Tässä vertailutesti
https://www.auto-motor-und-sport.de/test/ford-puma-toyota-yaris-cross-vw-taigo/
Toyota Yaris Cross, Ford Puma ja VW Taigo vertailussa
38
475
Vastaukset
- Anonyymi
Tietysti Toyota viimeinen.
- Anonyymi
Tasaista suorittamista, jälleen jumbosija Toyotalle.
- Anonyymi
Toyota ruma köniskö ei muuta hyvää kuin pienin kulutus. VW On jälleen voittaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota ruma köniskö ei muuta hyvää kuin pienin kulutus. VW On jälleen voittaja!
Koijarikonserniko ostanut isolla rahalla saksalaislehdeltä haluamansa sijoitukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koijarikonserniko ostanut isolla rahalla saksalaislehdeltä haluamansa sijoitukset?
Tuoko on paras selitys Toyotan vakiosijoitukselle joka on sama riippumatta maista ja verrokeista.
- Anonyymi
Saksan lehti kirjoittaa omiaan, samoin tekee Pravda. Aika luotettavia, tirsk.
- Anonyymi
Länsiautot näyttivät taas idän riisiritsalle kaapin paikan.
- Anonyymi
Eipä se toyota voita japanissakaan
- Anonyymi
Voittaa kuitenkin sen kaikkein tärkeimmän, eli myyntitilastot! 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä on myyntitilastoilla kuluttajalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä on myyntitilastoilla kuluttajalle?
Kyllä se täyspäisille kertoo ostajien myönteisistä kokemuksista ja puskaradion aidosta tiedonkulusta ilman rahan vaikutusmahdollisuutta niinkuin jossain ostettavissa olevan saksalaislehden vertailussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se täyspäisille kertoo ostajien myönteisistä kokemuksista ja puskaradion aidosta tiedonkulusta ilman rahan vaikutusmahdollisuutta niinkuin jossain ostettavissa olevan saksalaislehden vertailussa.
Niinkuin Lada oli myydyin auto. Kyllä ne suuren alan lehden testaajat tietävät paremmin kuin Tojohönöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyntitilastolla ei ole mitään merkitystä autoilijalle, vaan itse auton laatu ja ominaisuudet, höhlä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI kerro, autosta mitään, vaan ostajan tyhmyydestä jos ostaa vertailujumbon ja ruostujan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyntitilastolla ei ole mitään merkitystä autoilijalle, vaan itse auton laatu ja ominaisuudet, höhlä!
Kovasti sillä näyttää kuitenkin olevan merkitystä konsernin fanaatikoille, kun laskeskellaan täälläkin yhteen kaikki konsernin merkit, ja mallit yhteensä, jotta pärjäisi pelkästäänToyota Corollalle myynnissä. höhlä! 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti sillä näyttää kuitenkin olevan merkitystä konsernin fanaatikoille, kun laskeskellaan täälläkin yhteen kaikki konsernin merkit, ja mallit yhteensä, jotta pärjäisi pelkästäänToyota Corollalle myynnissä. höhlä! 😆
Niinhän Tojon omapoikakin laskee jopa Proacenkin vaikka se ei ole edes Toyotan valmistama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän Tojon omapoikakin laskee jopa Proacenkin vaikka se ei ole edes Toyotan valmistama.
Merkki ratkaisee ,,,citroen toyotan vaatteissa no on noita aikonaan meillä oli vw taro pick up siis paskin auto ikinä, se ruostui ja olisi pitänyt huoltaa koko ajan mutta se olikin kuulemma toyota hilux.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kertoo 90-luvulla hankitusta maineesta. Silloin toyota oli halpa ja luotettava . Sittemmin eurooppalaiset meni molemmissa ohi niin että heilahti.
Autoista mitään tietämättömät vanhat papat edelleen essonbaareissa hokee tojotan luotettavuutta.
