Nysse sabotoi Mansen skurua

Anonyymi

26

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nysseillä on konfliktitilanteissa mahdollisuus monipuolisempiin strategioihin. Ratikat ovat vähän kuten venäläisten kolonna Kiovaan vievällä tiellä. Täysin avuttomina omassa urassaan.

• Anonyymi

Pöhköt denialistit laittavat tämänkin ratikan viaksi.

• Anonyymi

Skuruja ei liiku kuin Stadissa, kaikki muut on ratikoita.

• Anonyymi

Sporat jollain puoliruotsi slangilla. Viipurissa oli ratikat venäiset varasti Viipurin Suomesta mutta se lohtu on että kuoleman jälkeen nekin on tilillä teoistaan. Missään kohtaa Jeesus ei käske tappaa kristittyjä eli huoneen uskovia lue Messias. Niitä myllynkiviä kaulassa on ollut monellakin historiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sporat jollain puoliruotsi slangilla. Viipurissa oli ratikat venäiset varasti Viipurin Suomesta mutta se lohtu on että kuoleman jälkeen nekin on tilillä teoistaan. Missään kohtaa Jeesus ei käske tappaa kristittyjä eli huoneen uskovia lue Messias. Niitä myllynkiviä kaulassa on ollut monellakin historiassa.

Stadissa suositaan kirjoitusasua spåra, koska sanassa spårvagn on å. .

• Anonyymi

Aika moni tamperelainen ei osaa sanoa dee-kirjainta. Siitä tulee silloin är-kirjain. Skodasta tulee skora, ja sitten se onkin seuraavan kuulovammaisen suussa jo skuru.

Liian vaikea tapaus tänne hidasälyisten kaupunkiin.

• Anonyymi

Älkää ostako kaikkea myöskään kaupoissa tai torilla on mukana kotistemarjoja myrkkymarjoja variksen marjoja karvasmantelia ja liikaa katajan marjaa muita myrkkymarjoja koriste omenia jne Niissä on myrkkyjä. Myös mehuina hilloja hyytelöä. Lisäksi ulkomaa poimijat ei tunne marjoja. Sieniä.

• Anonyymi

Koriste.Ja suomalaisia mansikoita laatikossa onkin Piraattia virosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koriste.Ja suomalaisia mansikoita laatikossa onkin Piraattia virosta.

Piraatti marjat maistuu väkevälle myös hillot on sokeroimatta ja myrkytetty tuote haisee tai maistuu väkevälle.Usein myrkkymarjat aiheuttaa ja sienet harhoja huimausta jopa myrkytyksen. Apteekista saatava lääkehiili tai vastaavat auttaa ja maito piimä.

• Anonyymi

Tavalliset sienet ovat huuhaata. Taikasienillä pääsee värimaailmaan.

• Anonyymi

Salaliitto- ja vainoharhateoriat voi mennä kirjoittelemaan sinne asianomaiselle palstalle.

• Anonyymi

Nykyään lääkkeitä on ihon läpi vaikuttavia ja hengityksen niin myös huumeita on samoin. Älä anna laittaa mitään tarraa leikkitatuointia iholle.

• Anonyymi

Ratikkaan pitää asentaa sellainen puskuri, millä se voi työntää kiskoille sammuneen bussin pois tieltä.

• Anonyymi

Entä kiskoille sammuneet kansalaiset?

• Anonyymi

Tamperelaisten äly ei ole kovin korkeaa tasoa palstalla olevien kirjoitusten perusteella.

• Anonyymi

Ne marjakommentit oli selvästi turkkulaisten.

• Anonyymi

Tyhmä ratikka, kun ei selviä edes yhdestä bussista. Eikö riitä teho?

• Anonyymi

Kuskit sopineet keskenään, koska ovat tuntipalkalla. Bussissa jäänyt "muka" bensahana vahingossa aamulla lähtiessä varikolla kiinni, ja siksi matka tyssäsi yllättäen. Ratikkakuski saa hyvät ylityörahat ja huilitauon.

Nää kommunistien jutut kyllä tiedetään, nääs.

• Anonyymi

Huomaathan kuitenkin, että bussikuskeilla on eri työnantaja kuin ratikkakuskeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaathan kuitenkin, että bussikuskeilla on eri työnantaja kuin ratikkakuskeilla.

Kuskeilla on sama ammattiliitto, AKT.

• Kommentit tuntuvat olevan eivät niin järkeviä, mutta toki jokaisella on oikeus kertoa mielipiteensä.

• Anonyymi

Millä mittarilla luokittelet kommentit järjettömiin ja järkeviin?

• Anonyymi

Väärennetty uutinen. Ei bussit hajoa koskaan missään.

• Anonyymi

Ei bussi hajonnutkaan. Se vaan pysähtyi tarkoituksella ratikan eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei bussi hajonnutkaan. Se vaan pysähtyi tarkoituksella ratikan eteen.

Juu. Muuten vaan pidettiin siinä raiteilla ja lehti valehtelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Muuten vaan pidettiin siinä raiteilla ja lehti valehtelee.

Oikeistomedian perustehtävä on syöttää kansalle pajunköyttä oikeuttaakseen kansalaisten elämän ankeuttamisen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe