Aisankannattaja 8

Anonyymi

Kävimme myös usein hänen vanhempien kotona, siellä vaimollani oli oma huone, hänellä oli paljon sukulaisia ja serkkuja ja he usein ryyppäsivät heillä, näin oli kuulemma ollut aina.
Minua hiukan häiritsi vaimoni tapa liikkua lapsuuden kodissaan, monesti hän oli vain pitkä paita päällään pikku stringeissä ja hänen nykyisin todella isot ja paksut häpyhuuleensa pullottivat niin että ei pikku stringit niitä pystyneet peittämään, ne jäivät pillun vakoon ja pikku kangaskaistale ei paljon peittänyt vaan koko häpy oli monesti esillä,tai välillä jos hänellä oli pidempi paita niin hän oli jopa pylly paljaana.
Hän vain sanoi että kyllähän hänen sedät ja tätien miehet ja serkkupojat olivat nähneet hänet alasti saunassa, niin mutta entäs serkkulikkojen aviomiehet minä yritin, mutta tiesin sen turhaksi,
Se on kuulemma maaseudulla ihan normaalia.

Kerrankin kun oli ilta jo sen verran pitkällä että kaikki rupesivat olemaan humalassa niin hänen tätinsä mies josta en erityisemmin pidä, istutti vaimoani sylissään, minua tuo häiritsi tosi paljon sillä vaimollani ei taas ollut kuin paita ja pikku naru stringit päällään koska oli lämmin ilta.
istuimme iltaa heidän isossa puutarhassa grillin äärellä, kuulin kun vaimoni humalassa valitti että miksi hänen täytyy aina juosta sisälle asti pissalle kun te vaan kusette ulos. Tädin setä maanitteli vaimoani mukaan ulkopissalle ja sanoi että sit ei tartte valittaa enää, kyllä sinne ulos voi akatkin pissailla, vaimoni sanoi selvä sitten ja näin kun he häipyivät nuotiopiiristä, katselin kauempaa kun vaimoni meni kyykkyyn ja riisui pikkarit alas, tädin setä seisoi selvästi hänen edessään ja esitteli vehjettään jonka siluettikin näytti aikamoiselta.
Näin selvästi kun vaimoni nousi, että tädin mies pyyhki jollain vaimoni häpyä vaimoni seistessä jalat harallaan.
Täti eivätkä muutkaan huomanneet mitään, ainoastaan hänen isänsä katseli sinneppäin ja sen jälkeen iski silmää minulle naurahtaen vain että ne ”akat”.
Jatkoimme ryyppäämistä kun huomasin että eihän he palanneetkaan takaisin nuotiopiiriin vaan hävisivät jonnekkin puutarhaan.
Vaimoni serkku piti kädestäni ja kertoi humalaista tarinaansa joten en päässyt irti vaan kohteliaana kuuntelin yrittäen samalla katsoa missä he ovat. Lopulta pääsin irti ja sanoin kohteliaasti meneväni tarpeilleni, vaimoni isä iski silmää ja katseli merkitsevästi perääni. Näin kauempaa kun vaimoni irtaantui miehen syleilystä ja he lähtivät hoipertelemaan minua vastaan, vaimoni kysyi kohdatessamme että mihin pikkuinen on menossa ja nauroi, sanoin käyväni vain kusella, kun käännyin niin huomasin sedän puristelevan hänen paljasta persettä samalla kun he kävelivät nuotiolle päin. Menin paikalle missä he olivat syleilleet ja löysin vaimoni stringit.
Tajusin samantien että nyt hän istui siellä humalassa luultavasti jalat levällään ilman alushousuja, menin äkkiä takaisin, menin vaimoni viereen ja yritin sanoa että pitää vähän jalkojaan kiinni mutta hän ei välittänyt vaan mairea hymy huulillaan levitteli tavaraansa kaikille. Serkkupojat ja sedät hymyilivät, jopa hänen isänsä selvästi tiiraili ja vaimoni levitteli heille kaikille kääntyillen ja kertoillen humalaisia juttujaan.
Aamulla vaimoni ei muistanut mitään, yritin tivata antoiko hän tädin miehen panna itseään, hän sanoi että tädin mies oli sormettanut häntä ekan kerran kun hän oli kuuden vanha, ja vienyt neitsyyden kun hän oli kymmenen.
Hänen vanhempansa kuulemma tiesivät asiasta. Hänen isänsä oli kuulemma yllättänyt heidät mutta oli vaan sanonut että jatkakaa vaan, ja samalla kun setä pani niin isä oli kuulemma vähän puristellut perseestä

0

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        29
        2394
      2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        370
        2002
      3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        18
        1494
      4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
        Ikävä
        52
        892
      5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
        Maailman menoa
        10
        871
      6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
        Ikävä
        52
        783
      7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
        Ikävä
        54
        711
      8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
        Kuhmo
        18
        710
      9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
        Ikävä
        25
        689
      10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
        Ikävä
        135