Tykkään kyllä istua noissa huoltoasemien kahviloissa josbon pitrmpi siirtymä, erityisesti jos on muita kuin aakkoshuoltamoita miin vetäisen pullakahvit. No kerran kun jonkun Mini kaartoi pihaan niinnukkokuoro rupesi päivittelemään brittiauttojen huonoja Lucas-sähköjä. Näin kartalla vanhempi polvi on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän konsernin omapoika laskee ducatin, ja lamborghininkin VW konsernin myyntiin, jotta pärjäisi edes pelkästään Corollalle. 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän konsernin omapoika laskee ducatin, ja lamborghininkin VW konsernin myyntiin, jotta pärjäisi edes pelkästään Corollalle. 😆
Tottakai valmistajan lukuihin kuuluu kaikki autot, joita valmistaja valmistaa.
- Anonyymi
Hei mut kuitenkin aina audei mersui bemarei opelei volkkarei. Niih. Ja me tienataan tällä!!
- Anonyymi
Totta kai noi kaikki kuluttaa sen 2 litraa enemmän mitä tehdas lupaa!
- Anonyymi
EI tehdas mitään lupaa, vaan nuo luvut on tietyn sovitun tavan mukaan laskettu ja niitä voi vertailla muihin vastaaviin. Eri käyttövoiman autoja ei kannata verrata keskenään, sillä tuo laskettu vertailuarvo tehdään niin, että ne suosii sähköistettyä kalustoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI tehdas mitään lupaa, vaan nuo luvut on tietyn sovitun tavan mukaan laskettu ja niitä voi vertailla muihin vastaaviin. Eri käyttövoiman autoja ei kannata verrata keskenään, sillä tuo laskettu vertailuarvo tehdään niin, että ne suosii sähköistettyä kalustoa.
Joka tapauksessa harhaan johtavaa tietoa nuo kulutuslupaukset!
- Anonyymi
Toyota kuitenkin ainoa noista joka liikkuu vielä 20v kuluttuakin.
- Anonyymi
Tojo paalataan pienimmillä kilometrimäärillä tutkitusti.
- Anonyymi
Jos ei kilometrejä ole kuin korkeitaan 200tkm.
Mikä auto tahansa kestää kun sillä ei ajeta .
Oli muutenkin surkea heitto, sillä Toyota on juuri se joka ei kestä kilometrejä.
- Anonyymi
Tojolla vaan ei ajeta. Ei kestä ajamista.
- Anonyymi
Hyvä ja mielenkiintoinen testi.
- Anonyymi
Kansa ostaa kumminkin auton joka kestää käyttöä, on pihi ja kestävä eli Toyotan.
Taigo on myynyt oikein heikosti eikä fordikaan oikein säväytä ostajia joten ..- Anonyymi
Niin suomen kansa ostaa, karvahattu mallin ja siksi myös että kun nyt toyota timo vie sen 2015 mallin corollaa vaihdossa toiseen vaikka mihinkä noista tai vaikka kiaan niin toyotalla tarjotaan siitä vaihdokista eniten ja sillä ne kaupat on selvät
- Anonyymi
Tojo menee sen 200 000, sitten ruoste ayöntai kannen pultit antaa periksi. Lujaa laagua lad...ei kun tojota. Itäauto kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojo menee sen 200 000, sitten ruoste ayöntai kannen pultit antaa periksi. Lujaa laagua lad...ei kun tojota. Itäauto kuitenkin.
200tkm on ihan maksimi nykyisille Toyoille ja tietenkin ruoste syö nopeammin kuin muut.
- Anonyymi
Puman vois muuten ostaa mutta aika kalls.
Ford Puma 1,5 EcoBoost 200hv SThintaa yli 40000 - Anonyymi
"Koska äänieristykselle ei annettu paljoa painoa, voidaan hybridijärjestelmän vaihtelevaa vetoa seurata kaikessa äänitehossaan."
- Anonyymi
VW saa tehdä taikoja että saa myytyä Taigoja myös Suomessa.
- Anonyymi
Kyllä minä taas mieleni pahoitin.HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070