Pääsimme kahden viikon tallship nuoriso purjehdukselle mukaan tyttöni kanssa, hän on paksupyllyinen ja reisinen, tissit on kasvaneet kivan kokoisiksi, hän on pehmeä ja kiinteä lähes valkoihoinen, iho on kuin maitoa niin vaalea se on.
Nukuimme pienissä kuuden hengen hyteissä, meidän hytissä oli myös kaksi maahanmuuttaja miestä irakista, ihmettelin miten he olivat päässeet mukaan, olivat kuulemma vasta seitsemäntoista vuotiaita, itse luulin heitä kolmekymppisiksi.
Näin heti että he olivat kiinnostuneita tyttöystävästäni, ja hän selvästi heistä, sänkileukaisia lihaksikkaita miehiä.
Hän kikatti ja kiehnäsi ja aina kun mahdollista vilautteli heille, ei käyttänyt alushousuja eika rintsikoita, tpaita ja pieni hame tai lyhyet leveä lahkeiset sortsit joista vilkkui pylly ja alhaalta katsottuna pillukin näkyi, yritin sanoa että pakkoko se on alasti pienessä hytissä pyöriä, hän siihen että niinhän muutkin saa pukea ja riisua, mikä etuoikeus vain miehillä on, minä ainakin puin ja riisuin vessassa ettei kukaan näkisi pippeliäni, irakilaiset taas esittelivät mielellään isoja lihanuijiaan, tyttöni tuijotellessa häpeilemättä.
He vaihtoivat vaatteita niin että laittoivat alushousut aina viimeiseksi, olivat pelkkä paita päällä mahdollisimman pitkään roikottaen valtavia elimiään tyttöni edessä joka oli alasängyllä.
Vastavuoroisesti tyttöni aina riisui ensin joko paidan tai nimettömät, ja sitten vasta kiipeili yläpunkalle jossa kassit olivat etsimään uusia vaatteita, näin miehillä oli aikaa katsella hänen paljasta alapäätään.
Vettä piti aluksella säästää joten suihkussa piti käydä kaksi samaan aikaan, kun tyttöni ilmoitti menevänsä suihkuun sanoi toinen miehistä heti että hän on myös menossa, mitä mitä minunhan se piti mennä mutta he menivät jo, tyttöni vain sanoi että voit mennä Ismaelin kanssa.
Olin kuin tulisilla hiilillä miettien mitä siellä tapahtuu, sitten keksin mennä kattoluukulle katsomaan.
Tyttöni nojasi seinään ja toinen Irakilaisista Ahmed nimeltään saippuoi hitain vedoin hänen selkäänsä, sitten kädet siirtyivät rintojen sivuille ja hänen puoli erektiossa oleva järkyttävän kokoinen patukka painui tyttöni pyllyyn kiinni, molemmat pyörittivät hieman lantioitaan toisiaan vasten kun yhtäkkiä mies alkoi puristella tissejä ja nännejä, tyttöni kääntyi ja pani kädet pään ympärille alkaen intohimoisen suutelun, Ahmed nosti hieman häntä ja näin kuinka tyttöni inahti kun valtava kyrpä solahti sisään.
Hän oli silmät suurina muna pillussa kuin hurmiossa inahdellen suu auki, Ahmed imi rintoja ja hyppyytti häntä.
Kun menin takaisin alas huomasin että muutkin olivat kuulleet mitä suihkussa tapahtui, kaikki virnuilivat ivallisesti, olin aivan allapäin, myöhemmin vetäjämme vanhempi rouva Taru tuli juttelemaan minulle kannella sanoen että nämä olivat aivan luonnollisia tarpeita nuorille tytöille, ja koska he olivat paljon kehittyneempiä genitaaleilta kuin pojat oli parempi että hiukan vanhemmat opettivat nuoria tyttöjä, pienet kikkelit ei vielä tunnu pimpassa miltään.
Hänenkin mies oli joutunut odottamaan vuoroaan malttamattomana pitkään tietäen että vanhemmat herrat valmistelivat hänen pillua avioliittoon. Häntäkin oli pantu todella paljon ennenkuin poikaystävän kikkeli oli kasvanut tarpeeksi.
Mutta entäs jos kikkelini ei kasva noin isoksi kysyin?
No sitten voit tyydyttää tyttösi muilla tavoin, kikkeli tyydytyksen hän saa sitten muilta, kuten Ahmedilta ja Ismaelilta, naiselle on tärkeää että kikkeli on mahdollisimman iso.
Tyttöystäväni oli tapahtuman jälkeen kuin minua ei olisikaan, hän oli hytissä useammin alasti kuin vaatteet päällä, ei käyttänyt enää rintaliivejä eikä alushousuja, hän sanoi minulle että on taas matkan jälkeen vain minun, nyt hän haluaa olla hiukan huora, voin kyllä katsella jos haluan.
