Aisankannattaja 5

Anonyymi

Nyt miehet olivat samaa mieltä ja sanoivat että eiköhän tämä riitä nuorisolle esitykseksi, nyt nulikat suihkuun, me kyllä pidämme vaimostasi hyvää huolta. Yritin protestoida vastaan todeten miehille että olen jopa vanhempi kuin vaimoni mutta he työnsivät meidät saunasta pois,
menimme suihkun puolelle, laitoin poikani maahan enkä voinut muuta kuin runkata ja kuunnella samaan aikaan kun naapurin äijät naivat vaimoani.
Laukesin pari kertaa kun kuulin vaimoni ylpeänä kyselevän että onko hänen pillunsa tarpeeksi iso ja löysä? Miehet ihmettelivät että on todella nussitun oloinen jättireva.
Kun vuoro oli loppumassa kyselin oven takaa joko vaimoni ja miehet olisivat valmiita ja hetken päästä vaimoni tulikin, kuivasin hänet, hän seisoi jalat levällään voipuneena antaen minun kuivata itsensä, hänen häpynsä roikkui huulet levällään ja koko pakka oli aivan kuin ulkona, ihan kuin hän olisi jatkuvassa kiihoittuneisuuden tilassa, jopa poikamme katseli ja osoitteli sitä, vaimoni värähteli ja pyysi kuivaamaan varovasti pillun, se oli niin arka.
Myöhemmin kotona hän halusi koko ajan että rasvaisin sitä ja pitäisin hyvänä, siihen hommaan sopisin kuulemma hyvin kun muut olivat niin rajuja ja halusivat vain venyttää hänen jo valtavaksi venyneitä reikiä, tuntuu kuulemma siltä että jokainen halusi kokeilla aivan kuin pomonsa että kuin isoksi ne oikein saisi venymään, kuka tekisi ennätyksen.

Tuon tapahtuman jälkeen äijät aina naljaili minulle kohdatessamme pihalla, he kutsuivat minua pikku likaksi ja muuta noloa.
Eräänä perjantai iltana vaimoni sanoi että äijät olivat pyytäneet meidät kylään, sanoivat ostaneensa meille lahjoja. En olisi millään halunnut mennä mutta vaimoni halusi, hän oli innoissaan tulevista lahjoista.
Läksimme kyläilemään ja vaimoni halusi viedä viinipullon lahjaksi, yritin kieltää vedoten että äijät vaan vinoilivat minulle, mutta ei auttanut.
Äijät oli maireana paidat rempseästi auki, he halasivat vähän liiankin rohkeasti vaimoani, halailu oli vaikeaa kun molemmilla oli valtavat vatsat edessä.
He tarjosivat vähän purtavaa ja juotavaa, vaimoni istui heidän välissään kysellen ujona lahjasta.
Miehet tästä innostuen toivat lahja paketit pöytään, molemmille omat, vaimoni paketista tuli naru stringit ja läpikuultava sifonkinen raskaus baby doll, minulle oli ostettu myös naru stringit, topatut rintaliivit ja pieni minimekko hame.
Miehet vaativat meitä sovittamaan lahjoja, minä yritin estellä mutta vaimoni sanoi että totta kai, ei lahja hevosen suuhun katsota. Hän rupesi riisumaan vaatteitaan kaikkien nähden kehoittaen minua tekemään samoin, miehet vieläpä auttoivat meitä.
Riisuin hieman häpeissäni, minua hävettää ottaa muiden nähden alushousuja pois koska pippelini on niin pieni, vaimoni rohkaisi minua sanoen että nyt pippeli esiin, onhan sedät jo nähneet sen, kaikki tietää minkä kokoinen pikku kikuli sinulla on, ei siinä ole mitään hävettävää, näytä nyt se.
Reiska auttoi minulta alushousut pois, sitten hän auttoi minulle rintaliivit ja minimekon päälleni hiukan pakaroitani puristellen kun samaan aikaan vaimolleni pujotettiin paljaiden rintojen yli baby doll, siinä me seisoimme molemmat lähes alasti, vaimoni asusta näkyi lähes kaikki läpi, hän pyörähteli innoissaan kikatellen miesten edessä pakarat vilkkuen, huomasin että taas oli nännit jäykkinä ja vagina pullistuneena, minä olin aivan äimänä ihmetellen mitä tässä nyt taas tapahtuu.
Miehet sekä vaimoni kehuivat myös minun asua vaimoni kertoen samalla että kulta pieni, äijä oli kertonut vaimolleni että Reiska on vähän ihastunut minuun ja haluaisi nähdä minut naiseksi laittautuneena, ja sinä kun olet kulta vähän naisellinen niin ajateltiin että voisit tykätä.
Samalla äijä sovitteli minulle peruukkia ja reiska laittoi huulipunaa, sitten meille molemmille vielä piikkikorkokengät ja olimme kuin kaksi tyttöä, minä pieni ja laiha ja vaimoni uhkea ja runsas ison mahan kanssa.
Vaimoni ihasteli minua, kikatteli ja halaili että mitäköhän sedät meille likoille vielä tekee, samoin tein vanhempi äijä nappasi vaimoni syliinsä istumaan ja reiska minut.
Vaimoni istui selkä äijää vasten jalat levällään pelkkä nyöri vaginan huulten välitse kulkien, isoksi turvonnut klitoris muljahteli paljaana nyörin välitse jääden törröttämään pystyssä ilmaa sohien, äijä suuteli vaimoani samalla puristellen rintoja ja nännejä, nännit suihkuttelivat maitoa. minä olin sivuttain reiskan sylissä kun hän puristeli pakaroitani ja suuteli minua, tilanne oli outo ja hiukan pelottava, siinä minä istuin pylly paljaana kikkeli kovana ja suutelin vaimoni nähden vanhemman lihavan miehen kanssa hänen kaulassa roikkuen, kielemme seikkailivat kun hän vaativasti imi ja näykki minua huulillaan puristellen pyllyäni, aikamme suudeltuamme hän nosti minut vatsalleen hänen polvien päälle makaamaan ja näin olin hame ylhäällä pylly paljaana kaikkien nähden.

2

1942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaimollani on myös valtava pillu, kuin iso luola

• Anonyymi

Kait sellasella virtahevolla reuhka on ku pohjaton kaivo buaahaa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135