Olen vanhempi mies joka ei ole saanut pillua kohta kahteen vuoteen, olen kypsynyt runkkaamaan jota teen monta kertaa viikossa, tykkään lipoa kielellä ja takaa päin on mieluisin asento. Lahden seutu
Haluan laueta pilluun-
26
1194
Vastaukset
- Anonyymi
Täs olis nainen joka tykkää
- Anonyymi
Missä päin olet? Tv. 22v miehen alku
- Anonyymi
Missä päin olet ja miten saisi yhteyden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin olet? Tv. 22v miehen alku
Hei sä 22v olen 20v nainen kiinnostaisko?
- Anonyymi
Joo, haluutko kokeilla?
- Anonyymi
Miten saan sinuun yhteyden t. 20v nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei sä 22v olen 20v nainen kiinnostaisko?
Terve nainen 20v! Kyllä mua kiinnostaa, miten yhteyttä? Tv. 22v miehen alku
- Anonyymi
Älä huoli . Minä en oo saanut yli kymmenen vuoteen runkkaan päivittäin runkkaan varmaan vielä haudassakin
- Anonyymi
Hei täällä sama, ei alle 25v naisen seura kiinnostaisi? 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei täällä sama, ei alle 25v naisen seura kiinnostaisi? 😇
Ei alle 25v naista kiinnostas kokematon 22v miehen alku? 😅
- Anonyymi
Sam
- Anonyymi
Oi kun tekisi hyvää saada kunnon pano takaapäin. Tarjolla olisi vanhemman naisen vittua kunnon karvoituksella.
- Anonyymi
Mielelläni nussisin sun karvavittua ja persettäkin jos annat?
- Anonyymi
Täällä kohtalo toveri m51v sillä erolla, että olen naimisissa, mut silti en saa pillua ja paineet on kovat
- Anonyymi
Voisin antaa suuhoitoa sulle. M 57
- Anonyymi
Täällä olisi tarjolla 20v nainen
- Anonyymi
UteliasUkm40 kirjoitti:
Missäpäin on ”täällä”?
Sun kanssa oli kiva keskustella toissa iltana ja eilen aamulla. Sait mut kiihottumaan...
Anonyymi kirjoitti:
Sun kanssa oli kiva keskustella toissa iltana ja eilen aamulla. Sait mut kiihottumaan...
Peppuprinsessa? Mikäli näin, niin täällä oli samanlaiset tuntemukset. Ja kyllä, maistuisit varmasti erittäin hyvälle…Tule juttelemaan s24 treffien puolelle, löydät nimimerkilläni minut. Uskoisin, että meillä olisi varmasti enemmänkin juteltavaa.
- Anonyymi
UteliasUkm40 kirjoitti:
Peppuprinsessa? Mikäli näin, niin täällä oli samanlaiset tuntemukset. Ja kyllä, maistuisit varmasti erittäin hyvälle…Tule juttelemaan s24 treffien puolelle, löydät nimimerkilläni minut. Uskoisin, että meillä olisi varmasti enemmänkin juteltavaa.
Minähän se... Katsotaan, jos joskus innostun rekisteröitymään treffien puolelle, niin taatusti etsin sut sieltä käsiini, suuhuni tai vaikka peppuuni... Ja uskon että muutenkin mielekästä juteltavaa riittää. 😘
Anonyymi kirjoitti:
Minähän se... Katsotaan, jos joskus innostun rekisteröitymään treffien puolelle, niin taatusti etsin sut sieltä käsiini, suuhuni tai vaikka peppuuni... Ja uskon että muutenkin mielekästä juteltavaa riittää. 😘
Toivotaan että eksyt, olisi jotenkin miellyttävämpi jutella kaksin ilman löylykauhan tyrkyttäjää tai limarotan huutelijaa. Kaikkea kivaa kinkyä tulee mieleeni, josta kanssasi voisi jutella. Kovasti tekisi mieli kunnon peppunautiskeluja….
- Anonyymi
Ei voi olla totta. Vieläkö "kutsuni" roikkuu seksipalstoilla feikkaamassa vastauksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla totta. Vieläkö "kutsuni" roikkuu seksipalstoilla feikkaamassa vastauksia?
Vieläkin hän täällä häiriköi.
Ajattele, on tehnyt sitä jo 15 vuotta ja joka päivä!
Siinä ajassa mitä hän on täällä viettänyt, olen valmistunut ammattiin, erikoistunut, löytänyt puolison, rakentanut talon, saanut kaksi lasta, eronnut ja löytänyt toisen puolison ja viime vuonna myin talon ja ostin toisen.
"Kutsuni" taas on herännyt kotonaan, tarkastanut viestiketjuja, luonut yhteystietojen listaa, syönyt, lukenut taas seksipalstaa, syönyt iltapalan ja mennyt nukkumaan ja sama homma on jatkunut seuraavana päivänä ja jatkunut samanlaisena 15 vuoden ajan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin hän täällä häiriköi.
Ajattele, on tehnyt sitä jo 15 vuotta ja joka päivä!
Siinä ajassa mitä hän on täällä viettänyt, olen valmistunut ammattiin, erikoistunut, löytänyt puolison, rakentanut talon, saanut kaksi lasta, eronnut ja löytänyt toisen puolison ja viime vuonna myin talon ja ostin toisen.
"Kutsuni" taas on herännyt kotonaan, tarkastanut viestiketjuja, luonut yhteystietojen listaa, syönyt, lukenut taas seksipalstaa, syönyt iltapalan ja mennyt nukkumaan ja sama homma on jatkunut seuraavana päivänä ja jatkunut samanlaisena 15 vuoden ajan!Sinä olet hyppinyt asiasta toiseen, hän on vakiintunut.
- Anonyymi
Jos et oo 2 vuoteen saanut pillua se on liian pitkä aika. Osta pillua joltain huoralta, hyvätasoiselta. Kyllä pillua pitää saada.
Ketjusta on poistettu 88 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973