Xenon ballasti se hyvä on mikä?

Anonyymi

Kestävä syttyvä 35w häiriötön on mikä? Halogeenit on en muista polttimoa lienee H7 ehkä. Ei häikäise on varmaa tietoa mutta mikä ballasti? 55w hid kiinnostaa sillä valoa ei ole koskaan liikaa mutta hevosmiesten tietotoimisto osaa kertoa ettei ole hyviä polttimoita vaan nopeaa värjäytyviä heikkotehoisia ja lopputulos on 35w hyvän tasoa. Ai niin vw touran on auto ja 4kpl menee näitä päivän tekeviä ballasteja nyt on mutta kertokaa ostopaikka ja laadukas mutta kuitenkin ostettavissa työmiehen palkalla. Touranissa ei nyt huonopmmat valot ole muutenkaan ja mitään baareja en laita törröttämään.

4

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene ensin kouluun opettelemaan kieltä ja oikeinkirjoitusta, se kannattaa.
      Muuten ei sinua ymmärrä kukaan mitä yrität selostaa.

      • Anonyymi

        Haista sinä nulikka vitttttu! Olen yli 50v ja kouluni käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista sinä nulikka vitttttu! Olen yli 50v ja kouluni käynyt.

        Aika hyvin on asiat unohtuneet, vai jäikö aikanaan kovin vaatimattomaksi menestys opinahjossa? Olet itse sinua vanhempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvin on asiat unohtuneet, vai jäikö aikanaan kovin vaatimattomaksi menestys opinahjossa? Olet itse sinua vanhempi.

        "Aika hyvin on asiat unohtuneet, vai jäikö aikanaan kovin vaatimattomaksi menestys opinahjossa? Olet itse sinua vanhempi."

        Onko foorumissa tuo ensimmäinen kirjoitus ,esitettyyn kysymykseen mitään tietoa? Hyvälaatuinen ballasti.Niissä kun on eroja.
        Nyt kirjoittelet vain vittuiluja. Voitit!! en kykene sinun tasollesi olemalla noin ISO ääliö,onneksi olkoon voitoistasi ,kohtasin parempani, suuremman I-D-I-O-O-T- I -N !

        Ps "Olet itse sinua vanhempi." mielenkiintoinen pohdinta johon kannata sinun syventyä.

        PSS. En kirjoita tähän ketjuun enää sanaakaan joten voit jatkaa nyt kirjoittelua ja näsäviisauksiasi loputtomiin ,olet ÄÄLIÖ BUAHAHHAAAAAAA...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe