Olette PAKANOITA vellut, ette mitään Jumalan lapsia, ettekä Jumalan valtakunta

Ja Jumala ei todellakaan ole puhunut teille yhtään sanaa, eikä tule puhumaankaan!

En ole pinnasänky, vaikka puolustankin hänen esiintuomaa Raamatun totuutta. Minulla ei ole aikaa syvällisempään analyysiin nyt, mutta tämä olkoon keskustelun avauksena.

40

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta tuo ei ole keskustelua vaan toisen uskon haukkumista. Ja vielä luulet että ihmiset jaksaa sun kanssa enää jutella kun puhut niin vihamielisesti lestadiolaisista.

• Anonyymi

mitähän uskon laatua se oli kun lestalainen sanoi minulle että olet noita Simon !!?

osaatko kertoa omin sanoin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitähän uskon laatua se oli kun lestalainen sanoi minulle että olet noita Simon !!?

Jos hän se asiallisesti sanoi, niin vissiin Pietarin ja Johanneksen uskon laadusta on kyse.

• Anonyymi kirjoitti:

Vl-Uskon laatu on huono, kun sillä ei ole Kristuskohdetta.

Usko Jeesukseen on laadultaan hyvää, eikä se ole pilaantuva tuoretuote kuten vl-valheusko on.

• Me jotka emme kuulu valittuun kansaan, olemme pakanoita!

Kerro mihin uskot, niin voin "haukkua" sitä!

Usko vailla Kristuskohdetta, on kuin savu ilman tulta!

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Vl-Uskon laatu on huono, kun sillä ei ole Kristuskohdetta.

Usko Jeesukseen on laadultaan hyvää, eikä se ole pilaantuva tuoretuote kuten vl-valheusko on.

Älkää tuomitko,ettei yritäkään tuomittaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää tuomitko,ettei yritäkään tuomittaisi.

Teitäkään

• Anonyymi

Me jotka emme kuulu valittuun kansaan, olemme pakanoita!

Kerro mihin uskot, niin voin "haukkua" sitä!

Usko vailla Kristuskohdetta, on kuin savu ilman tulta!

Tuohan on demonipesän mielipide. Ei jatkoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuohan on demonipesän mielipide. Ei jatkoon.

Aika rohkea olet, kun nimität Raamattua demonipesäksi.

• Anonyymi

Jumala ei armahda vääräuskoisia tai itseään korostavia, joihin lestadiolaiset kuuluu

• Termi vääräuskoinen on mielenkiintoinen. Jeesukseen et voi uskoa väärin. Joko uskot Häneen, tai et usko. On/Off.

• Anonyymi

Termi vääräuskoinen on mielenkiintoinen. Jeesukseen et voi uskoa väärin. Joko uskot Häneen, tai et usko. On/Off.

Kuka teistä niinsanotuista uskovista on nähnyt Jumalan tai Jeesuksen.Eiköhän se ole.parin vuosituhannen aikaan saatu illuusio millä ei ole mitään todellista pohjaa.Turha kaivaa Raamattua totistus aineistoksi.Sekin on normaali maallisen ihmisen luomus.Joten eiköhän eletä tässä ajassa.Eikä syylistetä kanssa ihmisiä ja haukuta toisia syntisiksi..

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka teistä niinsanotuista uskovista on nähnyt Jumalan tai Jeesuksen.Eiköhän se ole.parin vuosituhannen aikaan saatu illuusio millä ei ole mitään todellista pohjaa.Turha kaivaa Raamattua totistus aineistoksi.Sekin on normaali maallisen ihmisen luomus.Joten eiköhän eletä tässä ajassa.Eikä syylistetä kanssa ihmisiä ja haukuta toisia syntisiksi..

Historiankirjoittajat puhuvat toista, mutta sinulla lienee vedenpitävät todisteet väitteellesi.

Näet Jumalankuvan vessanpeilistäsi. Onko se irvikuva,- en tiedä.

KR 1933/-38
        1Moos. 1:27 Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.

• SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Historiankirjoittajat puhuvat toista, mutta sinulla lienee vedenpitävät todisteet väitteellesi.

Näet Jumalankuvan vessanpeilistäsi. Onko se irvikuva,- en tiedä.

KR 1933/-38
        1Moos. 1:27 Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.