Sanoin että huoran mainetta voi olla vaikea saada pois.
ehkä en halua sitä pois, huorana on niin kiihottavaa, hänellä on pillu kuulemma jatkuvasti kuin tulessa vaatien huomiota, aivan kuten huorilla, ei hän sille mitään voi, hän haluaa että kaikki näkevät ja tietävät kuinka häntä nussitaan, ei kai se haittaa, mitä pahaa siinä muka on, sitä vartenhan pillut on tehty.
Hän nukkui vuoronperään jommankumman sängyssä, aina alasti, hytissä kuului jatkuva litinä, häntä naitiin jopa yhtä aikaa peräreikään ja pilluun, kerrankin kun molemmat panivat hänta alta ja takaa, minun piti tukea häntä olkaani vasten hänen vain hokiessa voi luoja, oi luoja kun tuntuu hyvältä.
Aisuri poika
4
4705
Vastaukset
- Anonyymi
Aisuripoika 2
Aamuisin kurkin yläsängyltä pippeli kädessä kun hän makasi raukeana Ismaelin kanssa sylikkäin, Ismaelin hieroessa laiskasti hänen mahaansa, Ahmed kuorsasi vielä.
Tyttöni pitäessä Ismaelin munaa kädessään se pikkuhiljaa koveni, hän levitti pikku hiljaa jalkojansa aivan levälleen, näin suoraan hänen aivan punaiseen pilluunsa, se oli kovia kokeneen näköinen mutta hän vain halusi lisää, hän siirsi Ismaelin kättä alemmas pillullensa aloittaen samalla suutelun, hän kuiskasi niin että minäkin kuulin, tee minusta kunnon lumppu, nussi minua perseeseen.
Ismael nousi hänen jalkojen väliin ja survaisi yhdellä raaalla työnnöllä munansa kokonaan sisään, näin kun silmät muljahtiva ympäri ja tyttöystäväni pillu alkoi suihkuamaan, hän sai valtavan ejakulaatio orgasmin hetkessä.
Välillä hän pussaili minuakin ja halasi kehuen minua kuinka ihana poikaystävä olen kun minua ei haittaa että tyttöystäväni on jakorasian ja huoran maineessa, keskustelimme myös vetäjä rouvan kanssa kolmisin ja hänenkin mielestä oli hyvä jo nuoresta nussia mahdollisimman monen kanssa, hän sanoi tuntevansa tyttöni äidin, hän oli kuulemma myös ollut kunnon jakorasian maineessa ja silti löytänyt hyvän miehen.
Hän kysyi minulta että kyllähän minä hyväksyn tyttöni vaikka hiukan väljänäkin, ihmettelin että väljänä, hän sanoi että on selvä että se tulee hieman venymään kun tyttöäni naidaan nyt isoilla munilla, mutta kyllä löysäkin pillu tuntuu hyvältä ja varmasti pippelissäni tuntuu kun saan sen ensimmäisen kerran työntää sinne.
On tärkeää että säästämme neitsyyttäni siihen asti kun pippelini kasvaa munan kokoiseksi, noin pienestä ei ole iloa kenellekkään.
Olin kyllä kiihottunut itsekkin kun katselin häntä makaamassa alasti jomman kumman Irakilaisen kanssa, hän ei välittänyt vaikka muutkin teinit näkivät hänet aina auki olevasta ovestamme ohikulkiessaan ja salaa kurkkien, hänen maidonvaaleat runsaat rinnat aina kovina nöpöttävine nänneineen saivat minun pippelin jäykäksi, hänen täysin karvaton pullea häpykumpu pyöreän pehmeän mahan alla, irstaasti turvonneet sisemmät häpyhuulet tulivat esiin aina kiihoituksesta tulipunaisina ja märkinä.
Kontrasti oli kiihoittava vaikka kyse olikin omasta tyttöystävästä, hänen paksu valkoinen reisi tummakarvaisen lihaksikkaan reiden päällä, välillä pylly koholla suoraan ovelle päin mistä jokainen ohikulkeva näki suoraan kosteaan pilluun ja pyllyyn.
Ihmettelin mitäköhän hänen vanhempansa sanoisivat jos tietäisivät, Taru sanoi että he olisivat ylpeitä kun tytöstä tehdään naista, sitten myöhemmin oli pikkupoikien vuoro, siihen asti kun pojat kehittyisivät samalle tasolle he joutuisivat odottamaan, niin kuulemma on tehty hänen vanhempien kohdalla myös.
Tytöt aloittavat panemisen monta vuotta aiemmin ja mitä vanhempien kanssa sitä parempi. - Anonyymi
Kiihoittavaa kun tyttöystävä on lumppu
- Anonyymi
Minunkin vaimoni on jakanut paljon pillua nuorempana, hänellä on pillu venynyt tosi löysäksi.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://seksi24.online/H/M8w5D3
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623