Varissuo itäkeskus

Anonyymi

Onko rauhallinen paikka itäkeskuksen ostospaikka nykyään. Joskus ollut levotonta kun asuin Varissuolla.

21

693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liikaa maleksivia pakoloisia notkuu Annikan käytävillä päivät pitkät.

    • Anonyymi

      Aika menomesta tuo varissuo on myös nykyään eli ei oo kyl rauhallista nähnytkään. Sinne astuttua oot ihan omalla vastuullas.
      Maleksivat pakolaiset ja yhteiskunnasta syrjäytynyt kantaväestö…

    • Anonyymi

      tuli käytyy ja ainutvalkoihoinen olin ja minua tuijotettii kun aattelin käydä katsomas siellä kolkytvuoden tauon jälkeen liikejedkuksessa.

    • Anonyymi

      Pubeista hoippuu ja kaatuilee suomalaisia juoppoja koteihinsa. Aina samat juopot liikkeellä.

      • Anonyymi

        On väärin kutsua lähi-idän partajullikoita suomalaisiksi.


    • Anonyymi

      Alkoholistien pubeja ovat. Niihin ei selväpäiset lähe. Surkeita mestoja ovat ja surkea on se sakki, joka niissä istuu. Moni jo juonut itsensä hengiltä siellä. Päältäkin näkee, kun mestan ovesta astuu joku ulos, niin alkoholisoitunut huurupää .

    • Anonyymi

      Jotkut sanovat, että Varissuo on siistiytynyt aika paljonkin siitä, mitä oli joskus aikanaan ja millaisena aluetta vieläkin puhutaan. Ja että esimerkiksi Lauste olisi jo alueena paljon pahempi kuin Varissuo.
      Mutta tiedä sitten, onko oikeasti näin..

      • Anonyymi

        Sen verran nyt jatkan, että tietty msshsnmuuttajia siellä on paljon. Taitaa olla nykyään enempi kuin kantasuomalaisia.
        Se nyt on sinänsä väärin, että tiettyjä ihmisryhmiä survotaan liiaksi samalle alueelle. Lähinnä siksi, jos ajatellaan, että heidän pitäisi sopeutua yhteiskuntaan, niin se on tuollaisista lähtökohdista vaikeaa, koska tuollaisella massasijoittamisella heille mahdollistetaan se pelkässä omassa porukassa oleminen. Jolloin mm. kielen oppiminen on vaikeampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran nyt jatkan, että tietty msshsnmuuttajia siellä on paljon. Taitaa olla nykyään enempi kuin kantasuomalaisia.
        Se nyt on sinänsä väärin, että tiettyjä ihmisryhmiä survotaan liiaksi samalle alueelle. Lähinnä siksi, jos ajatellaan, että heidän pitäisi sopeutua yhteiskuntaan, niin se on tuollaisista lähtökohdista vaikeaa, koska tuollaisella massasijoittamisella heille mahdollistetaan se pelkässä omassa porukassa oleminen. Jolloin mm. kielen oppiminen on vaikeampaa.

        Kun ihmiset valitsevat tietyssä vaiheessa itse asuinpaikkansa. Nykyään tietyillä ihmisryhmilläkin, joilla ei ennen ehkä ollut varallisuutta, on nyt varaa ostaa omaksi osakkeita. Jonkinlaista hinnan nousuakin joissakin taloissa ollut.
        Siellä myös paljon vuokra-asuntoja paljon, sijoittajat ostaneet. Että ei sinne ketään tungeta.
        Alue on joidenkin ihmisryhmien haluama kohde.


      • Anonyymi

        Jossai vaiheessa 2000-luvulla oli tarkoitus ”siivota” Varissuota asuntoremonttien ja vuokrankorotusten yhteydessä mutta ei se oikein onnistunu. Kaukana rauhallisesta tuo alue on edelleen. Kuten tääl on taidettu jo mainita, juopot hoipertelee ja tappelee, työttömät mamut laumoineen meluaa erityisesti yöaikaan ulkona.


    • Anonyymi

      Mitä itse olen käväissyt Varissuolla viime vuosina se on selvästi parantunut. Niillä ulkomaalaisilla siellä ei ehkä ole töitä muttei myöskään niitä alkoholi ja huumeongelmia joita kantaväestöllä.
      Runosmäki nykyään pahempi kuin Varissuo koska siellä on niin paljon valkoroskaa .

      • Anonyymi

        Eivät tarvitse huumeita, päät ovat muutenkin sekaisin. Metelöidään vuorokaudet ympäri.


    • Anonyymi

      17 vuotta Vakkella asuneena voin sanoa että Itäkeskus,tai mikä Varissuon liikekeskus se nykyään on,on kaukana rauhallisesta. Maahanmuuttajat kakaralaumoineen notkuu siellä päivät pitkät seurustelemassa ja möykkäämässå.
      Ja entäs sitten nämä kotimaiset juopot ja eritoten narkkarit. Niitä parveilee kun meren mutaa tuossa liikekeskuksessa ja sen ympäristössä pummaamassa hakkaamassa porukkaa.

      • Anonyymi

        Lisään tuohon että levittämässä koronaa myös. Koronahan ei tiettyjä ihmisiä koske lainkaan. Eivätkä ota rokotteita koska niistä tulee heidän tietojensa mukaan steriileiksi ym. kauheuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään tuohon että levittämässä koronaa myös. Koronahan ei tiettyjä ihmisiä koske lainkaan. Eivätkä ota rokotteita koska niistä tulee heidän tietojensa mukaan steriileiksi ym. kauheuksia.

        Meinaatko ettei se korona leviä Hirvensalossa tai Kakskerrassa?


      • Anonyymi

        Suurimmat mölyäjät tuolla ovat somaleja kauhukakaroineen.


    • Anonyymi

      Itse juuri töiden perässä muutin Vakkeen eri kaupungista, täähän on aika monikulttuurinen lähiö ja tuolla itärillä on kaikennäköstä sakkia. Ei vaarallista lainkaan ja paljon ihan suomalaisia käy.

      Isoin ongelma vakes on tällä hetkellä suomalaiset juopot ja nistit. Juopot on tosin valtaosin harmittomia mutta nistit voi olla arvaamattomia.

      En pidä tätä yhtään sen levottomampana kuin muitakaan lähiöitä. En ole erityisen isokokoinen mies mutta ei kukaan oo vielä päätänsä tullut aukoon tai riitaa haastamaan.

      Ruma toi itäri kyl on mut siinä on ihan kivat peruspalvelut

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe