Aisankannattaja 14

Anonyymi

Parturin mies kavereineen kustansi meidät kaikki lomalle, vaimollani oli päällä ainoastaan ohut suht lyhyt kesämekko, vaimoni kuiskasi minulle poistuessamme koneesta että hänen pillunsa on turvonnut ja taas täysin levällään.
Kun saavuimme hotellille meidät pyydettiin heti rannalle muiden kanssa. Miehet olivat ostaneet hänelle pienen pienet micro stringit joiden rintsikat peitti ainoastaan hänen isot nännit, alaosa oli myös lähes pelkkää nyöriä eikä asu pystynyt peittämään kunnolla hänen pullottavaa häpyä vaan se näkyi kyllä mielestäni hyvin, vaimoni oli innoissaan ja kiitteli miehiä sanoen minullekkin että kiitä nyt kun vaimollesi on ostettu näin hienot bikinit.
Ajattelin että onkohan tuo kovin soveliasta mennä julkiselle paikalle pelkkiin naruihin pukeutuneena, mutta muut olivat että höpsistä, onhan tytössä mitä esitellä, sinne vaan. Ja näin lähdimme rannalle kaikki.
Heti kun saavuimme niin paikalliset ranta gigolot piirittivät vaimoni ja hän selvästi kiihoittui miesten katseista ja esillä olosta, nännit oli turvonneet valtaviksi ja tuttu pullotus pillussa näkyi aivan selvästi.
Miehet pyysivät meitä pelaamaan ranta lentistä, vaimoni lähti innoissaan meidän muiden jäädessä katsomaan.
Vähän väliä joku miehistä törmäili vaimoni kanssa pelin tiimellyksessä ja hän joutui korjailemaan naruja nänniensä peitoksi niiden pullahdellessa esiin, aina välillä hän lennähti pallon perässä kontalleen pyllistäen niin että kaikki näkyi peräreikää myöten.
Kampaaja rouva sanoi minulle että katso kuinka eroottisen näköistä kun runsaspovinen ja paksu pyllyinen vaimosi kirmailee nuoruuden innolla noiden isoaseisten tummien miesten keskellä, eikö ole kiva katsella.
Olihan se, oma pippelini oli jäykistynyt mutta sitä ei paljon huomannut.
Herra seurue seurasi myös innoissaan vaimoni pelaamista, se oli tosi eroottisen näköistä.
Myöhemmin meidät vietiin illalliselle, meidät syötettiin ja juotettiin hyvin, itse aloin jo juopumaan liikaa, päässä pyöri ja taisin sammua baariin.
Kun heräsin olin yksin, kömmin takaisin kämpille kun kuulin vaimoni ininää herrojen huoneesta, menin sisään katsomaan ja näin vaimoni suutelevan gigolojen kanssa, herrat katseli ympärillä kun vaimoani puristeltiin ja suudeltiin joka puolelle, joukossa oli myös erittäin pieni vanhempi ulkomaalainen herra jolla oli tosi pienen ja kapean näköinen kalju pää, hän oli kontillaan vaimoni edessä nuollen pillua, vaimoni lanteet vispasivat edestakas, hän alkoi hieromaan itseään miehen kaljuun muiden kannatellessa häntä, miehen suippo päälaki hävisi välillä runsaiden turvonneiden häpyhuulien väliin, pää hävisi koko ajan syvemmälle herrojen alkaessa kannustaa vaimoani, sisään, sisään kuului rytmikäs huuto.
Miehet kannattelivat vaimoani nostaen jalat ilmaan, he laskivat häntä alaspäin ja miehen pää hävisi pikku hiljaa vaimooni, lopulta ei näkynyt enää kuin alahuuli, vaimoni silmät muljahtelivat ja vartalo alkoi nykiä, nesteet vaan roiskuivat pään ja pillun välistä hänen saadessa valtavan orgasmin, hän jäi istumaan miehen pää sisällään esitellen ylpeänä itseään, kaikki taputtivat minä myös, herrat tulivat myös suutelemaan ja puristelemaan vaimoani, mies alla sai juuri juuri henkeä suunsa kautta mutta kukaan ei välittänyt hänestä, etelän miehet ja herrat runkkasivat ringissä ympärillämme, vaimoni halusi minut myös rinkiin sisälle, halasin häntä pippelini ruikkiessa ympäriinsä, spermaa lensi päällemme, vaimoni halusi että minä putsaan herrojen kalut kiitokseksi matkasta, olin kontillani hänen edessään nuollen miesten munat puhtaaksi, yksi herroista rupesi virtsaamaan suuhuni enkä voinut kuin niellä kaiken, tämän jälkeen muutkin virtsasivat päälleni, onneksi vaatteeni oli riisuttu. Vaimoni nostettiin pois pään päältä, kaikki saivat vielä katsoa venynyttä pillua, kun minä katsoin niin vaimoni virtsasi myös päälleni.
Loppu loman vaimoni vietti herrojen huoneessa, minä sain nukkua yksin huoneessani, välillä vaimoni tuli kertomaan kuinka mahdottomia miehet olivat, esitteli venynyttä pilluaan ja kertoi mitä kaikkea sinne on työnnetty.

4

3047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

upeaa kun on niin pikku pili niin kuin minullakin että vaimo saa nauttia isoista kulleista

• Anonyymi

niin piti vielä sanoa että upea sarja irstaita juttuja

• Anonyymi

Joo, minunkin vaimollani on todella löysäksi naitu pillu, ei kylläkään minun pienellä pippelillä, jakanut tavaraansa paljon nuoresta asti, minua se vaan kiihottaa.

• Anonyymi

Todella kiihoittava tarina, minunkin vaimoni on aika leväperäinen ollut tavaransa kanssa, se joskus häiritsi kovasti kun tiesin kuinka moni häntä oli pannut, nyt olen jo sinut asian kanssa.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135