Aisankannattaja 13

Anonyymi

Yksi vanhempi herra oli ihastunut vaimooni niin kovin että hän palkkasi hänet kotiinsa siivoojaksi, hän maksoi valtavan kuukausi palkan siitä hyvästä että vaimoni kävisi siivoamassa kerran viikossa, ainoa ehto oli että mies saisi päättää vaimoni vaatetuksen, vaimoni oli selvästi innoissaan ja ilmoitti että tottakai hän tulee tuolla palkalla, minä yritin selittää että tuo kuulostaa jo prostituutiolta mutta vaimoni oli sitä mieltä että raha tulisi tarpeeseen, minä olin varma että häntä vain ajatus kiihotti olla esillä ja esitellä itseään.
Ensimmäisellä kerralla vaimoni oli puettu korkokenkiin ja t-paitaan ilman rintsikoita, eli hän oli ollut reilusti pylly ja pillu täysin esillä, hän oli imuroinut ja pessyt lattiat, pyyhkinyt pölyt ja hoitanut tiskit, kaiken mikä kuului kodin askareisiin, hänen oli pitänyt viedä roskatkin tuossa asussa ulos mihin kuka vaan olisi voinut tulla tai nähdä, mies oli kävellyt asunnossa perässä ja läähättänyt kuulemma tappituntumassa aivan innoissaan puristellen aina ohimennen pakaroita ja rintoja, kun hän oli kaatanut miehelle kahvia oli mies työntänyt kätensä pilluun, hyvä ettei kahvi valunut yli niin kauan hänen piti olla miehen edessä käsi pillussa puristeltavana.
Se oli kuulemma ollut tosi kiihottavaa ja hän tykkäsi käydä miehellä siivoomassa, se oli kuulemma niin eroottista, lähiseudun teinipojatkin tiesivät jo odottaa milloin hän oli viemässä roskia, kaikki olivat puissa kyyläämässä missä asussa milloinkin vaimoni tulisi viemään roskia, se kiihotti kuulemma kovasti, sen aikaa mies runkkasi ikkunassa ja hänen piti aina viivytellä mahdollisimman kauan ulkona että kaikki näkyisi ja mies saisi orkut.

Kerran hänellä oli kavereita pelaamassa korttia ja mies oli lyönyt vaimoni panokseksi, hän oli hävinnyt joten vaimoani oli naitu pöydällä kaikkien nähden ja osan vielä kuvaten koko session

6

4676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaimoni käy myös siivoomassa erään vanhuksen luona seksikkäissä vaatteissa

• Anonyymi

Vaimosi on huora

• Anonyymi

Ei oo, oon vaan antava!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo, oon vaan antava!

Huora mikä huora thats it

• Anonyymi

Mistä löytyy aisankannattaja 1-13, vai montako näitä on?

• Anonyymi

Niuvanniemen suljetulla tietenkin

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      6069
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3726
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2911
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2568
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2421
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1945
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1600
    Aihe