Miltä teistö tytön halaaaminen tuntuu? Kiihottaako se?
Miltä tytön halaaminen tuntuu?
7
600
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiihota. Rakastaan vain haluaa suojella haluksella.
- Anonyymi
Ei oo rakas vaa kamu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo rakas vaa kamu
Jos sanotaa et on ensikertalainen halaaja ja haluis halata ihastus tyttöä nii miltä se tuntuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sanotaa et on ensikertalainen halaaja ja haluis halata ihastus tyttöä nii miltä se tuntuu
Mitenkin haluaa? Halaa jos halituttaa.
- Anonyymi
Ei kiihota, ei oikein tunnu missään.
- Anonyymi
.. Rakastan halauksia, jotka parantavat, korjaavat ja eheyttävät, rakastan halauksia, jotka karkoittavat yksinäisyyden ja täyttävät minut ilolla. Kun joku halaa minua lujaa, vetää vasten kehoaan ja silittää selkää; halaa minua niin, että se tuntuu murtavan minut kahtia, hän itse asiassa korjaa minua. On halauksia, jotka syntyvät erityisestä yhteydestä ja joiden aikana aika pysähtyy…Halauksella on parantava voima, intohimoisessa ja kauniissa halauksessa voi olla kiihkoa.
- Anonyymi
Niin se juuri on,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904