Hyvä Pastori.
        Tuossa jumaluuskuvassa ihminen muuttui suhteessa Jumalaan jo toisessa sukupolvessa, joka on monelta jäänyt huomioimatta, se on yksi Raamatun todellisista totuuksista, Jeesuksen lisäksi.
        Kannattaa lukea 1 Moos . 5:3 Kun Aadam oli elänyt 130 vuotta, hänelle syntyi poika, joka oli hänen näköisensä, hänen kaltaisensa, ja hän antoi pojalle nimen Set.
        Siinä meni ihmisen Jumalakaltaisuus, syntiin lankeemuksen vuoksi, joten on kaukaa haettu asia, että Ihminen on Jumalan kaltainen.
        Toinen, joka on Jumalan lisäksi täydellinen, vaikka eli ihmiselämää, mutta ainoana maailmassa, ilman syntiä ja Hän täytti Lain, ja lupasi pelastaa ne ihmiset, jotka kastetaan ja uudestisyntyvät, joten siinä tulee ripaus jumalallisuutta.
        Koska Jumalan, joka ei tuomitse ketään ihmistä vaan Israelin viholliset, on jättänyt tuomion Pojalleen.
        Joh. 5:22 Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle, 23 että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt

Jeesus on kaikkivaltias, ylistämme Häntä aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ihminen voi suoltaa suustaan millaista tarinaa vain ja väittää sitä todeksi. Tai väittää jotain vanhaa saagaa todeksi. Mutta näyttöähän se tarvitsee, ennenkuin fiksumpi väki rupeaa noihin uskomaan. Oma kokemus tai vanha kirjoitus ei riitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ihminen voi suoltaa suustaan millaista tarinaa vain ja väittää sitä todeksi. Tai väittää jotain vanhaa saagaa todeksi. Mutta näyttöähän se tarvitsee, ennenkuin fiksumpi väki rupeaa noihin uskomaan. Oma kokemus tai vanha kirjoitus ei riitä.

Mukavaa että kerroit olevasi fiksu, muuten emme sitä olisi huomanneet.

• pinnasänky kirjoitti:

Hyvä Pastori.
        Tuossa jumaluuskuvassa ihminen muuttui suhteessa Jumalaan jo toisessa sukupolvessa, joka on monelta jäänyt huomioimatta, se on yksi Raamatun todellisista totuuksista, Jeesuksen lisäksi.
        Kannattaa lukea 1 Moos . 5:3 Kun Aadam oli elänyt 130 vuotta, hänelle syntyi poika, joka oli hänen näköisensä, hänen kaltaisensa, ja hän antoi pojalle nimen Set.
        Siinä meni ihmisen Jumalakaltaisuus, syntiin lankeemuksen vuoksi, joten on kaukaa haettu asia, että Ihminen on Jumalan kaltainen.
        Toinen, joka on Jumalan lisäksi täydellinen, vaikka eli ihmiselämää, mutta ainoana maailmassa, ilman syntiä ja Hän täytti Lain, ja lupasi pelastaa ne ihmiset, jotka kastetaan ja uudestisyntyvät, joten siinä tulee ripaus jumalallisuutta.
        Koska Jumalan, joka ei tuomitse ketään ihmistä vaan Israelin viholliset, on jättänyt tuomion Pojalleen.
        Joh. 5:22 Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle, 23 että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt

Jeesus on kaikkivaltias, ylistämme Häntä aina.

Amen!

Vankkaa Raamatulla perustelta sanomaa!

• Anonyymi

Kuunteliko aloittaja suviseura saarnoja ?

• Eipä nyt tullut kuunneltua.

• Anonyymi

Eipä nyt tullut kuunneltua.

Voi sitä ihmistä joka Herran hylkää mutta voi voi sitä ihmistä jonka Herra hylkää.

• Anonyymi

Yksi juttu johon kukaan teistä uskovista ei ota kantaa on se,että minkään järjestön nimissä ei ole suoritettu niin paljon raakoja murhia ,kuin kaiken maailman uskontojen levittämisen yhdeytessä.Minä en ainakaan palvo mitään terrorismia.En käsitä yleensä ihmistä joka yrittää syöttää omaa harhaansa väkisin toiselle.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi sitä ihmistä joka Herran hylkää mutta voi voi sitä ihmistä jonka Herra hylkää.

Kirjoitat itsestäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa, maksakaamme kolehtia, että pastorit yms. saavat vaihdettua autonsa uusimpaan.

