Olen 70v. pitkään kortisonia käyttänyt nainen. Minulla todettiin selässäni välilevyn murtuma....Murtuma vaivaa/sattuu eniten sängystä ylös noustessa, kaikenlainen tärinä sekä yskiminen vihlaisee tosi ilkeästi...Kävelen paljon ja yritän pärjäillä vaikka toivottomuus valtaakin mielen varsinkin öisin kun yritän nousta sängystä ylös tai vain kääntää kylkeä. Pääsen lähiaikoina fysikaaliseen hoitoon, mutta haluaisin myös itsekin kuntouttaa itseäni...Oletteko käyttäneet millaisia tukivälineitä ja saako niitä esim. lainaksi? Mielelläni ottaisin kommentteja vastaan, miten olette selvinneet ko. vaivasta?
Selkämurtuman hoito
2
391
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus luin KORTISONI ON MYRKKYÄ LUILLE! Varmasti kortisoni haitoista löyty ihan asia tietoa netistä? Ennen selkäleikkausta,vaiva eri kuin sinulla, Sisareni silloin käytti hänelle teetettyä tuki liiviä.Kesällä vain hiton kumaa ja on kaapissa.Oli leikkaus mutta tarkennan eri syystä .Liivi edelleen kapissa.Säryt edelleen olemassa.Kipuun kuitenkin lääke liiku oli kyse selästä povista lonkista.LIIKU!
- Anonyymi
Minulla on samanlainen selkävaiva, kestänyt jo kuukausia. Olen odotellut selän paranemista, mutta niin ei näy käyvän...Nyt uutena vaivana minulle on tullut sähköiskun kaltaiset nykäykset...Magneetissa todetiin pieni murtuma 4-5 välilevyn paikkeilla.. Olen naishenkilö, 70v. ja alan olla aivan lopussa tämän vaivani kanssa..
Onko kellään kyseitä vaivaa ja millaista apua olette saaneet? Ottaisin kiitollisena vastaan pienetkin vihjeet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1092114- 571261
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621167Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661127Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1861023- 94979
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122978Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153962