Kylläpä on lakkaa masr paljon
Hyvin lakkaa
15
611
Vastaukset
- Anonyymi
3450e jo tienattu... Ilomantsin lakat.
- Anonyymi
Ketä kiinostaa!
- Anonyymi
Minua ainakin, itse tienasin lakkahommilla 1900€ puhtaana räpylään.🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä silti kiinnosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelalle ootte varmaan ilmoittanut lisäansioistanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se sieltä👍🏻👍🏻palkan päälle hyvä kk raha..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se sieltä👍🏻👍🏻palkan päälle hyvä kk raha..
Ja bensaan meni tonni🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten myös kerätyistä panttipulloista ja -tölkeistä saatavat tulot on ilmoitettava verottajalle, tosin tämänhän te muistittekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja bensaan meni tonni🤣
Ei menny👍🏻polkupyörä ja suot lähellä.. Kelaa ei muuten kiinnosta marjoista saadut rahat ja verottaja kertoo että ovat verovapaata tuloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei menny👍🏻polkupyörä ja suot lähellä.. Kelaa ei muuten kiinnosta marjoista saadut rahat ja verottaja kertoo että ovat verovapaata tuloa.
No sittenhän ei oo ongelmaa jos saa toimeentulotukea ja ilmoittaa kelalle varmuudenvuoksi että keräsimpä tuossa tonnien edestä marjoja samalla
- Anonyymi
Ei oo ilmoitusvelvollisuutta😂kaikki nyt metsään.. Ei sinne jaksa kuitenkaan nää kelan kaverit mennä.
- Anonyymi
minä keräsin Ilomantsin joen rannassa 8500 e edessä ja bensaa meni 5 litraa
- Anonyymi
minä keräsin melkein takapihalta yli kuuden tonnin edestä lakkaa, näyttää tulevan mustikkaa myös muutaman tonnin edestä täytyy kerätä pois.
- Anonyymi
100 tonnin edestä keräsin vklopun aikana ja kävelin 100km marja paikoille
- Anonyymi
Ei kun paranee😂😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475