• Anonyymi

Minäkään en ole vellu, sillä en usko mihinkään yliluonnolliseen. Ja voin aloittajalle kertoa, että teidän riidanhaluinen asenteenne ei myöskään johda mihinkään hyvään tai rakentavaan. Kuvittelette itsestänne tosi paljon, mutta totuus on toisenlainen. Aloituksenne ovat poikkeuksetta riitaa Jeesuksen nimissä.

• Anonyymi

Kohdalleen osuva arvio "pipistä" saalemista.

• Matt.10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
        10:35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
        10:36 ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa

• Anonyymi

Matt.10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
        10:35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;

Kuitenkin niin että "kun me rauhasta puhumme he sodan nostavat". Sanoma Jumalan valtakunnasta ja parannusvastimus on ajassamme monelle pahennukseksi.

• Anonyymi

Matt.10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.

Tuollako oikeutat käytöksesi?

• Anonyymi

No mutta ne uskon hedelmät, mittee arvelet Saaleminpastori käytöksestäsi, joutuuko jo pudottamaan käytöksen arvosanaa.

• Anonyymi

En luulekkaan että rauhaa tuot, pikemminkin tuot räyhää.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin niin että "kun me rauhasta puhumme he sodan nostavat". Sanoma Jumalan valtakunnasta ja parannusvastimus on ajassamme monelle pahennukseksi.

Niinpä.

• Anonyymi kirjoitti:

No mutta ne uskon hedelmät, mittee arvelet Saaleminpastori käytöksestäsi, joutuuko jo pudottamaan käytöksen arvosanaa.

Onko vl-mittapuun mukaan vara vielä pudottaa? Totuudenpuhujan osa ei ole koskaan ollut helppo, . No mitäpä minä valitan, minua ei polteta roviolla, eikä kivitetä. Mutta epäilemättä tekisitte sen, jos Suomen laki ei turvaisi minua?

Gal. 1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.

• Anonyymi kirjoitti:

En luulekkaan että rauhaa tuot, pikemminkin tuot räyhää.

Herran sana on väkevä ja vie valheelliselle pohjalle rakennetun sielunrauhasi. Mutta se Sana tekee tehtävänsä sinunkin kivi? Sydämessäsi.

Jesaja:
        55:11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin

• Anonyymi kirjoitti:

Tuollako oikeutat käytöksesi?

Jos mielistelisin valhetta ja vääryyttä, se olisi huonoa käytöstä!;

• Anonyymi

Näkemiin, nuku hyvin.

• Good night!
        Sleep well, Jesus with!

• Anonyymi

Halveksimasi uskovat ovat täysin kristillisten arvojen sisällä. Painotus erot uskossa, ei ole este pelastukseen. Jokainen voi nähdä Jumalan siunauksen heidän elämissään. Me kaikki toimimmme täällä maailmassa , maailman ehdoin , jokainen lankeaa vuorollaan, mutta meillä uskovilla on Jeesuksen armo tarjolla, kun kadumme ja teemme parannusta. Yrität tietoisesti lyödä kiilaa uskovien välille. Sinun kannattaisi lukea Jeesuksen kertomus myllynkivestä.

• Halveksunta on täysin teidän vellujen yksinoikeus.

"Kristillisten arvojen sisällä". Kerrotko mitä nuo mystiset arvot ovat sinulle?

"Painotuserot uskossa, eivät ole este pelastukselle". Ahaa, mutta jos joku muu kuin vellu tekee niitä, se on teiltä kadotustuomion paikka.

Sinä olet ihminen- itseään täynnä oleva pakana. MUTTA SINUN SORMIESI KAUTTA KIRJOITTAA ITSE PERKELE!

• Anonyymi

Halveksunta on täysin teidän vellujen yksinoikeus.

"Kristillisten arvojen sisällä". Kerrotko mitä nuo mystiset arvot ovat sinulle?

"Painotuserot uskossa, eivät ole este pelastukselle". Ahaa, mutta jos joku muu kuin vellu tekee niitä, se on teiltä kadotustuomion paikka.

Sinä olet ihminen- itseään täynnä oleva pakana. MUTTA SINUN SORMIESI KAUTTA KIRJOITTAA ITSE PERKELE!

Älä sinä jerkele uhoa. Olisi hyvä. kun delaisit pois.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä sinä jerkele uhoa. Olisi hyvä. kun delaisit pois.

Miten aiot toteutttaa toiveesi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5593
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      3045
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2896
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      629
      2144
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      149
      2012
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1402
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1385
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1168
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1116
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1087
    Aihe