Yksi vanhempi herra oli ihastunut vaimooni niin kovin että hän palkkasi hänet kotiinsa siivoojaksi, hän maksoi valtavan kuukausi palkan siitä hyvästä että vaimoni kävisi siivoamassa kerran viikossa, ainoa ehto oli että mies saisi päättää vaimoni vaatetuksen, vaimoni oli selvästi innoissaan ja ilmoitti että tottakai hän tulee tuolla palkalla, minä yritin selittää että tuo kuulostaa jo prostituutiolta mutta vaimoni oli sitä mieltä että raha tulisi tarpeeseen, minä olin varma että häntä vain ajatus kiihotti olla esillä ja esitellä itseään.
Ensimmäisellä kerralla vaimoni oli puettu korkokenkiin ja t-paitaan ilman rintsikoita, eli hän oli ollut reilusti pylly ja pillu täysin esillä, hän oli imuroinut ja pessyt lattiat, pyyhkinyt pölyt ja hoitanut tiskit, kaiken mikä kuului kodin askareisiin, hänen oli pitänyt viedä roskatkin tuossa asussa ulos mihin kuka vaan olisi voinut tulla tai nähdä, mies oli kävellyt asunnossa perässä ja läähättänyt kuulemma tappituntumassa aivan innoissaan puristellen aina ohimennen pakaroita ja rintoja, kun hän oli kaatanut miehelle kahvia oli mies työntänyt kätensä pilluun, hyvä ettei kahvi valunut yli niin kauan hänen piti olla miehen edessä käsi pillussa puristeltavana.
Se oli kuulemma ollut tosi kiihottavaa ja hän tykkäsi käydä miehellä siivoomassa, se oli kuulemma niin eroottista, lähiseudun teinipojatkin tiesivät jo odottaa milloin hän oli viemässä roskia, kaikki olivat puissa kyyläämässä missä asussa milloinkin vaimoni tulisi viemään roskia, se kiihotti kuulemma kovasti, sen aikaa mies runkkasi ikkunassa ja hänen piti aina viivytellä mahdollisimman kauan ulkona että kaikki näkyisi ja mies saisi orkut.
Kerran hänellä oli kavereita pelaamassa korttia ja mies oli lyönyt vaimoni panokseksi, hän oli hävinnyt joten vaimoani oli naitu pöydällä kaikkien nähden ja osan vielä kuvaten koko session
Aisankannattaja 13
Anonyymi
6
4723
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimoni käy myös siivoomassa erään vanhuksen luona seksikkäissä vaatteissa
- Anonyymi
Vaimosi on huora
- Anonyymi
Ei oo, oon vaan antava!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo, oon vaan antava!
Huora mikä huora thats it
- Anonyymi
Mistä löytyy aisankannattaja 1-13, vai montako näitä on?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715545Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2724857Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393168Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1032630Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52092Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3362052Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik651771Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21546