Haluatko tavata kahvilassa vai ravintolassa? Ulkona kävelyllä tai piknikillä? Leffassa tai tapahtumassa?
Missä mieluiten tapaat ensimmäisillä treffeillä?
4
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kahvila tai ruokaravintola. Kävely kesällä, jos on hyvä sää. Leffoissa ja muissa vastaavissa ei juttelu onnistu kunnolla. Jotkut ehdottavat kaljabaaria tai kotona tapaamista, niihin en lähtisi.
- Anonyymi
Joku kahvila tai ulkona hengailu. En oo ikinä ymmärtänyt, että ekoilla treffeillä mennään leffaan. Eihän siinä voi yhtään tutustua siihen toiseen, kun pitää olla hiljaa. Mun mielestä leffaan vasta sitten, kun tunnetaan jo jonkin verran. Ehkä myös syöminen ravintolassa on ekalla kerralla vähän kiusallista. Jos itse oon tosi ihastunut, en edes pysty syömään, ainakaan, jos ihastus istuu mua vastapäätä.
- Anonyymi
Kävely, puistojätskit, kahvila tms. Lounaskin on ok, joka tapauksessa melko lyhyt, max tunnin setti, jonka jälkeen voi alkaa rauhassa miettiä, mitä jatkossa tehtäis vai tehdäänkö mitään.
- Anonyymi
Sängyssä jomman kumman luona. Turhat teennäisyydet ei iske.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6518874Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603446Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652397- 1311430
- 341415
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151325Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091271- 941177
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651117Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää721006