Nysse sabotoi Mansen skurua

Anonyymi

26

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nysseillä on konfliktitilanteissa mahdollisuus monipuolisempiin strategioihin. Ratikat ovat vähän kuten venäläisten kolonna Kiovaan vievällä tiellä. Täysin avuttomina omassa urassaan.

    • Anonyymi

      Pöhköt denialistit laittavat tämänkin ratikan viaksi.

    • Anonyymi

      Skuruja ei liiku kuin Stadissa, kaikki muut on ratikoita.

      • Anonyymi

        Sporat jollain puoliruotsi slangilla. Viipurissa oli ratikat venäiset varasti Viipurin Suomesta mutta se lohtu on että kuoleman jälkeen nekin on tilillä teoistaan. Missään kohtaa Jeesus ei käske tappaa kristittyjä eli huoneen uskovia lue Messias. Niitä myllynkiviä kaulassa on ollut monellakin historiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sporat jollain puoliruotsi slangilla. Viipurissa oli ratikat venäiset varasti Viipurin Suomesta mutta se lohtu on että kuoleman jälkeen nekin on tilillä teoistaan. Missään kohtaa Jeesus ei käske tappaa kristittyjä eli huoneen uskovia lue Messias. Niitä myllynkiviä kaulassa on ollut monellakin historiassa.

        Stadissa suositaan kirjoitusasua spåra, koska sanassa spårvagn on å. .


      • Anonyymi

        Aika moni tamperelainen ei osaa sanoa dee-kirjainta. Siitä tulee silloin är-kirjain. Skodasta tulee skora, ja sitten se onkin seuraavan kuulovammaisen suussa jo skuru.

        Liian vaikea tapaus tänne hidasälyisten kaupunkiin.


    • Anonyymi

      Älkää ostako kaikkea myöskään kaupoissa tai torilla on mukana kotistemarjoja myrkkymarjoja variksen marjoja karvasmantelia ja liikaa katajan marjaa muita myrkkymarjoja koriste omenia jne Niissä on myrkkyjä. Myös mehuina hilloja hyytelöä. Lisäksi ulkomaa poimijat ei tunne marjoja. Sieniä.

      • Anonyymi

        Koriste.Ja suomalaisia mansikoita laatikossa onkin Piraattia virosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koriste.Ja suomalaisia mansikoita laatikossa onkin Piraattia virosta.

        Piraatti marjat maistuu väkevälle myös hillot on sokeroimatta ja myrkytetty tuote haisee tai maistuu väkevälle.Usein myrkkymarjat aiheuttaa ja sienet harhoja huimausta jopa myrkytyksen. Apteekista saatava lääkehiili tai vastaavat auttaa ja maito piimä.


      • Anonyymi

        Tavalliset sienet ovat huuhaata. Taikasienillä pääsee värimaailmaan.


      • Anonyymi

        Salaliitto- ja vainoharhateoriat voi mennä kirjoittelemaan sinne asianomaiselle palstalle.


    • Anonyymi

      Nykyään lääkkeitä on ihon läpi vaikuttavia ja hengityksen niin myös huumeita on samoin. Älä anna laittaa mitään tarraa leikkitatuointia iholle.

    • Anonyymi

      Ratikkaan pitää asentaa sellainen puskuri, millä se voi työntää kiskoille sammuneen bussin pois tieltä.

      • Anonyymi

        Entä kiskoille sammuneet kansalaiset?


    • Anonyymi

      Tamperelaisten äly ei ole kovin korkeaa tasoa palstalla olevien kirjoitusten perusteella.

      • Anonyymi

        Ne marjakommentit oli selvästi turkkulaisten.


    • Anonyymi

      Tyhmä ratikka, kun ei selviä edes yhdestä bussista. Eikö riitä teho?

    • Anonyymi

      Kuskit sopineet keskenään, koska ovat tuntipalkalla. Bussissa jäänyt "muka" bensahana vahingossa aamulla lähtiessä varikolla kiinni, ja siksi matka tyssäsi yllättäen. Ratikkakuski saa hyvät ylityörahat ja huilitauon.

      Nää kommunistien jutut kyllä tiedetään, nääs.

      • Anonyymi

        Huomaathan kuitenkin, että bussikuskeilla on eri työnantaja kuin ratikkakuskeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaathan kuitenkin, että bussikuskeilla on eri työnantaja kuin ratikkakuskeilla.

        Kuskeilla on sama ammattiliitto, AKT.


    • Kommentit tuntuvat olevan eivät niin järkeviä, mutta toki jokaisella on oikeus kertoa mielipiteensä.

      • Anonyymi

        Millä mittarilla luokittelet kommentit järjettömiin ja järkeviin?


    • Anonyymi

      Väärennetty uutinen. Ei bussit hajoa koskaan missään.

      • Anonyymi

        Ei bussi hajonnutkaan. Se vaan pysähtyi tarkoituksella ratikan eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei bussi hajonnutkaan. Se vaan pysähtyi tarkoituksella ratikan eteen.

        Juu. Muuten vaan pidettiin siinä raiteilla ja lehti valehtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Muuten vaan pidettiin siinä raiteilla ja lehti valehtelee.

        Oikeistomedian perustehtävä on syöttää kansalle pajunköyttä oikeuttaakseen kansalaisten elämän ankeuttamisen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe