Aloitimme seurustelun n 14 vuotiaina, tyttöystäväni oli todella kaunis ja varhaiskypsä, hänellä oli jo nuoresta tytöstä ollut isot raskaat rinnat joissa oli nännit jotka kiihottuesaan kasvoivat tosi isoiksi, uhkea pyöreä takamus jota hän aina toi esille tanssiessaan, hän oli todella naisellinen enkä minä ollut hänen ensimmäinen rakastaja, hän oli aloittanut seksielämän todella nuorena ja aika monen kanssa, myös vanhemmat miehet olivat päässeet ihailemaan hänen sulojaan.
Minä taas en ollut päässyt panemaan häntä kuin silloin tällöin, hän ei oikein innostunut minusta sängyssä.
Olin todella mustasukkainen ja minua häiritsi koska melkein minne vain menimme niin aina oli jo joku jota hän oli pannut.
Hän rakasti flirttailla ja tekikin sitä minunkin edessä tosi estottomasti, minä tietysti aloitin mökötyksen ja kiukuttelun mutta se ei auttanut mitään, hän kohteli minua välillä mielestäni kuin hänellä ei olisi poika ystävää.
Hän oli suosittu ja sai usein kutsuja meitä vanhempien kundien bileisiin, minä en olisi häntä halunnut päästää sinne koska hän oli pannut melkein jokaisen kanssa heistä, ja koska minua ei ikinä kutsuttu en oikein tiennyt mitä siellä bileissä touhutaan.
Hän nyt kuitenkin aina halusi mennä joten minä jäin yksin viikonloppuna monesti, maanantaina hän sitten aina soitteli ja treffasimme, kerran en kuullut hänestä viikkoon ja msaimkin tietää että hän oli jäänyt jonkun kundin luo naimaan.
Olin tietysti aivan maassa mutta niin rakastunut että otin hänet aina takaisin. Hän alkoi olemaan kylällä melkoisen jakorasian maineessa ja minua vitutti aivan suunnattomasti.
Kerran hän sitten myönsikin suutuspäissään että minulla oli varmaan kaupungin pienin muna, ja tottahan se oli, muutaman sentin mittainen nysäni ei paljon kasvanut kovettuessaan ja oli kuin pieni lyijykynän pätkä, hänen pimppansa taas oli jo nuorena tosi väljä kaikesta kokeiluista johtuen.
Hän oli aika suosittu ja maineen kasvaessa häntä piirittivät yhä vanhemmat pojat, ja kerrankin kun hänen teki mieli niin hän kylmästi ilmoitti kesken bileiden bänät ja samantien alkoi kourimaan ja suutelemaan jonkun vanhemman pojan kanssa, minä lähdin itkua tuhertaen kotiin, muutaman päivän jälkeen hän palasi luokseni kun tämä sika oli kuulemma jättänyt.
hän oli koulun cheerleader joukkueessa ja lätkäjengin kaikki kundit oli jo pannut häntä, hän vain ilmoitti lähtevänsä joukkueen mukaan turnauksiin ympäri suomea, minä sain odotella tietäen että siellä taas naidaan milloin kenenkin huoneessa, kerrankin kuulin sivukorvalla bileissä kuinka hänet oli juotettu jurriin jo matkalla ja kundit oli riisuneet hänet takapenkillä, hän oli istunut humalassa takapenkillä jalat levällään turvonnut pillu täysin auki, kundit oli työntäneet kuulemma kännyköistä ja juoma pulloista lähtien kaikkea mahdollista pilluun ja peräreikään, hänestä levisi kuvia joissa hänellä oli banaani terttu perseessä ja kokis pillussa, hän oli tosi löysä pillun maineessa ja löysä se olikin, hän kiihottui selvästi kun sai olla lumppuna milloin kenenkin luona, minun oli se vain kestettävä koska en pystynyt luopumaan hänestä, hänen tissinsä ja pyllynsä olivat kuin huumetta minulle.
Kun olimme olleet naimisissa noin 4 vuotta, hän tuli ensimmäisen kerran raskaaksi, emme tiedä kuka isä on sillä häntä oli pantu työpaikan juhlissa porukalla, en olisi ikinä uskonut millaiseksi elämämme muodostui tuon raskauden takia, hänellä oli jo pienestä ollut hiukan erilainen häpy, se oli ulospäin pullistunut ja häpyhuulet kuten nännitkin olivat poikkeuksellisen isot, klitoris oli aika iso levossakin mutta kun hän kiihoittui se kasvoi ja turposi kuin pieni penis, tämä jopa vähän hävetti minua sillä se ei ollut paljoakaan pienempi kuin omani.
Näytti melkein kuin hänellä olisi ollut munat, niin paljon se pullotti kun hän vähänkin kiihoittui.
Minunkin mielestä se oli kiihoittavan näköistä ja olin hieman ylpeäkin vaimoni pullottavasta pillusta.
Kuten kerroin vaimoni oli jo nuoresta ollut seksuaalisesti erittäin aktiivinen kun taas minulla ei muita kokemuksia ollut, hänellä oli ollut monta satunnaista seksi suhdetta ja niin sanottuja poikaystäviä iso liuta, yleensä sen ajan minä odotin häntä takaisin, oli siis kylän jakorasian maineessa, se häiritsi minua mutta asialle ei kuitenkaan voinut enää mitään joten yritin unohtaa sen.
vaimoni odottaessa ensimmäistä lastamme, raskaus oli edennyt jo kahdeksannelle kuulle. Olin onnellinen lasta odottava isä ja olin ylpeä nuoresta vaimostani, vaikka epäilimmekin ettei se ole minun, hänen vatsansa oli kasvanut tosi isoksi ja rinnat turposivat ainakin kahta kokoa isommiksi.
Ne kruunasi jostain syystä vielä isommiksi kasvaneet nännit jotka olivat lähes aina kovina, niitä ei kovin helposti piiloteltu, eikä hän selvästi edes halunnut piilotella niitä. Tämä tuotti minulle hiukan ongelmia kun olin hiukan mustasukkainen huomatessani kuinka häntä aina miehet ja jopa naiset tuijottivat kun nännit näkyivät niin selvästi läpi.
Aisankannattaja 1
Anonyymi
1
2859
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata välittää, naiset on tuollaisia, ei ne sille mitään voi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623