Haluatko tavata kahvilassa vai ravintolassa? Ulkona kävelyllä tai piknikillä? Leffassa tai tapahtumassa?
Missä mieluiten tapaat ensimmäisillä treffeillä?
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kahvila tai ruokaravintola. Kävely kesällä, jos on hyvä sää. Leffoissa ja muissa vastaavissa ei juttelu onnistu kunnolla. Jotkut ehdottavat kaljabaaria tai kotona tapaamista, niihin en lähtisi.
- Anonyymi
Joku kahvila tai ulkona hengailu. En oo ikinä ymmärtänyt, että ekoilla treffeillä mennään leffaan. Eihän siinä voi yhtään tutustua siihen toiseen, kun pitää olla hiljaa. Mun mielestä leffaan vasta sitten, kun tunnetaan jo jonkin verran. Ehkä myös syöminen ravintolassa on ekalla kerralla vähän kiusallista. Jos itse oon tosi ihastunut, en edes pysty syömään, ainakaan, jos ihastus istuu mua vastapäätä.
- Anonyymi
Kävely, puistojätskit, kahvila tms. Lounaskin on ok, joka tapauksessa melko lyhyt, max tunnin setti, jonka jälkeen voi alkaa rauhassa miettiä, mitä jatkossa tehtäis vai tehdäänkö mitään.
- Anonyymi
Sängyssä jomman kumman luona. Turhat teennäisyydet ei iske.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä962005Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2861827Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3201644Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1971520Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931081- 291036
- 511027
- 57994
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56988- 67964