireilut. Wc on ilmastohormi koska puhdistit sen? Entä oletko liesituletin irotanut ja pessyt sen.Kun irrotat sen. Näet sielläkin on hormi ja jos se täynnä pölyä sylinen huonoon sisäilmaan on se.Jos edellä mainitut on kohdalla.Alergia,katu pöly sitepöly käy ihon ,hiuksin ja silmin.kutisee iho silmät kuivat ymm. Silmätipat ja alergia läkeet sa apitekista.Ruka alergiat pahimat kanamuna äyriäistuoteet kuin maito,vilja.Jopa nin kehutut tuoteet kuin ruis ja kaura .
- Anonyymi
Psorjas! Lääkärin näytä niitä vaivoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882